Είναι γνωστό τοις πάσι ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι παρουσιάζουν μια απέχθεια προς τη συσκευή του τηλεφώνου. Αυτό όταν πρόκειται για εξωτερική γραμμή, γιατί για προσωπική χρήση σε προσωπική επικοινωνία με οικογένεια και φίλους δεν υπάρχει πρόβλημα.
Τα παράπονα των ασφαλισμένων στο ΙΚΑ όμως φαίνεται ότι ευαισθητοποίησαν τη διοίκηση του οργανισμού που επιχειρεί να δώσει τέλος στο φαινόμενο των αναπάντητων κλήσεων από τους εργαζόμενους και τους συστήνει την προσοχή με εγκύκλιο: «Επειδή η άρνηση παροχής πληροφόρησης συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα [...] σας γνωρίζουμε ότι εφεξής θα εξετάζονται όλες οι καταγγελίες που περιέρχονται στη Διοίκηση και θα αποδίδονται οι ανάλογες ευθύνες».