Δυστύχημα στα Τέμπη: Πώς συνέβη η φονική σύγκρουση των τρένων- Η διαδρομή τους

Δυστύχημα στα Τέμπη: Facebook Twitter
Φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ
0

Η διαδρομή που ακολούθησαν τα δύο τρένα που συγκρούστηκαν, στο πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη έχει μπει στο μικροσκόπιο.

Η ΕΡΤ ανέλυσε στο δελτίο ειδήσεων τη διαδρομή που ακολούθησαν τα δύο τρένα, προτού συγκρουστούν με συνέπεια να προκληθεί το δυστύχημα στα Τέμπη.

Σύμφωνα με το χρονικό της σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη, η αμαξοστοιχία Intercity, με το νούμερο 62 εκτελούσε το δρομολόγιο από την Αθήνα προς την Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησε στις 7.22 το απόγευμα και κινούνταν με ταχύτητα περίπου 160 χιλιομέτρων.

Ο προορισμός ήταν να φτάσει από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη. Αντιστοίχως, δηλαδή από την Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα, στην αντίθετη κατεύθυνση κινούνταν η εμπορική αμαξοστοιχία, στην οποία επέβαιναν δύο επιβάτες. Η σύγκρουση έγινε στο ύψος του Ευαγγελισμού, που είναι πάρα πολύ κοντά στα Τέμπη, όπου τα δύο τρένα που προέρχονται από τελείως διαφορετική κατεύθυνση συγκρούστηκαν πάνω στη ίδια ράγα.

Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις εκεί συνέβη το μοιραίο λάθος, καθώς τα πρώτα στοιχεία και πληροφορίες δείχνουν πως πρόκειται για ανθρώπινο λάθος.

Το σιδηροδρομικό δυστύχημα έλαβε χώρα στις 11:30 ώρα το βράδυ και στην συνέχεια ξεκίνησαν οι έρευνες.

Αρχικά σήμερα ο εκπρόσωπος Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, πύραρχος Βασίλης Βαθρακογιάννης, ανέφερε πως οι νεκροί είναι 36, ωστόσο ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί, καθώς ήδη οι αναφορές κάνουν λόγο για τουλάχιστον 40 άτομα που έχουν χάσει την ζωή τους. Οι τραυματίες είναι 66, με τους 6 να νοσηλεύονται σε κλίνες ΜΕΘ και την κατάστασή τους να κρίνεται κρίσιμη.

Όσον αφορά στις δύο αμαξοστοιχίες στην πρώτη υπήρχαν 342 επιβάτες και 10 άτομα προσωπικό, ενώ στη δεύτερη 2 άτομα προσωπικό.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σβηστός ο φάρος της Νάξου: Πλοίο προσπαθεί με προβολέα να δέσει στο λιμάνι με 9 μπορφόρ

Ελλάδα / Σβηστός ο φάρος της Νάξου: Πλοίο προσπαθεί με προβολέα να δέσει στο λιμάνι με 9 μποφόρ

Όταν το πλοίο προσέγγιζε το λιμάνι της Νάξου, με δρομολόγιο από τη Σαντορίνη, ο καπετάνιος κατάλαβε πως ο φάρος ήταν σβηστός με αποτέλεσμα να χρησιμοποιήσει τον προβολέα
LIFO NEWSROOM