Από την Πάρνηθα στο Μαρούσι το καζίνο - Πώς επηρεάζεται το κυκλοφοριακό

Από την Πάρνηθα στο Μαρούσι το καζίνο - Πώς επηρεάζεται το κυκλοφοριακό Facebook Twitter
Τις συνέπειες στην κίνηση μιας ήδη επιβαρυμένης κυκλοφοριακά περιοχής από τη μεταφορά του καζίνο της Πάρνηθας στο Μαρούσι εξετάζει μελέτη του υπ.Περιβάλλοντος - EUROKINISSI/APXEIOY
1

Τη μελέτη για τις συνέπειες στο κυκλοφοριακό ενδεχόμενης μεταφοράς του καζίνο από την Πάρνηθα στο Μαρούσι δημοσιοποίησε το υπουργείο Περιβάλλοντος.

Το κύριο ερώτημα από ένα τέτοιο έργο που, αν και αφηρημένο εδώ και χρόνια, αρχίζει να παίρνει εικόνα, είναι το πώς θα αντέξει κυκλοφοριακά σε μία τέτοια «μετακόμιση» μία περιοχή ήδη επιβαρυμένη σε κίνηση, γεμάτη με εμπορικά κέντρα, εκθεσιακούς χώρους, καταστήματα, νοσοκομεία και το μεγαλύτερο γήπεδο της πρωτεύουσας.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα της Καθημερινής, μέχρι πριν από δύο χρόνια, η μετακίνηση του καζίνο της Πάρνηθας (και άλλων καζίνο ανά την Ελλάδα) από τη θέση τους απαγορευόταν, κάτι ωστόσο που άλλαξε η οικονομική κρίση. Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, η περιοχή που επελέγη βρίσκεται σε ένα χώρο περίπου 50 στρεμμάτων, στη συμβολή της λεωφόρου Κηφισίας με τη λεωφόρο Σπύρου Λούη. Το σημείο αυτό είναι γνωστό ως περιοχή Δηλαβέρη, ανήκει στη Νέα Φιλοθέη και παραμένει... εκτός σχεδίου πόλης, καθώς η πολεοδομική μελέτη έχει από χρόνια καταρτιστεί αλλά δεν έχει εγκριθεί.

Στην ίδια περιοχή α εμπορικά κέντρα Golden Hall και Avenue, το ΟΑΚΑ, το εκθεσιακό κέντρο HELEXPO, το νοσοκομείο Υγεία, το μαιευτήριο Μητέρα, το υπουργείο Υγείας, το κτίριο του ΕΟΠΠΥ, σημαντικά εμπορικά καταστήματα προσελκύουν ανθρώπους από άλλες περιοχές της πρωτεύουσας, κάτι που προκαλεί μικρά κυκλοφοριακά εμφράγματα ανά σημεία στη βοηθητική οδό της λεωφόρου Κηφισίας και πλημμυρίζει τις καθέτους με (κυρίως παράνομα) σταθμευμένα οχήματα. Το κύριο πολεοδομικό ζήτημα, λοιπόν, που γεννάται από τη «μετακόμιση» του καζίνο είναι αναμφίβολα το κυκλοφοριακό.

Από την Πάρνηθα στο Μαρούσι το καζίνο - Πώς επηρεάζεται το κυκλοφοριακό Facebook Twitter
Το σχέδιο «μετακόμισης» του καζίνο - Πηγή: Καθημερινή

Σύμφωνα με τη μελέτη του υπουργείου, που δόθηκε χθες σε δημόσια διαβούλευση, η κυκλοφοριακή επιβάρυνση από την (24ωρη) λειτουργία του καζίνο στην ευρύτερη περιοχή δεν θα συμπίπτει με εκείνη των υπολοίπων χρήσεων. Προτείνεται δε, και μία σειρά από έργα που «πέραν της εξυπηρέτησης της νέας εγκατάστασης, ανακουφίζουν σημαντικά τη σημερινή φόρτιση του αστικού δικτύου». Πιο συγκεκριμένα:

• Την κατασκευή μιας νέας γέφυρας απευθείας σύνδεσης της λεωφόρου Κηφισίας (ρεύμα προς κέντρο) με τον παράπλευρο, πάνω από το ρεύμα εισόδου από Σπύρου Λούη προς Κηφισίας, με κατεύθυνση το κέντρο.

• Τη διαπλάτυνση του παραδρόμου της λεωφόρου Κηφισίας εις βάρος του οικοπέδου του καζίνο και τη δημιουργία ενός νέου συνδέσμου προς την οδό Αποστόλου Παύλου, δηλαδή από την Κηφισίας προς τη Νέα Φιλοθέη.

• Τη δημιουργία τρίτης λωρίδας στη Σπύρου Λούη (εις βάρος του οικοπέδου του καζίνο), στη συμβολή της με την Κηφισίας, ώστε να υπάρχουν ξεχωριστές λωρίδες προς τις τρεις κατευθύνσεις από ΟΑΚΑ: απέναντι στη Ριζαρείου, δεξιά στην Κηφισίας προς κέντρο και αριστερά στην Κηφισίας προς Κηφισιά.

• Τη δημιουργία απευθείας σύνδεσης του οικοπέδου του καζίνο με τη Σπύρου Λούη.

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ