Ο θάνατος της 17χρονης Νικολέτας από το Ηράκλειο αποδόθηκε γρήγορα από τις Αρχές σε αυτοκτονία. Οι γονείς, η αδελφή και οι στενοί συγγενείς της όμως σκέφτονται από την πρώτη στιγμή πως η Νικολέτα δεν είχε λόγους να δώσει τέλος στη ζωής της.
Όπως λένε στο LIVE NEWS, παρά τα προβλήματα και το bullying που δεχόταν κατά καιρούς στο σχολείο της, η ίδια έδειχνε χαρούμενη, γεμάτη σιγουριά κι αυτοπεποίθηση για το μέλλον. Κανείς τους δεν μπορεί να πιστέψει πως στο μυαλό της υπήρχαν σκοτεινές, δεύτερες σκέψεις, κανείς δεν μπορεί να διανοηθεί πως η Νικολέτα αποφάσισε να αυτοκτονήσει.
«Όταν έχουμε έναν αιφνίδιο θάνατο και μάλιστα με τέτοιον τραγικό τρόπο, η οικογένεια θέτει εξαρχής το ερώτημα να αναζητηθούν και να εντοπιστούν οι συνθήκες και μετά θα φτάσουμε στα αίτια», λέει, μιλώντας στο MEGA, η δικηγόρος της οικογένειας της 17χρονης, Αλεξάνδρα Σπανάκη.
«Επίσημο πόρισμα δεν υπάρχει. Έχουμε δώσει εντολή και παραβρέθηκε κατά τη νεκροψία – νεκροτομή τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας προκειμένου να έχουμε ένα επίσημο πόρισμα, καταγεγραμμένο όμως δεν το έχουμε ακόμα. Θα συσχετιστεί με τη δικογραφία που έχει ήδη σχηματιστεί και εξαρχής η οικογένεια έθεσε τα ερωτήματα ποιος είναι υπεύθυνος για αυτόν τον θάνατο, ποιες είναι οι συνθήκες».
«Ήδη υπάρχει μια βάση στην οποία κατευθυνθήκαν οι ιατροδικαστικές εκτιμήσεις, πάνω σε αυτές και εμείς θα σταθούμε. (…) Πριν καταλήξουμε και πριν καταλήξουν και οι Αρχές, όταν δεν έχουμε καταγεγραμμένο τον τρόπο και τον θάνατο κατά την ώρα που συμβαίνει, είμαστε όλοι επιφυλακτικοί», συμπληρώνει.
«Δε μας είχε δείξει τίποτα πως την απασχολούσε, ήταν καλά»
Οι ίδιοι, δεν είχαν αντιληφθεί κάτι που να τους ανησυχήσει. «Δε μας είχε δείξει τίποτα πως την απασχολούσε, ήταν καλά», είπε ο πατέρας της. «Δεν είχε κάποιον λόγο να το κάνει, ποιος ήταν ο λόγος να το κάνει;», είπε η αδελφή της.
Όπως λένε, η αδικοχαμένη μαθήτρια δεχόταν στο σχολείο bullying ακόμα και από έναν καθηγητή της, για την καταγωγή της μητέρας της αλλά και τις σκέψεις της σε θέματα θρησκευτικού περιεχομένου.
«Έλεγε πολύ αρνητικά λόγια για αυτόν, συνέχεια. Έλεγε ότι δε δίδασκε καλά το μάθημα, ότι είχαν κάποια σύγκρουση και μου έλεγε και στο Ρέθυμνο ότι έλεγε και κακά πράγματα για τους Εβραίους και τους μουσουλμάνους», είπε η αδελφή της.
«Μου έλεγε συνέχεια για αυτόν ότι δεν κάνει σωστά το μάθημα ότι δεν του άρεσαν οι άλλες θρησκείες και έλεγε ότι μόνο ο χριστιανισμός. Της άρεσαν οι θρησκείες και το έψαχνε», συμπληρώνει.
«Επειδή η μάνα της ήταν ξένη υπήρχε ένας ρατσισμός έτσι και bullying», είπε ο πατέρας της, με την αδελφή να σημειώνει: «Από ό,τι είχα καταλάβει από τα λόγια της τον τελευταίο χρόνο, δεχόταν bullying και υπήρχε bullying και πιο πριν και σε εμένα και σε αυτήν από κάποια παιδιά από το σχολείο μας».
«Έφυγε ταραγμένη από την τάξη»
Μιλώντας στο MEGA, συμμαθήτρια της 17χρονης αποκάλυψε πως έφυγε ταραγμένη από την τάξη, πριν φτάσει στη γέφυρα.
«Εγώ γνωρίζω ότι εκείνη τη μέρα, νομίζω ότι δεν είχε γράψει πολύ καλά ή είχε κάτι με το μάθημα και στεναχωρήθηκε με τον δάσκαλό της και μετά έφυγε τρέχοντας από την τάξη, κλαίγοντας, και πήγε στην τουαλέτα για να σκουπίσει τα δάκρυά της. Εκεί, είδε την καθαρίστρια που καθάριζε, την αγκάλιασε εκείνη την στιγμή. Μετά έφυγε πάλι τρέχοντας μέχρι να πάει στο μονοπάτι και μετά συνέχισε. Νομίζω εκείνη την ημέρα έγινε κάτι γιατί και τα παιδιά και οι δάσκαλοι, ένιωθε ότι ήταν απέναντί της. Μετά έδωσε την κόλλα άδεια νομίζω και μετά στεναχωρήθηκε και επέμενε να της την ξαναδώσουν, νομίζω ότι της την έδωσαν στο τέλος αλλά είχε θυμώσει πάρα πολύ και γι’ αυτό έφυγε κλαίγοντας».
Ωστόσο, μητέρα συμμαθήτριας της 17χρονης, από την πλευρά της, λέει πως η μαθήτρια δεν παρέδωσε λευκή κόλλα.
«Ότι θα πήγαινε με τα πόδια στο σπίτι είναι κάτι που το συνηθίζει. Δεν έδωσε λευκή κόλλα ούτε τίποτα. Βοηθούσε ο καθηγητής κάποια άλλα παιδιά και της φάνηκε λίγο άδικο, αλλά μετά βοηθήθηκε και αυτήν, εκείνη την ώρα πιέστηκε στο γραπτό, αλλά μετά έφυγε χαρούμενη. Και το πρωί στο λεωφορείο, με το λεωφορείο ήρθε το πρωί χαρούμενη μια χαρά και στο φεύγα που περπάτησε και έφυγε χαιρέτησε τους πάντες χαρούμενη. Ότι την αφήσανε μόνη της στην εκδρομή στην Τσεχία, δεν υφίσταται ούτε αυτό. Ήταν και η κόρη μου στην εκδρομή αυτήν και την παρακαλούσαν: ‘’Νικολέτα έλα στις φωτογραφίες, έλα μαζί μας’’. Μόνη της επέλεγε να μη συμμετέχει σε κάποια πράγματα και όταν δεν πήγε σε ένα κλαμπάκι που είχαν πάει τα παιδιά το βράδυ, έμεινε καθηγητής μαζί της στο ξενοδοχείο».
Φεύγοντας από το σχολείο εκείνη την ημέρα, δεν επιβιβάστηκε στο λεωφορείο που ναυλώνει η Περιφέρεια για τους μαθητές. Όπως λέει η αδελφή της, αν είχε γίνει έλεγχος και είχε διαπιστωθεί πως η Νικολέτα δεν ήταν μέσα, θα είχε σημάνει έγκαιρα συναγερμός.
«Αν το λεωφορείο είχε φύγει με όλα τα παιδιά, η Νικολέτα θα ήταν τώρα ζωντανή».
Η Νικολέτα ξεκίνησε μόνη από το σχολείο για το σπίτι της που βρίσκεται δίπλα από τον ΒΟΑΚ και τη γέφυρα που βρέθηκε νεκρή.