ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Τρίτη - Ανακοίνωση κατά της Uber

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Τρίτη - Ανακοίνωση κατά της Uber Facebook Twitter
EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
3

Σε προειδοποιητική στάση εργασίας από τις 8 το πρωί έως και τις 5 το απόγευμα προχωρούν αύριο οι ταξιτζήδες στην Αττική.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), οι οδηγοί ταξί δηλώνουν την αντίθεσή τους στην «παράνομη και αυθαίρετη εισβολή της Uber στις επιβατικές μεταφορές» κάνοντας λόγο «για υποκλοπή του έργου», «στην κάθε καινοτομία - πλατφόρμα που κλέβει τον ταξιτζή και τη χώρα μας» ενώ καταγγέλλουν όλους όσους μέχρι σήμερα φρέναραν το νομοσχέδιο που ήδη βρίσκεται στη Βουλή και αφορά τα ταξί.

Επίσης, το ΣΑΤΑ στην ανακοίνωσή του τονίζει πως οι προσπάθειες της κυβέρνησης και του υπουργείου Μεταφορών «να νομοθετήσουν με δίκαιο τρόπο, έπεφτε πάνω σε τοίχο που ύψωναν οι θεσμοί».

Και προσθέτει πως «τόσο ο υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, όσο και ο υφυπουργός Νίκος Μαυραγάνης πήραν δημόσια θέση υπέρ των αιτημάτων του κλάδου μας. Το νομοσχέδιο που βρίσκεται στη Βουλή και σύντομα θα γίνει νόμος του κράτους, είναι η δική μας απάντηση στην παρανομία και στην απάτη, που είχαν στήσει ξένα και εγχώρια συμφέροντα με τις ευλογίες προηγούμενων κυβερνήσεων».

Τέλος, καλεί τους οδηγούς ταξί να επιδείξουν σύνεση και υπομονή μέχρι την ψήφιση του νομοσχεδίου.

Η πλήρης ανακοίνωση:

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ


Εδώ και τρία χρόνια δίνουμε έναν μεγάλο και καθημερινό αγώνα, για να αποκρούσουμε την παράνομη και αυθαίρετη εισβολή της Uber στις επιβατικές μεταφορές.


Επιλέξαμε και ακολουθήσαμε κάθε νόμιμο τρόπο για να υπερασπιστούμε τη δουλειά μας και το μεταφορικό έργο που μας αναλογεί. Προσφύγαμε στην Ελληνική δικαιοσύνη, καταθέσαμε μηνύσεις και αγωγές.

Ζητήσαμε από τις ελεγκτικές αρχές να κατανοήσουν το μέγεθος του προβλήματος και να εντατικοποιήσουν τους ελέγχους για τον εντοπισμό των παράνομων ΙΧ. Προκαλέσαμε την IRU (Παγκόσμιος Οργανισμός Μεταφορών) να αλλάξει την τακτική της και συμμετείχαμε ενεργά στο να πειστούν οι Ευρωπαϊκές Αρχές (Ε.Ε., Ευρωπαϊκό Δικαστήριο) για τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δέχεται το ταξί σε όλη την Ευρώπη. Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου είναι πλέον ένα εργαλείο για κάθε χώρα, για κάθε κυβέρνηση, για κάθε δημόσια αρχή που επιζητά την δικαιοσύνη στην οικονομία και τη νομιμότητα σε κάθε επιχειρηματική ή εμπορική δραστηριότητα, σε κάθε κομμάτι της αγοράς.


Η ελληνική κυβέρνηση και το Υπουργείο Μεταφορών ήξερε από την αρχή ότι ο κλάδος των ταξί έχει απόλυτο δίκιο όταν φωνάζει, για ωμή υποκλοπή έργου. Πριν από την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου όμως, κάθε προσπάθεια να νομοθετήσουν με δίκαιο τρόπο, έπεφτε πάνω σε τοίχο που ύψωναν οι θεσμοί.


Τόσο ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, όσο και ο υφυπουργός Νίκος Μαυραγάνης πήραν δημόσια θέση υπέρ των αιτημάτων του κλάδου μας. Το νομοσχέδιο που βρίσκετε στη βουλή και σύντομα θα γίνει νόμος του κράτους, είναι η δική μας απάντηση στην παρανομία και στην απάτη, που είχαν στήσει ξένα και εγχώρια συμφέροντα με τις ευλογίες προηγούμενων κυβερνήσεων.


ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ


Δεν υπάρχει ταξιτζής, που να μην πνίγετε από οργή και αγανάκτηση.

Δεν υπάρχει ταξιτζής που να μην θέλει πίσω το κλεμμένο μεταφορικό έργο.

Δεν υπάρχει ταξιτζής που θα μείνει με σταυρωμένα χέρια όταν αισθανθεί ότι του κλέβουν τη ζωή του.

Το πιο εύκολο για την διοίκηση του ΣΑΤΑ ήταν να επιλέξει το ρόλο του ήρωα και να σηκώσει το λάβαρο της επανάστασης με απρόβλεπτες όμως συνέπειες και για τον κάθε συνάδελφό χωριστά και για τον κλάδο γενικότερα. Τότε θα ήμασταν αρεστοί σε όλους. Προτιμήσαμε όμως την υπεύθυνη στάση και την λύση του προβλήματος μέσα από το νομοσχέδιο που βρίσκετε στη Βουλή. Και την κατά μέτωπο αντιπαράθεση με εταιρείες και πλατφόρμες που με πρόσχημα την καινοτομία κλέβουν τον ιδρώτα μας και υπονομεύουν το μέλλον μας.


Υπάρχουν πράγματα που λέγονται, αλλά δεν γίνονται. Και πράγματα που γίνονται, αλλά δεν λέγονται. Σαφώς επιλέξαμε το δεύτερο.

Σε κάθε συνάδελφο που οδηγείται από δυσπιστία ή εμπάθεια προς τη διοίκηση του ΣΑΤΑ, του λέμε ξεκάθαρα ότι ο αγώνας μας είναι κοινός. Είμαστε όλοι στο ίδιο μετερίζι, στην ίδια πλευρά. Πολεμάμε όλοι τον ίδιο εχθρό. Χώρος και χρόνος για εσωτερικές διαμάχες δεν υπάρχει.


Ψυχραιμία, Σύνεση και Υπομονή ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ

Ελλάδα
3

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καταγγελίες πολιτών για την Υποβάθμιση του Λόφου Φιλοπάππου από τον δήμο Αθηναίων

Ελλάδα / Καταγγελίες πολιτών για την υποβάθμιση του Λόφου Φιλοπάππου από τον δήμο Αθηναίων

Τα προβλήματα που αναδεικνύουν οι κάτοικοι περιλαμβάνουν τη λανθασμένη διαχείριση του νερού, ανορθόδοξες τεχνικές κλαδέματος και άλλες πρακτικές που πλήττουν το ήδη ευάλωτο οικοσύστημα
LIFO NEWSROOM
Κλέων Γρηγοριάδης κατά Ζωής Κωνσταντοπούλου: Τα κανάλια την παίζουν όλη μέρα ως «φασαριόζα και τσαμπουκαλού»

Ελλάδα / Κλέων Γρηγοριάδης κατά Ζωής Κωνσταντοπούλου: Τα κανάλια την παίζουν όλη μέρα ως «φασαριόζα και τσαμπουκαλού»

Επίθεση εναντίον της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωής Κωνσταντοπούλου, εξαπολύει μέσω του Χ, ο πρώην βουλευτής του ΜεΡΑ25, Κλέων Γρηγοριάδης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Τέλεια :) Έτσι δεν ανησυχώ μήπως ο οδηγός του uber που έρχεται να με πάρει έχει φάει ξύλο ή θα με πάρει τηλέφωνο να μου αλλάξει λίγο το σημείο συναντησης επειδή έχει ταξί κοντά και φοβάται μην του σπάσουν το αμάξι. Μακριά από την κίτρινη φυλή, έχουμε πληρώσει πολλά λεφτά
Συνεχίζει ο ΣΑΤΑ τα δικά του, αυτή τη φορά προφασιζομενος την οικονομία της χώρας. Όταν κατεκλεβαν όμως εμάς και τους τουρίστες που έρχονται για να θαυμάσουν την Ελλάδα και αντ' αυτού αναθεμάτιζαν την ώρα και τη στιγμή που ήρθαν δεν ειχαν καποιο θέμα, τους βόλευε...
Τόσα χρόνια οι ταξιτζήδες καλά μας έκλεβαν , αναγκαστηκαμε σε άλλες λύσεις , όπως beat k uber , δεν γίνεται να μπαίνω σε ταξί κ να με χρεώνει 9 ευρώ για απόσταση 10 λεπτών χωρίς κίνηση ,ενώ με το beat πληρώνω 5-6 ευρώ ....