ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

«Κάναμε κύκλους πάνω από το λεκανοπέδιο - Πίστεψα ότι ήρθε το τέλος»: Μαρτυρία επιβάτη της πτήσης 260 για Κεφαλονιά

«Κάναμε κύκλους πάνω από το λεκανοπέδιο - Πίστεψα ότι ήρθε το τέλος»: Μαρτυρία επιβάτη της πτήσης 260 για Κεφαλονιά Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου EUROKINISSI
2

Ένας επιβάτης της πτήσης 260 από Αθήνα για Κεφαλονιά, περιγράφει λεπτό προς λεπτό τον τρόμο που επικράτησε στο σκάφος της Sky Express, το βράδυ της Κυριακής, όταν παρουσιάστηκε μηχανική βλάβη.  

«Πίστεψα ότι ήρθε το τέλος», λέει ο Παναγιώτης Λέζος σε συνέντευξή του στο newsit.gr που περιγράφει ότι το αεροσκάφος πετούσε πάνω από την Αθήνα και υπήρχε κίνδυνος να πέσει στο λεκανοπέδιο. «Μετά από 8 λεπτά πτήσης μας ανακοινώνει ο πιλότος ότι λόγω τεχνικής βλάβης είμαστε αναγκασμένοι να επιστρέψουμε στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Η Αθήνα φωταγωγημένη κάτω από τα πόδια μας, αν έπεφτε το αεροπλάνο "θα έπεφτε στο Σύνταγμα", και οι συνέπειες (σ.σ απώλειες) δεν θα ήταν μόνο οι 90 που ήμασταν εκεί. Θα ήταν πολύ περισσότερες (...) Μπορεί να έπεφτε στη Βάρη, στο Κορωπί - στο λεκανοπέδιο θα έπεφτε το αεροπλάνο γιατί εκεί έκανε τους κύκλους».

Η πτήση 260 ήταν προγραμματισμένο να φύγει στις 17:45 το απόγευμα της Κυριακής από το Ελευθέριος Βενιζέλος, αλλά λόγω κακοκαιρίας, αναχώρησε λίγο πριν τις 22:00 το βράδυ. Όπως λέει ο κ. Λέζος, το αεροσκάφος είχε 100% πληρότητα το αεροσκάφος και, μεταξύ άλλων επέβαιναν τρία ασυνόδευτα παιδιά 10-14 ετών και 4 με 5 βρέφη. Οι ελεγκτές της Πολιτικής Αεροπορίας παρακολουθούσαν τις βουτιές που έκανε στον αέρα το αεροσκάφος. Μέσα στην καμπίνα επικράτησε πανικός. «Πίστεψα ότι τα επόμενα 10 λεπτά δεν θα υπάρχω». Όταν η πρώτη απόπειρα προσγείωσης απέτυχε, το σκάφος ανέβηκε σε ύψος 5 χιλιομέτρων, έφθασε μέχρι την Εύβοια και έριξε μέρος των καυσίμων του (σ.σ πάγια τακτική σε αυτές τις περιπτώσεις για λόγους ασφαλείας σε περίπτωση «σκληρής προσγείωσης».

«Η προσπάθεια προσγείωσης έγινε μετά από 40 λεπτά πτήσης, με ανακοινωμένη βλάβη. Ο άνθρωπος προσπάθησε να προσεγγίσει το αεροδρόμιο, έτυχε να είμαι στο παράθυρο, τα φτερά ήταν πάνω από την άτρακτο οπότε είχα πλήρη εικόνα του εδάφους. Λίγο πριν ακουμπήσουμε στην γη, αναγκάστηκε ο πιλότος να το ξανανεβάσει και έκανε άλλη μισή ώρα κύκλους για να κάνει την δεύτερη και αποτελεσματική προσπάθεια. Φανταστείτε την αγωνία μας, ξέραμε ότι η δεύτερη προσπάθεια που κάνει είναι και η τελευταία γιατί δεν είχαμε καύσιμα να δοκιμάσουμε τρίτη (...) Πίστεψα ότι τα επόμενα 10 λεπτά δεν θα υπάρχω, σας το διαβεβαιώνω. Δεν το υπέθεσα, το πίστεψα. Έδινα 90% πιθανότητες να πέσει το αεροπλάνο».

Πίσω στο αεροδρόμιο της Κεφαλλονιάς, συγγενείς των επιβατών περίμεναν με αγωνία να ακούσουν ότι το αεροσκάφος είχε προσγειωθεί κανονικά. Μισή ώρα πριν τα μεσάνυχτα, ο πιλότος κατάφερε τελικώς να προσγειώσει το αεροσκάφος. Κατά τη διάρκεια της εναέριας περιπέτειας, δύο επιβάτες λιποθύμησαν και σχεδόν όλοι βγήκαν σε κατάσταση σοκ από την πτήση που, υπό κανονικές συνθήκες, θα διαρκούσε μόλις μερικά λεπτά. 

Ο κ. Λέζος καταγγέλλει πως έχουν συμβεί και άλλα παρόμοια περιστατικά με τις ίδιες αερογραμμές: «Το περιστατικό που συνέβη σε εμάς, στην πτήση 260 για Κεφαλονιά, δεν είναι το πρώτο τον τελευταίο χρόνο στην ίδια εταιρεία, είναι το τρίτο. Και τον Δεκέμβρη του 2018 και τον Γενάρη του 2019 συνέβησαν παρόμοια περιστατικά», καταλήγει, γνωστοποιώντας πως τόσο αυτός όσο και άλλοι επιβάτες σκοπεύουν να κινηθούν νομικά εναντίον της εταιρείας.

Ακούστε ολόκληρη την μαρτυρία

 
Ελλάδα
2

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
"Αν έπεφτε το αεροπλάνο θα έπεφτε στο Σύνταγμα (...) Στο λεκανοπέδιο θα έπεφτε γιατί έκανε κύκλους. " Δεν λέω, καλό να ενημερωθούμε για το πώς ένιωσε ένας επιβάτης κατά την ώρα της πτήσης αλλά θα ήταν καλό να αποφανθεί ένας ειδικός για το αν υπήρξε κίνδυνος συντριβής του αεροσκάφους κλπ.