Αλλαγές στα εισιτήρια των ΜΜΜ προανήγγειλε ο αν. υπουργός Χρήστος Σπίρτζης

Αλλαγές στα εισιτήρια των ΜΜΜ προανήγγειλε ο αν. υπουργός Χρήστος Σπίρτζης Facebook Twitter
Nick Paleologos / SOOC
2

Αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς προανήγγειλε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Όπως ανέφερε απαντώντας σε ερωτήσεις για το θέμα της αύξησης της τιμής των εισιτηρίων στα ΜΜΜ λόγω της αύξησης του ΦΠΑ στο 23%, τόνισε πως δεν μπορεί να εφαρμοστεί τώρα γιατί οι πολίτες έχουν ήδη αγοράσει τα εισιτήρια τους και πως για να εκδοθούν νέα εισιτήρια υπάρχουν διαδικασίες που χρειάζονται αρκετούς μήνες.

Σημείωσε ωστόσο πως «πρέπει να γίνει μια αναθεώρηση στον τρόπο που τιμολογούνται τα εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες» και πρόσθεσε «πρώτα θα καλύψουμε τους άνεργους ωστε να μπορούν να έχουν ελεύθερη διακίνηση, είναι νόμος που ήδη έχει ψηφιστεί και αυτή τη στιγμή τρέχουμε για την εφαρμογή του και στη συνέχεια θα δούμε ποιες ζώνες θα επιβαρυνθούν περισσότερο και ποιες θα επωφεληθούν». Τέλος τόνισε πως δεν είναι δυνατόν παραδείγματος χάριν στη ζώνη 5 με 7 και μισή που μετακινούνται οι εργαζόμενοι να πληρώνουν την ίδια τιμή εισιτηρίου με το μεσημέρι ή το απόγευμα.



2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιβεβαιώνει ο δήμος Αθηναίων την ξηρασία στου Φιλοπάππου και προγραμματίζει δράσεις

Ελλάδα / Επιβεβαιώνει ο δήμος Αθηναίων την ξηρασία στου Φιλοπάππου και προγραμματίζει δράσεις

Ο δήμος παραδέχεται ότι προγραμματίζονται άμεσα δράσεις ενισχυτικής φύτευσης, αφαίρεσης των ξερών δένδρων, απόφραξης του καναλιού αποχέτευσης και κλαδέματος των δέντρων ελιάς
LIFO NEWSROOM
Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Ελλάδα / Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Αλλάζουν τα δεδομένα της επαγγελματικής κατάρτισης και προώθησης στην απασχόληση - Τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Έχει ξανασυνβεί πάντως κάτι παρεμφερές στην Ελλάδα: Κάπου στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του '80, ήταν δωρεάν οι μετακινήσεις στα ΜΜΜ από την έναρξη της βάρδιας και έως τις 8 το πρωί.
Μόνο ένα μέτρο μπορεί να αποδώσει χρήματα και αυτό είναι οι μπάρες στο μετρό και η είσοδος μόνο από την πόρτα του οδηγού στα λεωφορεία. Προσωπικά, πιστεύω ότι αν όλοι πληρώνουν εισιτήριο τα έσοδα θα φτάνουν τόσο για να καλύψουν την αύξηση του ΦΠΑ όσο και τις δωρεάν μετακινήσεις των ανέργων και όσων πραγματικά δεν έχουν να πληρώσουν.