Σε περίπτωση που χρειαστεί να παραμείνει το αυτοκίνητό σας ακινητοποιημένο για αρκετό διάστημα υπάρχουν 7 πράγματα που θα ήταν καλό να κάνετε για να το προστατέψετε.
Με αυτές τις κινήσεις εξασφαλίζετε ότι το αυτοκίνητό θα είναι απόλυτα ασφαλές και λειτουργικό όταν θα επιλέξετε να το χρησιμοποιήσουμε.
1) Πριν μείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα ακινητοποιημένο, θα πρέπει να έχουμε στο ρεζερβουάρ αρκετό καύσιμο, αντιψυκτικό στο ψυγείο και λιπαντικό στη στάθμη που ορίζει ο κατασκευαστής, ενώ τα ελαστικά θα πρέπει να έχουν την ιδανική πίεση. Εάν υπάρχουν τάκοι τροχών, καλό είναι να χρησιμοποιηθούν, γιατί σε περίπτωση που παραμείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα ακίνητο με το χειρόφρενο, μπορεί αυτό να παραμείνει κολλημένο την στιγμή που θα το κινήσουμε.
2) Πριν το αφήσουμε για μεγάλο χρονικό διάστημα ακινητοποιημένο, το εσωτερικό θα πρέπει να είναι καθαρό και σε καμιά περίπτωση να μην αφήσουμε κάποιο προϊόν που χαλάει ή κάποια σκουπίδια που θα δημιουργήσουν δυσάρεστες οσμές.
3) Οι ειδικοί συμβουλεύουν ότι ένα αυτοκίνητο πρέπει να οδηγείται κάθε δύο έως τρεις εβδομάδες για να παραμείνει σε καλή κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα μετακίνησης, τότε θα πρέπει να λειτουργεί ο κινητήρας για λειτουργήσει τουλάχιστον επί 15 λεπτά μία φορά την εβδομάδα.
4) Η καλή εξωτερική κατάσταση θα βοηθήσει το αυτοκίνητό μας να μη σκουριάσει κυρίως σε σημεία που έχουμε μικρά χτυπήματα ή έχει φύγει το χρώμα. Ένα καλό πλύσιμο για να φύγουν οι βρωμιές ή οι κουτσουλιές των πουλιών θα προστατεύσει το χρώμα.
5) Το σύστημα κλιματισμού του αυτοκινήτου σας μπορεί να δίνει λύσεις τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού, όμως μπορεί να βοηθήσει και τον χειμώνα. Βάζοντάς το σε λειτουργία μπορεί να στεγνώσει τυχόν βρεγμένα καθίσματα ή εσωτερικά υφάσματα.
6) Εάν δεν υπάρχει γκαράζ, καλό είναι να το σκεπάσουμε με μια κουκούλα. Με αυτό τον τρόπο προστατεύουμε το αυτοκίνητο από τα καιρικά φαινόμενα. Η κουκούλα θα πρέπει να είναι σφιχτή και ασφαλισμένη από κάτω. Εάν το κάλυμμα δεν είναι ασφαλισμένο, τότε οι δυνατοί άνεμοι μπορεί να το σκίσουν. Θα πρέπει, επίσης, το κάλυμμα να είναι μαλακό και ελαστικό, επιτρέποντας την υγρασία να εξατμιστεί. Πλαστικοί μουσαμάδες μπορεί να προκαλέσουν ζημιά στη βαφή του.
7) Τέλος, ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών. Σε περίπτωση που κάποιο ελαστικό χάνει αέρα, πρέπει να συμπληρώσουμε με ειδικό κομπρεσέρ. Σε περίπτωση που τα ελαστικά μείνουν ξεφούσκωτα για αρκετό καιρό, τα ελαστικά θα σκιστούν και θα είναι ακατάλληλα προς χρήση.
Με πληροφορίες του ΑΠΕ