Αυξήθηκε ο ελληνόκτητος στόλος

Αυξήθηκε ο ελληνόκτητος στόλος Facebook Twitter
ΑΠΕ/ΜΠΕ
5

Αυξημένος κατά 20 πλοία σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά εμφανίζεται ο υπό ελληνική σημαία στόλος που έφτασε τα 839 πλοία με χωρητικότητα στα 80,4 εκατομμύρια τόνους από 76,1 πέρυσι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Lloyd's Register-fairplay και του Committee (ελληνική επιτροπή ναυτιλιακής συνεργασίας), ο ελληνικών συμφερόντων στόλος έφθασε τα 4.057 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 314,4 εκατομμυρίων τόνων.

Την ελληνική εμπορική ναυτιλία στο μητρώο, ακολουθεί η Λιβερία με 739 πλοία ελληνικής ιδιοκτησίας των 54.034.080 τόνων, τα Νησιά Μάρσαλ με 697 πλοία 54.806.342 τόνων, η Μάλτα με 606 πλοία 48.550.930 DW, Παναμάς με 398 πλοία 25.210.082 τόνων DW, η Κύπρος με 253 πλοία των 17.689.741 DW και τις Μπαχάμες με 243 πλοία 17.527.315 DW.

Ο μέσος όρος ηλικίας του ελληνικού στόλου ανέρχεται σήμερα στα 10 έτη, έναντι 12,5 για τον παγκόσμιο στόλο.

5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιερά Σύνοδος: Συντάσσεται με Παπαδόπουλο χωρίς τις ακραίες ενέργειες – «Θα ενεργήσουμε τα δέοντα προς την κυβέρνηση»

Ελλάδα / Ιερά Σύνοδος: Συντάσσεται με Παπαδόπουλο χωρίς τις ακραίες ενέργειες – «Θα ενεργήσουμε τα δέοντα προς την κυβέρνηση»

«Η ΔΙΣ εξέφρασε τη λύπη της για το περιεχόμενο συγκεκριμένων έργων και αποφάσισε να ενεργήσει τα δέοντα προς την Ελληνική Κυβέρνηση», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση
LIFO NEWSROOM
Έφοδος της ΕΛΑΣ σε βενζινάδικα και αποθήκες: 25 συλλήψεις για λαθρεμπόριο και «πειραγμένες» αντλίες

Ελλάδα / Έφοδος της ΕΛΑΣ σε βενζινάδικα και αποθήκες: 25 συλλήψεις για λαθρεμπόριο και «πειραγμένες» αντλίες

Οι δύο εγκληματικές οργανώσεις φέρονται να είχαν αναπτύξει ένα εκτεταμένο κύκλωμα που εμπλεκόταν τόσο στη διακίνηση λαθραίων καυσίμων όσο και στην παραποίηση των μετρήσεων στις αντλίες πρατηρίων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Αυτά τα "συμφέροντα" πάντως, δεν είναι του Έλληνα πολίτη, αλλά του μάγκα εφοπλιστή που απολαμβάνει την βάσει συντάγματος θεσμοθετημένη φοροπαραδεισένια απαλλαγή. Σε καλή μεριά παλληκάρια!
Οι εφοπλιστές δεν φορολογούναι με το κομμάτι αλλά με το τονάζ των πλοίων τους. Αυτό δεν είναι ελληνική ευρεσιτεχνία αλλά παγκόσμια τακτική. Άρα, τα έσοδα θα ανέβουν, όσο ανεβαίνει και το τονάζ που έχεις ως χώρα (σημαία).
Κι εγώ που είχα την εντύπωση ότι μέσω κάποιων "δίκαιων" διατάξεων, οι Έλληνες εφοπλιστές πλήρωναν και πληρώνουν έως σήμερα περί τα €5.000/πλοίο κάθε χρόνο τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ τονάζ ή ταξιδίων που θα κάνει το κάθε πλοίο τους μέσα σε αυτό το έτος...