Προκαταρκτική εξέταση κατά παντός υπευθύνου για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη συντήρηση του μετρό του Πειραιά διέταξε ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος.
Η εισαγγελική παρέμβαση ακολούθησε μετά από δημοσιεύματα για εισροή θαλασσινού νερού από το λιμάνι και ειδικότερα μεταξύ των σταθμών Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο.
Παράλληλα, το δημοσίευμα αναφέρει ότι έχουν καταγραφεί ακόμη 390 βλάβες και αστοχίες τους τελευταίους μήνες στα νέα τμήματα του μετρό.
Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα (του datajournalists.co.uk), η εισροή υδάτων έγινε αντιληπτή στο σιδηροδρομικό τούνελ του μετρό Πειραιά για πρώτη φορά τον περασμένο Νοέμβριο, λόγω έντονης δυσοσμίας στο σημείο.
Τα λιμνάζοντα ύδατα, εκτός από την δυσοσμία, άρχισαν να προκαλούν έντονη οξείδωση σε διάφορα μεταλλικά στοιχεία της σιδηροδρομικής επιδομής, σε σιδηροτροχιές, στρωτήρες, αλλαγές τροχιάς κλπ. ενώ μετά από παρακολούθηση του προβλήματος αναδείχθηκαν και πρόσθετες αστοχίες ακόμη και στην σκυροδέτηση.
Το δημοσίευμα κάνει αναφορά για υπηρεσιακά έγγραφα 19 σελίδων, όπου καταγράφονται 391 συγκεκριμένες βλάβες και αστοχίες σε όλο το νέο δίκτυο που καλύπτει την απόσταση Αγία Μαρίνα-Πειραιάς, από τον Ιούλιο του 2022 έως το τέλος του 2022.