Λακ, πλαστικοποίηση, λιποζάν και ευφάνταστες πατέντες για να μην πληρώνουν εισιτήριο σε μετρό και λεωφορεία

Λακ, πλαστικοποίηση, λιποζάν και ευφάνταστες πατέντες για να μην πληρώνουν εισιτήριο σε μετρό και λεωφορεία Facebook Twitter
34

Αφιέρωμα στους επιβάτες των μέσων μαζικής μεταφοράς που «εφευρίσκουν» διάφορους τρόπους για να μην ακυρώσουν το εισιτήριό τους κάνει η εφημερίδα "ΗΜΕΡΗΣΙΑ" η οποία αποκάλυψε πως οκτώ στους δέκα επιβάτες σε λεωφορεία και τρόλεϊ μετακινούνται χωρίς να ακυρώνουν το εισιτήριο ή να έχουν εφοδιαστεί κάρτα διαδρομών.

Τα κόλπα για να μην ακυρώνονται τα εισιτήρια

Σύμφωνα με την ΗΜΕΡΗΣΙΑ κάποιοι για να γλιτώσουν το εισιτήριο αλείφουν την πλευρά  που το χτυπούν στο αυτόματο μηχάνημα ακύρωσης, με λιποζάν και στη συνέχεια αφού το βγάλουν, σκουπίζουν την ουσία και μαζί της σβήνεται και το ίχνος της σφραγίδας του μηχανήματος.

Το ίδιο αποτέλεσμα έχουν και άλλα καλλυντικά, όπως το διαφανές μανό αλλά και το σπρέι μαλλιών η γνωστή σε όλους λακ. Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ η πλαστικοποίηση είναι επίσης στο οπλοστάσιο κάποιων που ντύνουν με διαφανή ταινία τα εισιτήρια και έτσι μετά την ακύρωση σβήνει εύκολα το μελάνι.

Μία άλλη μορφή λαθρεπιβίβασης, η οποία πλέον έχει γίνει καθημερινότητα για πολλούς επιβάτες είναι η πρακτική της παραχώρησης επικυρωμένων εισιτηρίων του μετρό από επιβάτες που δεν εξάντλησαν τη διάρκεια χρήσης της υπηρεσίας, προς τους επιβάτες που εισέρχονται στις εγκαταστάσεις του μετρό, του ηλεκτρικού και του τραμ. Η «ανταλλαγή» γίνεται με πολλούς τρόπους. Είτε από χέρι σε χέρι επιβάτη που βγαίνει από το μέσο μεταφοράς προς τον επιβάτη που μπαίνει, είτε αφήνοντας το εισιτήριο σε εμφανές σημείο. Άλλοτε είναι οι κυλιόμενες σκάλες, άλλοτε το παγκάκι στην στάση του λεωφορείου, άλλοτε στα ακυρωτικά μηχανήματα.

34

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

12 σχόλια
Έμένα μου δημιουργήθηκε η απορία: εάν πετύχουν ελεγκτή, πώς δικαιολογούν το ότι έχει γραφτεί το μελάνι πάνω σε εμφανές ΛΙΠΟΖΑΝ; Θα κάνει μια έτσι ο ελεγκτής και θα φύγει το μελάνι! Εκτός κι αν το κάνουνε για τα μάτια του οδηγού μόνο. Αλλά και πάλι, γιατί δε χρησιμοποιούνε το ίδιο εισιτήριο πολλές φορές; Βασικά δεν ξέρω και πώς είναι τα εισητήρια στην Αθήνα, είναι απλά χαρτιά ή έχουν κάτι τύπου ταινία;
Γίνεται και στο εξωτερικό το ιδιο πράγμα με το να δώσεις το εισιτηριο σου. Όχι με το μετρο ή τα μέσα μεταφοράς διότι είναι προσωπικό και συνήθως καρτα (Oyster ktl).ΌΜΩΣ σε περιπτώσεις όπως parking το οποίο το έχεις πληρώσει για μια ώρα πχ το δίνεις σε συμπολίτη σου αν έχεις χρησιμοποιήσει μονο 20 λεπτά στάθμευσης. Και θεωρείται και ευγενική κίνηση! Έλεος πια με τη καραμέλα του τσαμπατζή και του Ελληναρα... Γίναμε βασιλικότεροι του βασιλέως στο να μας μειώνουμε. Και μη ξεχνάτε κύριοι/ες ότι υπάρχουν και άνθρωποι που ακομα και το 1 ευρώ το έχουν αναγκη σήμερα οπότε αν είναι να πούμε την Ευρωπαϊλα μας ας θυμόμαστε και τις αναγκες μας. Καλή σας νύχτα
Ποτέ μου δεν το βρήκα κακή πράξη, την διάθεση εισιτηρίων που έχουν ακόμα ισχύ. Βοηθάς και κόσμο έτσι. Το λες και μια πράξη (ελληνικής) φιλοτιμίας και αλληλεγγύης! Σε διάφορες αναπτυγμένες χώρες του εξωτερικού δεν το έχω συναντήσει αυτό. Και στο κάτω κάτω της γραφής ΝΑΙ εφόσον τα εισιτήρια δεν είναι ονομαστικά και έχουν και χρονική διάρκεια, δεν υπάρχει τίποτα το μέμπτο στην υπόθεση. Ας καταργήσουν την χρονική διάρκεια αν δεν τους αρέσει το φαινόμενο, απλά πράγματα!
Μία είναι η λύση. Να πληρώνουν όλοι οι κάτοικοι της Αθήνας εφάπαξ 'Μεταφορόσημο' μία φορά τον χρόνο υποχρεωτικά, και ας γίνουν μετά δωρεάν όλες οι μετακινήσεις.Για τους αλλοδαπούς που έτσι και αλλιώς είναι τζαμπατζήδες να πληρώνουν το 'Μεταφορόσημο' μέσω του ενοικίου τους στον ιδιοκτήτη του σπιτιού τους και αυτός μετά να το καταθέτει στο κράτος.
Αν επανέφεραν τον ρόλο του εισπράκτορα, ούτε ελεγκτές θα χρειάζονταν και θα δημιουργούσαν θέσεις εργασίας με ό,τι αυτές συνεπάγονται (φόρους, ασφαλιστικές εισφορές).
Το αντίτιμο των εισιτηρίων στις Δημόσιες Συγκοινωνίες που καλείται να πληρώσει ο κάθε πολίτης την δεδομένη χρονική περίοδο είναι αρκετά υψηλό και βάρύ για τις τσέπη του μέσου Ελληνα πολίτη ( π.χ.ενας εργαζόμενος μπορεί να χρειάζεται καθημερινώς 2-4 εισητήρια για να πάει και να γυρίσει απο την εργασία του ).Το φαινόμενο των "τσαμπατζήδων" θα είχε μειωθεί σημαντικά άν υπήρχε λογικό αντίτιμο ανάλογως με τα γεγονότα της χρονικής περιόδου που ολοι ζούμε η οποία δεν είναι καθόλου εύκολη. Ας αφήσουν λοιπόν τις "εξυπνάδες" που λένε ορισμένοι δήθεν τίμιοι και νομοταγείς πολίτες ας βγάλουν τις παρωπίδες και να δούν το φαινόμενο όπως πραγματικά έχει!
Συμφωνώ. Ολα ομως επιτηδες τα κάνουν γιατι εχουν ως σκοπό μόνο τα εσοδα και οχι την καλυτευρευση του πολίτη. Επίσης θα ηθελα να προσθέσω σε παραπάνω σχόλι που ονομάζουν τζαμπατζίδες τους πολίτες που αναγκάζονται να το κανουν αυτό οτι μαλλον εχουν μια πολυ καλοβόλεμένη δουλίτσα και μια θεσάρα οπου τους αποδίδει πανω απο 800 ευρω γιατι αγαπητοί μου σημερα που ο μισθος εχει φτάσει τα 390 μην μου λετε οτι ανετα πληρωνεις 100 € τον μήνα ?!!!!! Γιαυτο μην εκφράζεστε ετσι οταν εσείς βολεμένοι τα βλέπετε ολα τοσο ευκολα. Επίσης το κρατος ολα τα λεφτα μας απο τις εκβιαστικές εισπράξεις που μας πέρνει αυτήν την στιγμή καλό θα ηταν να τα χρησιμοποιεί προς οφελος του ελληνα πολίτη και οχι προς οφελος ενος παράνομου λαθροεισβολέα στην χωρα μας. Ο Ελληνας πεινάει και πεθαίνει καθημερινά. Το 70% ειναι ανεργοί και λιμοκτονούν.
Όχι φίλε μου. Δυστηχώς θα διαφωνήσουμε. Παρόλης της κρίσης και των μειώσεων των μισθών και με δεδομένη την μεγάλη λαθρεπιβίβαση και την περικοπή των κρατικών επιχορηγήσεων με αποτέλεσμα τα τεράστια κενά εσόδων του ΟΑΣΑ, οι τιμές (για πρωτευουσα κράτους με τόσο μεγάλο δίκτυο κιόλας και όχι άσχημο ειδικά μετρό τραμ πουναι αριστα) είναι αρκετά χαμηλές (70 λεπτά και 1,40 € με 70 λεπτά διάρκεια κιόλας και ένα σωρό ειδικές κατηγορίες)!! Η Ελλάδα απ τις πιο φθηνές συγκοινωνίες έχουν! Και μην λες χαζά παραδείγματα. Όποιος εργάτης κάθεται και πληρώνει τόσο είναι άξιος της μοίρας του! Υπάρχουν πολύ φθηνές κάρτες απεριορίστων διαδρομών! Μειωμένα για φοιτητές,μαθητές,αμεα και γέρους. Οι άνεργοι δε με επίδειξη της κάρτας τους ΔΩΡΕΑΝ (σωστό κιόλας).
Εγώ θα ήθελα πολύ δωρεάν ταξί και κυρίως δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια επιδοτούμενα ανάλογα με το ύψος του ποσού που θα έχω συγκεντρώσει από τις αποδείξεις αγορών.
Άμεση ισχύς εισιτηρίου ανάλογα με την χιλιομετρική απόσταση, κατάργηση των ελεγκτών και επιβίβαση όλων των επιβατών από την μπροστινή θύρα, αυτή του οδηγού, όπου ο τελευταίος θα πωλεί εισιτήρια σε όσους χρειάζονται και γενικότερα θα ελέγχει την ομαλή και νόμιμη επιβίβαση στο ΜΜΜ. Έτσι διασφαλίζεται η αποφυγή συνοδείας απροστάτευτων ζώων, συχνή κατανάλωση αλκοόλ και φαγητό μέσα στα ΜΜΜ κτλ. κτλ.Η εμπειρία σε αναπτυγμένα κράτη του εξωτερικού έχει δείξει ότι η επιβίβαση γίνεται γρήγορα παρόλο την ύπαρξη ουράς στις στάσεις. Σε κάποιες περιπτώσεις όπως διπλά λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ, οι επιβάτες έχουν την δυνατότητα να εισέρχονται και από άλλη θύρα στο μέσον του οχήματος όπου υπάρχει εισπράκτορας ώστε να μπορεί να ελέγχει την λαθρεπιβίβαση και την ορθή λειτουργία του ΜΜΜ (αποφυγή καταστροφών). Στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, θα πρέπει να υπάρχουν σημεία ελέγχου με τοίχο που θα αποτρέπει την ελεύθερη είσοδο και σημεία εισόδου εφοδιασμένα με το ακυρωτικό μηχάνημα.
Πες μας λίγο και σε ποιά κράτη αναφέρεσαι γιατί αυτό το τόσο τέλειο "εξωτερικό" το έχουμε υμνήσει πια 100 φορές. Γιατί στην Γερμανία πχ δεν υφίσταται απολύτως τίποτα απ όσα λες. Οι πάντες μπαίνουν από κάθε διαθέσιμη πόρτα του αστικού, του τραμ και του τρένου μέσα δίχως κανέναν έλεγχο. Την έβαψες μονάχα αν πετύχεις ελεγκτή (σε τρένα ναι συνήθως αλλά σε αστικά πολύ συχνά πλην κάποιων ωρών). Έχουν αρκετούς λαθρεπιβάτες (ξένους ειδικά). Πρόστιμο κάπου στα 50 με 60 ευρώ. Στην Ελλάδα πχ θα μου ήταν απίστευτα πιο δύσκολα να ταξιδέψω τζάμπα!Έχεις κινηθεί εκτός Αθηνών με Μέσα? Προφανώς όχι. Εγώ ναι. ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που λες εφαρμόζονται (είσοδος από μπροστά πχ). Σε Ιωάννινα, Βόλο, Πάτρα, Ηγουμενίτσα και Ηράκλειο πάντως ναι. Αδύνατον να μπεις έτσι μέσα στα αστικά λεωφορεία τους. Καλά στα Υπεραστικά Κτελ έτσι και αλλιώς. Μονάχα στην Θεσσαλονίκη και Αθήνα συμβαίνει αυτό (λόγω πολλών επιβατών τι να πω), επομένως ό,τι καταφέρουν και πιάσουν οι ελεγκτές. Που και στην Αθήνα δηλαδή σε ένα Μέσο φοβάμαι να επιχειρήσω να το κάνω: στο Μετρό. Πολλές φορές είχα πέσει σε έλεγχο (με εισιτήριο βέβαια). Στα υπόλοιπα Μέσα δεν πετύχαινα και πολύ και ούτε ακούγεται τίποτα. Νομίζω κιόλας πως ο ΟΑΣΑ διαθέτει για ολόκληρη την πρωτευουσα μόνο 20 άτομα προσωπικό για ελέγχους τα οποία ήδη βαράνε υπερωρίες.
Καλά εννοείται ότι στις περισσότερες πόλεις του εξωτερικού για να εισέλθεις σε σταθμούς του μετρό υπάρχουν μπάρες, και έτσι δε γίνεται να μην πληρώσεις εισιτήριο εκτός και αν είσαι εμφανώς τσαμπατζής (το κάνουν κάποιοι νεαροί για παράδειγμα στο μετρό στο Παρίσι που πηδούν τις μπάρες)...
Φταίει και το κράτος αλλά είμαστε και εμείς...Άλλος ένας λόγος λοιπόν γιατί δεν έχουμε ποιοτικές συγκοινωνίες, γιατί αυξάνονται οι τιμές των εισιτηρίων και γιατί μπαίνουν μπάρες, ηλεκτρονικά εισιτήρια κτλ... Ντροπή!
Έτσι γεμίζουν τα μέσα με τσαμπατζήδες που βολτάρουν άσκοπα. Καλές οι διαπιστώσεις ως προς το έγκλημα, καλύτερη η επίσπευση της εφαρμογής των "έξυπνων" εισιτηρίων/καρτών.
"Μία άλλη μορφή λαθρεπιβίβασης, η οποία πλέον έχει γίνει καθημερινότητα για πολλούς επιβάτες είναι η πρακτική της παραχώρησης επικυρωμένων εισιτηρίων του μετρό από επιβάτες που δεν εξάντλησαν τη διάρκεια χρήσης της υπηρεσίας, προς τους επιβάτες που εισέρχονται στις εγκαταστάσεις του μετρό, του ηλεκτρικού και του τραμ"Γιατι αυτό ειναι λαθρεπιβίβαση; Στο κόστος του εισιτηρίου περιλάβάνεται η χρήση της υπηρεσίας για ορισμένη χρονική διάρκεια (και μάλιστα όχι ονομαστικά). Αν εγώ δε την εξαντλήσω γιατι να μη ΄την παραχωρήσω σε κάποιον άλλο; Δηλαδή άν μισή τυρόπιτα μου φτάνει και δώσω την άλλη μισή σε κάποιον τρίτο, θα με κυνηγαει ο φούρναρης για λαθραία διακίνηση τροφίμων, διαφεύγοντα κέρδη κτλ;
Λάθος! Δικαίωμα χρόνου παραμονής μέσα σε ενα ΜΜΜ σου αγοράζει. Εαν εσύ εχεις το δικαίωμα μεσα σε μιαμιση ωρα να ανέβεις να ξανακατέβεις και μετα να ξανανέβεις και να ξαναγυρίσεις και εφόσον δεν ειναι επωνυμα φυσικα και εχεις το δικαίωμα να παραχωρήσεις τον χρονο της επιστροφής σου σε οποιον θελεις εφόσον εσύ που πλήρωσες γιαυτον δεν τον χρησιμοποιεις. Εφόσον το πλήρωσες εχεις δικαίωμα να το δώσεις σε οποιον θελεις. Θα σου κάνουν κουμάντο σε κατι που εχεις πληρωσει γιαυτό?
Δεν έχει όνομα πάνω. Έχει χρονική διάρκεια πάνω. Άρα ναι χρόνο χρήσης των ΜΜΜ αγοράζεις. Πολύ απλά. Τίποτα το κακό να το χρησιμοποιήσει και άλλος (ουτε μπορεί ένας ελεγκτής να το διαπιστώσει). Ας καταργήσουν τον χρόνο αμα δεν τους αρέσει.
Κοιτάξτε όσο και να το φιλοσοφήσουμε ξέρουμε πολύ καλά ότι το πνεύμα και το γράμμα του νόμου υποννοεί ότι ο επιβάτης που πλήρωσε το εισιτήριο είναι αυτός που έχει δικαίωμα να το χρησιμοποιήσει, για όσο χρόνο θέλει μέχρι το χρόνο που έχει μέγιστο δικαίωμα να το πράξει. Όλα τα άλλα είναι ανοησίες, και δεν είναι δυνατόν να γίνονται παραλληλισμοί με άλλου είδους δικαιώματα, καθένα είναι ξεχωρίστό. Αλλιώς κι εγώ ξέρω να σας αναφέρω χίλια δυο παραδείγματα. (πχ Νοικιάζω δωμάτιο σε ξενοδοχείο, έχω δικαιώμα να φύγω στις 12 το μεσημέρι, αν φύγω στις 7 το πρωί μπορώ να δώσω εγώ το δωμάτιο σε έναν άσχετο να μείνει μέχρι τις 12;)..Δε μπορούμε να θέλουμε και ποιοτικές συγκοινωνίες, και συγκοινωνίες να έρχονται στην ώρα τους, και φθηνά εισιτήρια και χαμηλούς φόρους και να ερμηνεύουμε τους νόμους κατά πώς μας βολεύει...
Δεν αγοράζεις θέση, για να μπορείς να την παραχωρείς. Αγοράζεις δικαίωμα μετακίνησης με το μέσο μεταφοράς, εσύ προσωπικά, όχι κάποιος τρίτος. Η εξυπνακίστικη δικαιολογία πως δεν είναι ονομαστικό το εισιτήριο είναι πρακτικής φύσης. Φαντάζεσαι να ήταν ονομαστικά; Και αν θες να είσαι τελείως σωστός με την τυρόπιτα, δοκίμασε την άλλη φορά όταν θες από σύνταγμα να πας αεροδρόμιο να κατέβεις Κατεχάκη, και να δώσεις το εισιτήριο σε κάποιον άλλον για να κάνει το μισό της διαδρομής σου. Αν ακόμα επιμένεις, σκέψου το εξής, εσένα μπορεί να σου φτάνει η μισή τυρόπιτα, αλλά μπορεί ο άλλος να μην χορτάσει με μισή. Αν όμως δώσεις έγκυρο εισιτήριο σε κάποιον, δεν θα κάνει τη μισή δουλειά του, αλλά όλη (ειδικά αφού θα χτυπήσει από την ανάποδη το εισιτήριο για έξτρα μισή ώρα επειδή έληξε ενώ μετακινούνταν). Δηλαδή, μην κοροϊδευόμαστε.
οκ διαφωνούμε. δεν έχω αυτοςκοπο να σε πείσω, αλλά επειδή το παράδειγμα με την τυρόπιτα ηταν λίγο γραφικό, θα το θέσω διαφορετικά. έχω (εγώ προςωπικα όπως λες κ συ) προγράμμα τηλεφωνίας με Χ λεπτά δωρεάν χρόνο ομιλίας το μήνα κ Υ κόστος. έχω καταναλώσει τα μισά κ δίνω στη μάνα μου (που σημειωτέων έχει κάρτοκινητο) να πάρει ένα τηλέφωνο τη φιλενάδα της. κακώς;το παράδειγμα με την κατεχακη δε το πιάσα. δεν είπα ότι θελω να γίνω χορηγός του κόσμου που χρησιμοποιεί συγκοινωνίες. ειπα ότι παραχωρώ το υπόλοιπομενο μιας υπηρεσίας που έχω προπληρώσει.για το τελευταίο με τη μισή δουλειά μάλλον κάτι παίζει με το χτύπημα ανάποδα που δε γνωρίζω (σορυ δε μένω ελλάδα).having said that, peace my friend.
Αν πας στην καφετέρια και δεν παραγγείλεις καφέ, αλλά πιείς το σώσμα απο τον καφε του προηγούμενου πελάτη, ο μαγαζάτορας θα σε πετάξει με τις κλωτσιές έξω. Σωστά ; Στην ταβέρνα επίσης. Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι την αντιστοιχία του παραδείγματος.
Συμφωνω μαζι σου απολυτα.Επιπλεον αφου το εισητηριο εχει ακομα διαρκεια ας πουμε 40 λεπτα πως θεωρειτε καποιος λαθρεπιβατης???Μπορουν να αποδειξουν οτι το εδωσα εγω σε καποιον αλλο???ΟΧΙ!!!ΕΠΙΠΛΕΟΝ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ.ΜΠΟΡΩ ΣΥΝΕΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΨΩ,ΝΑ ΤΟ ΣΚΙΣΩ,ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΩ ΣΕ ΑΛΛΟΝ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΑΩ ΑΜΑ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.ΑΙ ΣΙΧΤΗΡ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟΟΑΣΑ!!!
Απόδειξη ότι ο κόσμος θέλει δημόσιες δωρεάν συγκοινωνίες επιδοτούμενες από τις φορολογικές του δηλώσεις τις οποίες θα συμπληρωνει με μελάνι που εξαφανίζεται