Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας κυκλοφόρησε τη νέα του διαφημιστική καμπάνια #bloodyuseless με πρωταγωνιστές αυτή τη φορά ανθρώπους της «διπλανής πόρτας», που επιχείρησαν να κάνουν κάτι, απέτυχαν παταγωδώς αλλά προκάλεσαν γέλιο. Το μήνυμα είναι σαφές: «Μπορεί κάποιες φορές να νιώθεις άχρηστος, αλλά έχεις κάτι μέσα σου που είναι χρήσιμο. Δώσε αίμα και σώσε, όχι μία, αλλά τρεις ζωές».
Μέσα από τη νέα του καμπάνια αιμοδοσίας, το Ε.Κ.Ε.Α καλεί τον κόσμο να δημιουργήσει μια σταθερή ροή αίματος με τη δύναμη του εθελοντισμού και ζητά να διαδοθεί το μήνυμα σε όλη την Ελλάδα. Ο τρόπος; Δημοσιεύοντας βιντεάκια από επικά fails, μεγάλες «σαβούρες» και φιλόδοξες προσπάθειες που στέφθηκαν με απόλυτη αποτυχία, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα το hashtag #bloodyuseless.
Στόχος είναι οι χρήστες να προωθήσουν την καμπάνια όσο το δυνατόν περισσότερο, με όποιο μέσο ή ιδέα.
σχόλια