Απεργία μέσα στις Πανελλαδικές, η απόφαση της ΟΛΜΕ

Απεργία μέσα στις Πανελλαδικές, η απόφαση της ΟΛΜΕ Facebook Twitter
19

Απεργίες μέσα στις Πανελλαδικές αποφάσισε τελικά η ΟΛΜΕ μετά από συνεδρίαση που κράτησε δύο ώρες. Σύμφωνα με την απόφαση θα γίνει μια 24ωρη απεργία στις 17 Μαίου, ημέρα έναρξης των εξετάσεων ενώ από τις 20 Μαΐου οι καθηγητές θα προχωρήσουν σε 5ήμερη απεργία. Η απόφαση αυτή θα τεθεί υπόψη των ΕΛΜΕ στις 14 Μαίου ενώ στις 15 Μαΐου θα συνέλθουν οι πρόεδροι των ΕΛΜΕ στην Αθήνα για να ψηφίσουν υπέρ ή κατά της απόφασης.

Πάντως η απάντηση του υπουργείου Παιδείας αναμένεται να είναι η επιστράτευση των καθηγητών, όπως είχε αφήσει να διαφανεί ο υπουργός κ. Αρβανιτόπουλος.

Οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ επισήμαναν σε δηλώσεις μετά την απόφασή τους ότι  η αύξηση του ωραρίου διδασκαλίας σημαίνει ότι 2 χιλιάδες αναπληρωτές που εργάζονταν χρόνια στην εκπαίδευση θα οδηγηθούν στο ταμείο ανεργίας ενώ χιλιάδες άλλοι εκπαιδευτικοί θα υποχρεωθούν σε μετατάξεις σε παραμεθόριες περιοχές για να καλύψουν τα κενά.

19

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΥΔΑΠ για τα λύματα στην παραλιακή: Το δίκτυο αποχέτευσης υπερφορτώνεται λόγω των 7.000 παράνομων συνδέσεων

Ελλάδα / ΕΥΔΑΠ για λύματα στην Παραλιακή: Το δίκτυο υπερφορτώνεται λόγω 7.000 παράνομων συνδέσεων

Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία παραδέχεται το πρόβλημα και το αποδίδει στις παράνομες συνδέσεις στο δίκτυο, για τις οποίες, όπως τόνισε, λαμβάνονται μέτρα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
σταματείστε να τα βάζετε με τους καθηγητές! μην επηρεάζεστε με τα κωλοΜΜΕ. Οι 2 ωρες αυξηση ωραρίου αφήνει ξεκρέμαστους αδιακρίτως πολλους εκπαιδευτικούς και κυρίως νέα παιδιά που πέρασαν με ΑΣΕΠ και οι οργανικές τους δεν έχουν πολλές ωρες. Απαξ και μειωθουν οι ωρες που εχει καποιος στην οργανικη του θεση, χανει τη δουλεια του ως υπεράριθμος.ΣΤαματείστε το ευκολο: οι τεμπεληδες καθηγητες, που τα ξυνουν που έχουν 2 μηνες διακοπες το καλοκαιρι. (δεν θα εκρινα τους ξενοδοχους με 4 μηνες το χειμωνα κενό).Διαλύουν τα πάντα. Μένουμε αμέτοχοι. Κοιταμε την καταρρευση υγειας παιδειας και απο πανω αλληλοβριζόμαστε. Και ωραια ας μην γινει κατι τωρα με τις πανελληνιες.Ποτε στο διάολο θα απειλησουμε λιγο την κωλοκυβέρνηση; ποτε θα πιέσουμε; πώς; Δεν εχουμε βιομηχανια οπου με μια απεργια χανει το κρατος. Οταν η ΑΔΕΔΥ απεργει το κρατος κερδιζει κ απο πάνω.Σκεφτειτε τρόπο άσκησης πίεσης και πειτε μου.
Ακούστε παιδιά...Οι άνθρωποι έχουν δίκιο. Μπάχαλο πάνε να τα κάνουν και στον δικό τους τομέα. Ενημερωθείτε λίγο καλύτερα πριν σχολιάσετε. Δεν είναι μόνο η αύξηση των ωρών διδασκαλίας αλλά και πολλά άλλα τρελά που θέλουν να επιβάλουν.Μέσα σε όλα αυτά δεν γίνεται να επιβάλεις μείωση διδακτικού προσωπικού αύξηση του ωραρίου με μείωση μισθών υποχρεώνοντας καθηγητές να διδάσκουν και μαθήματα διαφορετικών ειδικοτήτων και αντικειμένου. Π.χ. ένας καθηγητής αγγλικών να διδάσκει νεοελληνική ιστορία. Σας ακούγεται περίεργο; Και όμως θέλουν να το εφαρμόσουν και αυτό. Τα δίκια τους έχουν και οι μαθητές όπως και οι φοιτητές.Αν είναι να στραφούμε ο ένας εναντίον του άλλου δεν γίνεται τίποτα. Το παιχνίδι τους παίζουμε. Και τι να το κάνεις όταν περάσεις στο Πανεπιστήμιο έτσι όπως πάνε να το κάνουν και αυτό; Δεν βλέπετε τι γίνεται και εκεί; Μεγάλη κουβέντα. Πάντως προσωπικά πιστεύω πως οι άνθρωποι έχουν δίκιο.Και το βασικότερο που πρέπει να σκεφτούμε και να προβληματιστούμε είναι πως όταν τη μία επιβάλλονται παρανοϊκά μέτρα σε έναν επαγγελματικό τομέα της κοινωνίας την επομένη θα επιβληθούν σε κάποιον άλλο μέχρι να έρθει και η σειρά μας. Αν δεν έχει ήδη έρθει. Αποσπασματικές αντιδράσεις σε όλη αυτή την κατάσταση δεν είναι αποτελεσματικές. Πρέπει μαζικά να αντιδράσουμε. Όσοι θεωρείτε εκβιαστική τη στάση των εκπαιδευτικών νομίζω πως πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Αυτοί είναι οι εκβιαστές ή οι κυβερνόντες; Και γιατί άραγε λίγο πριν τις εξετάσεις να δημιουργήσουν αυτή την αναταραχή; Αναφέρομαι φυσικά και πάλι στους φωστήρες που μας κυβερνούν. ΠΑΡΑΝΟΙΑ!
Η λεγόμενη δευτερη ή τρίτη ανάθεση, δηλ. το να συμπληρώνει ένας καθηγητής το ωράριό του και με άλλα μαθήματα πέραν του γνωστικού του αντικειμένου δεν ειναι κάτι καινούριο, ισχύει εδώ και χρόνια. Για κάποιους καθηγητές μάλιστα είναι προτιμότερο να τους ανατεθεί ένα δεύτερο μάθημα στο σχολείο που βρίσκονται κι ας απαιτεί αυτό περισσότερο χρόνο προετοιμασίας, από το να κάνουν χιλιόμετρα για να συμπληρώνουν ωράριο σε άλλα σχολεία. Μπορεί σε μία σχολική χρονια πχ ένας καθηγητής αγγλικών να διδάσκει και ιστορία ή ακόμα και θρησκευτικά σε ένα σχολείο, αλλά μπορεί αντί γι' αυτό να του αναθέσουν τάξεις αγγλικών σε 3 διαφορετικά σχολεία και να τρέχει από το ένα στο άλλο.Οι υποχρεωτικές μεταθέσεις με ό,τι αυτό συνεπάγεται για έναν άνθρωπο που έχει οικογένεια, είναι πολύ σοβαρότερο θέμα. Από τη μία πλευρά το υπουργείο έχει δίκιο να θέλει να εξορθολογίσει μία ξεχειλωμένη κατάσταση, όπου αλλού περισσεύει προσωπικό κι αλλού πληρώνουν αναπληρωτές, αλλά πώς μπορεί ένας εκπαιδευτικός να αντιμέτωπίσει το ενδεχόμενο να διασπαστεί η οικογένειά του σε διαφορετικές πόλεις; Το ψυχολογικό και οικονομικό κόστος είναι εφιαλτικό.
Εγώ ξέρω ότι γυρνάω βράδυ από την δουλειά και τους καλοκαιρινούς μήνες βλέπω τον γείτονα δάσκαλο να ποτίζει αμέριμνος τα παρτέρια του όχι 2 εβδομάδες αλλα 3 μήνες. Οπότε γίνεται να κάνει κάτι η κυβέρνηση στους επαγγελματιες συνδικαλιστες και στα μη-παραγωγικα προνόμια των εκπαιδευτικών;
Δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί ο δάσκαλος παίρνει 2 μήνες διακοπές το καλοκαίρι ή το απέδωσες απλά στη ζέστη; Η δουλειά του δάσκαλου, εκτός του ότι δεν είναι απλά οι ώρες που περνάς στο σχολείο αλλά και οι ώρες που χρειάζεσαι για να προετοιμαστείς και να διορθώσεις γραπτά, είναι επίσης και εξαιρετικά κουραστική γιατί δεν επιτρέπεται να χαλαρώσεις λεπτό όσο είσαι στην τάξη και γιατί πρεπει να παίρνεις πολλές αποφάσεις ταυτόχρονα. Αποφάσεις που σχετίζονται με το πως θα χειριστείς ξεχωριστά την ψυχολογία του κάθε παιδιού, πώς θα εξηγήσεις κάτι με ευφάνταστο τρόπο για να το καταλάβουν οι πιο αδύναμοι μαθητές, πώς θα πειθαρχήσεις τον φασαριόζο της τάξης, πώς θα εμπνεύσεις ακόμα και τον πιο τεμπέλη να διαβάσει κλπ κλπ. Αν τώρα διδάσκεις και στο δημοτικό και έχεις να κάνεις με μικρά παιδάκια, εκεί να δεις τι γίνεται...
Αντιγράφω το σχόλιο ενός φίλου που με εκφράζει απόλυτα.Πόση σαπίλα και κοινωνική απομόρφωση έχει πέσει θα φαινόταν ξεκάθαρα από το αν γινόταν γκάλοπ με το ερώτημα: «Ποιον εμπιστεύεστε περισσότερο, την ΟΛΜΕ ή τον Αντώνη Σαμαρά;». Η κυβέρνηση θα κέρδιζε ασυζητητί
Μ' όποιο δάσκαλο καθήσεις...Υπ' αριθμόν 1 υπεύθυνοι για τα ποσοστά της Χ.Α. είναι οι εκπαιδευτικοί που έθρεφαν γενεές Ελλήνων με όσα και σήμερα πιστοποιούν τη μικρότητά τους και τη σπανιότητα πνευματικότητας και ήθους...
Με είδες να λέω ότι "οι μόνοι που ευθύνονται είναι οι εκπαιδευτικοί"; Μάθε να διαβάζεις λίγο πιο προσεκτικά. Υπ' αριθμόν 2 υπεύθυνοι για τα ποσοστά της Χ.Α., λοιπόν, παίζει να είναι οι γονείς. Όμως θα τους τοποθετούσα μάλλον στον αριθμό 3 μετά από τα ΜΜΕ και όσους επιπόλαιους "διδάσκουν" μέσα από αυτά...Μην ξεχνάμε ότι οι γονείς μπορεί να είναι ακόμα και αναλφάβητοι, κάτι για το οποίο δεν φταίνε πάντα, διαβασμένε μου κ. "Νοών... νοείτω"!
Μάλλον εσύ πρέπει να μάθεις να γράφεις ή μάλλον να σκέπτεσαι λίγο καλύτερα.Ακόμη και μετά τη διευκρίνιση, το σχόλιο μου παραμένει το ίδιο. Επιβεβαιώνεται μάλιστα:Α μάλιστα! Οι... καημένες οικογένειες καμία ευθύνη;;; Μα τόσο ισχυρό εκπαιδευτικό σύστημα έχουμε;;;Επίσης το αν οι γονείς είναι αναλφάβητοι η όχι δεν έχει να κάνει με την παιδεία. Ό,τι μάθαμε από τις οικογένειες μας δεν το μάθαμε με μαυροπίνακες και ενδεικτικά επιδόσεων αλλά βιωματικά. Αυτό είναι το σπουδαιότερο. Πολλοί είναι οι αγράμματοι άνθρωποι με περιορισμένο λεξιλόγιο έκφρασης. Όμως με αυτό μπορούν να περιγράψουν και να διδάξουν τα πάντα. Θεωρία και κυρίως πράξη. Αυτό δεν το λέω εγώ, το υποστηρίζει με σθένος ο συγγραφέας και ακαδημαϊκός Θανάσης Βαλτινός και με το οποίο συμφωνώ απολύτως. Μάθε να σκέπτεσαι...
Ο "νοών" μάλλον δεν νοεί γενικώς...Άλλα αντ' άλλων! Καμία απάντηση επί της ουσίας, μπόλικες υπεκφυγές και ίχνος αυτοκριτικής...Ίσως κάποτε "νοήσεις". Συνέχισε μόνος σου. Δεν απαντώ σε αερολογίες.
Eyfrosynos 12.5.2013 | 19:23Μάλλον έχεις μεγάλο πρόβλημα. Και για να έρθουμε στο ζητούμενο. Το σχολείο και οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καμία σχέση με την Χ.Α. Η πνευματικότητα και κυρίως το ήθος έχει να κάνει με την οικογένεια και την διαπαιδαγώγηση. Στο σπίτι σου, σου διάβασαν κάποια βιβλία; Ίσως και αγράμματοι ακόμη, σου διηγήθηκαν ιστορίες; Σε πήγαν σε κάποια παράσταση, σε κάποιο μουσείο; Έπαιξες ώρες ατελείωτες μαζί τους κουβεντιάζοντας; Σου έδωσαν αγάπη και συναίσθημα; Τι δουλειά έχει με όλα αυτά το σχολείο και η στείρα συστημική εκπαίδευση μέσα σε αυτή και οι εκπαιδευτικοί-πιόνια (δυστυχώς) του συστήματος; Το θέμα είναι αν "θωρακίστηκες" από την οικογένεια σου ή όχι. Διαφορετικά αλλοίμονο σου...
Μια ερωτηση προς την κυβερνηση!!`Επρεπε να ψηφιστει η αυξηση του ωραριου των εκπαιδευτικων κατα 2 ωρες την εβδομαδα, 10 ημερες πριν τις πανελληνιες;