Ιαβέρης για το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό: Αύξηση της κυκλοφορίας 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι - Μόνη λύση τα ΜΜΜ

Ιαβέρης για το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό: Αύξηση της κυκλοφορίας 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι - Μόνη λύση τα ΜΜΜ Facebook Twitter
Φωτ: Eurokinissi
0

Για την κυκλοφοριακή κατάσταση στην Αττική και ειδικότερα στον Κηφισό που έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού μίλησε ο σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας Περιφέρειας Αττικής, Kωνσταντίνος Ιαβέρης.

Αναφερόμενος τις καθημερινές εικόνες μποτιλιαρίσματος στον Κηφισό τόνισε ότι το πρόβλημα της κυκλοφορίας στον κεντρικό οδικό άξονα θα λυθεί με στρατηγικές κινήσεις από την Πολιτεία και ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Όπως εξήγησε σε συνέντευξη του στην ΕΡ,  η αύξηση των οχημάτων συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό, με περίπου 200.000 νέα αυτοκίνητα να προστίθενται κάθε χρόνο στην αγορά, ενώ μόνο το 20% αυτών αποσύρεται. «Αυτό οδηγεί σε τεράστια αύξηση της κυκλοφορίας, γεγονός που επιβαρύνει τους δρόμους και ειδικά τον Κηφισό, όπου από πέρυσι έως φέτος η αύξηση ανέρχεται στο 7,5%», τόνισε. «Η μέση ηλικία των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Αττική είναι 17,5 έτη, κάτι που επίσης εντείνει το πρόβλημα λόγω των εγκαταλελειμμένων και φθαρμένων οχημάτων».

Στον Κηφισό κινούνται και σχολικά λεωφορεία παράλληλα με τα επιβατικά οχήματα

Επιπλέον, όπως είπε, στις αρχές Σεπτέμβρη με την έναρξη της σχολικής χρονιάς είχαμε μια αύξηση της τάξης του 6% στο σύνολο της κίνησης. Γεγονός που δείχνει το μέγεθος τους προβλήματος όταν στον Κηφισό κινούνται και σχολικά λεωφορεία παράλληλα με τα επιβατικά οχήματα.

Ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης υπογράμμισε ότι η λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν είναι τα περισσότερα αυτοκίνητα, αλλά η βελτίωση και επέκταση των μέσων μαζικής μεταφοράς. «Το νέο στρατηγικό σχέδιο για την αστική συγκοινωνία πρέπει να επεκταθεί σε περιοχές που αυτή τη στιγμή δεν εξυπηρετούνται, όπως τα βόρεια προάστια», ανέφερε, προσθέτοντας πως «το μέλλον ανήκει στα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς είναι η μόνη λύση που εφαρμόζουν και άλλες ευρωπαϊκές πόλεις».

«Δεν υπάρχει λύση με μαγικό ραβδί», επανέλαβε ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης λέγοντας ότι χρειάζονται βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες προσπάθειες για να λυθεί η καθημερινή κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM