Ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης με την σύζυγό του ζητούν αποζημίωση ύψους 2.796.000 ευρώ για το τροχαίο ατύχημα στη Βουλιαγμένης, στο οποίο τραυματίστηκε ο παρουσιαστής μετά από σύγκρουση με λεωφορείο.
Ωστόσο, η συνήγορος του οδηγού λεωφορείου ζήτησε πραγματογνώμονα για το ατύχημα, λέγοντας πως ο Κ. Αγγελίδης ήταν «συνυπαίτιος ή υπαίτιος κατά 95% για το ατύχημα». «Αιτούμαστε διενέργεια ιατρικής πραγματογνωμοσύνης γιατί ο κ. Αγγελίδης ζητά 2.796.000 ευρώ για την περίθαλψη του. Έχουμε και ένσταση επειδή δεν φορούσε κράνος και αρνούμαστε την αγωγή γιατί ήταν συνυπαίτιος ή υπαίτιος κατά 95% ο ίδιος για τον τραυματισμό του», ανέφερε η συνήγορος.
Από την πλευρά της, η Εβελίνα Βαρσάμη, σύζυγος του παρουσιαστή, εξηγώντας τα έξοδα που έχει η οικογένειά της καθώς πλέον λείπει ο μισθός του, είπε στο δικαστήριο: «Ο σύζυγος μου αυτή τη στιγμή έχει 90% αναπηρία που σημαίνει ότι είναι σχεδόν φυτό. Έχει ελάχιστη επικοινωνία με το περιβάλλον. [...] Εκτός από την τηλεόραση ασχολείτο με ένα μαγαζί στη Γλυφάδα το Blend όπου έκανε τις δημόσιες σχέσεις και ήταν υπεύθυνος καταστήματος. Έπαιρνε μισθό 1.300 συν τα tips που ήταν 300 το μήνα που σε γιορτές έφτανε συνολικά τις 2.500 ευρώ».
Πρόεδρος: Είναι μια δουλειά που θα την έκανε μέχρι ποτέ;
Μάρτυρας: Δεν ξέρω μέχρι μεγάλος.
Πρόεδρος: Είναι μια δουλειά που κάνει κάποιος σε όλες τις ηλικίες;
Μάρτυρας: Υπεύθυνος ήταν. Θα μπορούσε.
Σχετικά με την κατάσταση της υγείας του Κ. Αγγελίδη, η σύζυγός του εξήγησε στο δικαστήριο, πως βρίσκεται σε κέντρο αποκατάστασης, όπου «το κόστος είναι δωρεάν χάρη στην Τατιάνα Στεφανίδου που γνώριζε τον ιδιοκτήτη», προσθέτοντας όμως πως όταν επιστρέψει σπίτι θα χρειαστούν δαπάνη νοσοκόμου. «Εγώ λόγω της κατάστασης δεν μπορώ να δουλέψω. Έχουμε ένα αγοράκι 8 ετών και τα έξοδα του, περίπου 500 το μήνα. Τα έξοδα του σπιτιού επίσης», ανέφερε η κ. Βαρσάμη.
Η κατάθεση του πραγματογνώμονα
Στο δικαστήριο κλήθηκε να καταθέσει ο πραγματογνώμονας που όρισε η σύζυγος του παρουσιαστή. «Από τα στοιχεία και τις χαραγές που έχουν εντοπιστεί προσδιορίσαμε το σημείο σύγκρουσης και φαίνεται ξεκάθαρα ότι το λεωφορείο κινείται από τη δεξιά λωρίδα και κινείται προς τα αριστερά για να πιάσει τη λωρίδα. Υπάρχουν οι χαραγές της μηχανής που δείχνουν την πορεία από την πτώση μέχρι την τελική θέση, που αποτελούν προέκταση του σημείου σύγκρουσης. Στη σελίδα 22 της έκθεσης η χαραγή Χ2 και Χ1 είναι προέκταση του σημείου σύγκρουσης που προσδιορίζεται στη μεσαία λωρίδα από την αλλαγή πορείας του λεωφορείου. Το μηχανάκι που κινείται στη μεσαία λωρίδα βλέποντας τον ελιγμό του λεωφορείου προς τα αριστερά που κλείνει το πεδίο, ο μόνος ελιγμός που μπορεί να κάνει είναι προς τα δεξιά. Η μηχανή είχε ταχύτητα γύρω στα 75 χλμ» ανέφερε ο ίδιος.
Σε ερώτηση σχετικά με το εάν ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης φορούσε κράνος, απάντησε πως δεν είναι ειδικός αλλά «αυτό φαίνεται από χτυπήματα στο κεφάλι του».
Σχολιάζοντας την πραγματογνωμοσύνη που διατάχθηκε για το ποινικό κομμάτι της υπόθεσης, ο πραγματογνώμονας της οικογένειας εξήγησε, ότι σε αυτήν «ο κ. Μπούρας που την ανέλαβε αναφέρει ότι δεν δούλευε ο ταχογράφος του λεωφορείου. Ο ταχογράφος γράφει ταχύτητα, χρόνο και απόσταση. Αυτές οι τρεις καταγραφές είναι ανακόλουθες σύμφωνα με τον Μπούρα».
«Δεν έφταιγα για το τροχαίο», λέει ο οδηγός του λεωφορείου
Ο οδηγός του λεωφορείου, που κατέθεσε επίσης στη δίκη, περιέγραψε την πορεία και το περιστατικό από τη δική του πλευρά.
«Κινούμουν στην αριστερή λωρίδα στη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Τα φανάρια ήταν κόκκινα και άφησα το λεωφορείο να ρολάρει, αλλά έγιναν πράσινα τα φανάρια και συνέχισα την πορεία μου. Σε εκείνο το σημείο είδα πάνω έντονα φώτα, μια λάμψη, είδα ότι μια μηχανή εκσφενδονίστηκε δέκα μέτρα κι έφτασε ο αναβάτης στο πεζοδρόμιο και η μηχανή σταμάτησε 5-6 μέτρα παρακάτω. Κατέβηκα και ένας κύριος που ήταν μάρτυρας μου λέει δεν φταις σε τίποτα. Έφυγε αυτός μετά το ΕΚΑΒ. Μάλιστα κινδύνεψε και η ζωή του για να σβήσει τη φωτιά με τη μηχανή» είπε.
Πρόεδρος: Πώς εξηγείται να υπάρχουν οι χαραγές 15 μέτρα πριν την τελική θέση της μηχανής, η οποία φαίνεται πάντα δεξιά;
Οδηγός: Έκανε γκελ στη γωνία του λεωφορείου. Σύρθηκε δεξιά και έγινε ανάφλεξη. Ακούσαμε για αλλαγή πορείας από τη δεξιά λωρίδα στην αριστερή. Δεν αλλάζει λωρίδα με ταχύτητα. Μόνο ομαλά αλλάζεις πορεία αλλιώς χάνεται ο έλεγχος. Όταν άλλαζα λωρίδα δεν είδα καμία μηχανή. Ήταν νύχτα θα έβλεπα τα φώτα.
Με πληροφορίες από Έθνος
σχόλια