ΚΙΝΗΣΗ

Κακοκαιρία: Καταστροφές σε 50 χλμ. σιδηροδρομικού δικτύου- Αλλαγές σε δρομολόγια

οσε Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Τεράστιες είναι οι καταστροφές στο σιδηροδρομικό δίκτυο λόγω της κακοκαιρίας Daniel που επηρέασε ιδιαίτερα την κεντρική Ελλάδα.

Οι καταστροφές λόγω της κακοκαιρίας Daniel εκτείνονται σε μήκος περίπου 50 χλμ από τον σταθμό του Δομοκού μέχρι τον Κραννώνα, περίπου 10 χλμ έξω από τη Λάρισα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερζάκης.

Ο ίδιος συμπλήρωσε πως υπάρχουν καταστροφές εξαιτίας της κακοκαιρίας Daniel τόσο στις γραμμές όσο και στα φωτοσήματα στις κολώνες ηλεκτροδότησης, τους σταθμούς και γενικά στο δίκτυο της υποδομής. Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Τερζάκη, το κόστος της αποκατάστασης θα φτάσει στα 40 με 50 εκατ. ευρώ και θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας μήνας για να επισκευαστεί το δίκτυο. Πρόσθεσε επίσης πως μέχρι τότε δεν θα μπορούν να εκτελεστούν σιδηροδρομικά δρομολόγια.

Κακοκαιρία Daniel: Αλλαγές στα δρομολόγια της Hellenic Train

Από την πλευρά της η Hellenic Train ανακοίνωσε αλλαγές σε δρομολόγια λόγω των καταστροφών στο σιδηροδρομικό δίκτυο που προκάλεσε η κακοκαιρία Daniel.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα- Βόλος- Λάρισα, από σήμερα και μέχρι νεοτέρας θα πραγματοποιούνται με λεωφορεία.

Τα δρομολόγια που επηρεάζονται είναι τα εξής:

  • 11577 (Βόλος- Λάρισα), ώρα αναχώρησης 13:25
  • 11579 (Βόλος- Λάρισα), ώρα αναχώρησης 15:35
  • 12571 (Βόλος- Λάρισα), ώρα αναχώρησης 17:45
  • 12573 (Βόλος- Λάρισα), ώρα αναχώρησης 19:50 
  • 11578 (Λάρισα- Βόλος), ώρα αναχώρησης 14:35
  • 12570 (Λάρισα- Βόλος), ώρα αναχώρησης 16:40
  • 12572 (Λάρισα- Βόλος), ώρα αναχώρησης 18:50
  • Λεωφορείο C2574 (Λάρισα- Βόλος), ώρα αναχώρησης 21:10.

Παράλληλα, λόγω διακοπής της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας μεταξύ Λειανοκλαδίου- Λάρισας-Λιτοχώρου και των προβλημάτων που προκλήθηκαν στο δίκτυο εξαιτίας των πλημμυρών για αύριο και μεθαύριο θα ισχύουν τα εξής:

  • Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι αμαξοστοιχίες Intercity 50,52,60,54 και 56 θα υποκατασταθούν με λεωφορεία.
  • Θεσσαλονίκη-Αθήνα: Οι αμαξοστοιχίες Intercity 51,53,61,55 και 57 θα υποκατασταθούν με λεωφορεία.
  • Αθήνα-Καλαμπάκα-Αθήνα: Οι αμαξοστοιχίες 882 και 887 καταργούνται.
  • Λάρισα-Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα-Λάρισα: Καταργούνται όλα τα δρομολόγια και δεν υποκαθίστανται με λεωφορεία (λόγω απαγόρευσης οδικής κυκλοφορίας)
  • Λάρισα-Θεσσαλονίκη-Λάρισα: Μερική κατάργηση σε όλα τα δρομολόγια μεταξύ Λάρισας-Λιτοχώρου (υποκατάσταση με λεωφορείο από Λάρισα ως Λιτόχωρο χωρίς ενδιάμεσες στάσεις).

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΚΙΝΗΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Διεθνή / Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Ο Ντόναλντ Τραμπ θα μπορεί να προωθήσει χωρίς προβλήματα την ατζέντα του η οποία περιλαμβάνει φορολογικές μεταρρυθμίσεις, σκληρή μεταναστευτική πολιτική και αλλαγές στην εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τα απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ για την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο: Τι αποκαλύπτουν τα ντοκουμέντα

Ελλάδα / Τα απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ για την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο: Τι αποκαλύπτουν τα ντοκουμέντα

Από πότε ήξερε η τότε ΚΥΠ για την προετοιμασία του τουρκικού στρατού - Οι «τρομεροί» και «σκληροί» Έλληνες κομάντο - Η προπαρασκευή των αποβατικών δυνάμεων της Τουρκίας για την πολεμική αποστολή κατά Κύπρου - Η στάση Βρετανίας, ΕΣΣΔ - Οι συνομιλίες
LIFO NEWSROOM
ΕΥΠ: Στη δημοσιότητα αποχαρακτηρισμένα έγγραφα για την τουρκική εισβολή στην Κύπρο

Ελλάδα / ΕΥΠ: Στη δημοσιότητα αποχαρακτηρισμένα έγγραφα για την τουρκική εισβολή στην Κύπρο

Τα απόρρητα δελτία αφορούν τις δραματικές εξελίξεις του Ιουλίου και Αυγούστου 1974 και συνιστούν ένα είδος «ημερολογίου» των γεγονότων, όπως καταγράφηκαν στη βάση των πληροφοριών της Υπηρεσίας
LIFO NEWSROOM
Γιατί ένας νέος να μείνει στον τόπο του;

Ελλάδα / Γιατί ένας νέος να μείνει στον τόπο του;

Τα κίνητρα, οι ευκαιρίες και οι προοπτικές για τη νέα γενιά που ανοίγονται στους τομείς της απασχόλησης, της νεανικής επιχειρηματικότητας και της πράσινης ανάπτυξης συζητήθηκαν σε δύο επιτυχημένα Υουth Summit, σε Αρκαδία και Κοζάνη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ