Αυξήθηκε ο ελληνόκτητος στόλος

Αυξήθηκε ο ελληνόκτητος στόλος Facebook Twitter
ΑΠΕ/ΜΠΕ
5

Αυξημένος κατά 20 πλοία σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά εμφανίζεται ο υπό ελληνική σημαία στόλος που έφτασε τα 839 πλοία με χωρητικότητα στα 80,4 εκατομμύρια τόνους από 76,1 πέρυσι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Lloyd's Register-fairplay και του Committee (ελληνική επιτροπή ναυτιλιακής συνεργασίας), ο ελληνικών συμφερόντων στόλος έφθασε τα 4.057 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 314,4 εκατομμυρίων τόνων.

Την ελληνική εμπορική ναυτιλία στο μητρώο, ακολουθεί η Λιβερία με 739 πλοία ελληνικής ιδιοκτησίας των 54.034.080 τόνων, τα Νησιά Μάρσαλ με 697 πλοία 54.806.342 τόνων, η Μάλτα με 606 πλοία 48.550.930 DW, Παναμάς με 398 πλοία 25.210.082 τόνων DW, η Κύπρος με 253 πλοία των 17.689.741 DW και τις Μπαχάμες με 243 πλοία 17.527.315 DW.

Ο μέσος όρος ηλικίας του ελληνικού στόλου ανέρχεται σήμερα στα 10 έτη, έναντι 12,5 για τον παγκόσμιο στόλο.

5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Διεθνή / Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Ο Ντόναλντ Τραμπ θα μπορεί να προωθήσει χωρίς προβλήματα την ατζέντα του η οποία περιλαμβάνει φορολογικές μεταρρυθμίσεις, σκληρή μεταναστευτική πολιτική και αλλαγές στην εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τα απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ για την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο: Τι αποκαλύπτουν τα ντοκουμέντα

Ελλάδα / Τα απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ για την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο: Τι αποκαλύπτουν τα ντοκουμέντα

Από πότε ήξερε η τότε ΚΥΠ για την προετοιμασία του τουρκικού στρατού - Οι «τρομεροί» και «σκληροί» Έλληνες κομάντο - Η προπαρασκευή των αποβατικών δυνάμεων της Τουρκίας για την πολεμική αποστολή κατά Κύπρου - Η στάση Βρετανίας, ΕΣΣΔ - Οι συνομιλίες
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Αυτά τα "συμφέροντα" πάντως, δεν είναι του Έλληνα πολίτη, αλλά του μάγκα εφοπλιστή που απολαμβάνει την βάσει συντάγματος θεσμοθετημένη φοροπαραδεισένια απαλλαγή. Σε καλή μεριά παλληκάρια!
Οι εφοπλιστές δεν φορολογούναι με το κομμάτι αλλά με το τονάζ των πλοίων τους. Αυτό δεν είναι ελληνική ευρεσιτεχνία αλλά παγκόσμια τακτική. Άρα, τα έσοδα θα ανέβουν, όσο ανεβαίνει και το τονάζ που έχεις ως χώρα (σημαία).
Κι εγώ που είχα την εντύπωση ότι μέσω κάποιων "δίκαιων" διατάξεων, οι Έλληνες εφοπλιστές πλήρωναν και πληρώνουν έως σήμερα περί τα €5.000/πλοίο κάθε χρόνο τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ τονάζ ή ταξιδίων που θα κάνει το κάθε πλοίο τους μέσα σε αυτό το έτος...