Μόνο για βόλτα στην παραλία οι Θεσσαλονικείς- Μόλις το 9% το συνδυάζει με άθληση

Μόνο για βόλτα στην παραλία οι Θεσσαλονικείς- Μόλις το 9% το συνδυάζει με άθληση Facebook Twitter
0

Το 75% των Θεσσαλονικέων επιλέγουν την παραλία της πόλης μόνο για βόλτα, Μόνο το 9% το συνδυάζει με άθληση, σύμφωνα με έρευνα.

Τι κάνουν οι Θεσσαλονικείς όταν επιλέγουν να επισκεφθούν την παραλία τους; Περισσότεροι από 7 στους δέκα (75%) την επιλέγουν για τη βόλτα τους και μάλιστα η πλειονότητα (60%) είτε καθημερινά είτε τρεις φορές την εβδομάδα.

Την ίδια ώρα, σε ό,τι αφορά την ασφάλεια και την καθαριότητα, η παραλία βαθμολογείται σχεδόν με 4 με άριστα το 5, με τους ξένους επισκέπτες να δίνουν μεγαλύτερη βαθμολογία από τους ντόπιους, ενώ το μικρότερο σκορ αφορούσε στη σήμανση/πληροφόρηση.

Τα παραπάνω προέκυψαν από έρευνα που πραγματοποίησε το American College of Thessaloniki (ACT) σε συνεργασία με το δήμο Θεσσαλονίκης και παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο δημαρχείο ο καθηγητής ο Νίκος Χουρβουλιάδης, διευθυντής του Business school του ACT.

Από τους ερωτηθέντες, οι 8 στους 10 ήταν Θεσσαλονικείς και σε ποσοστό περίπου 75% είπαν ότι επισκέπτονται την παραλία για βόλτα, ενώ ένα ποσοστό της τάξεως του 9% την επιλέγει για βόλτα και άθληση και ένα μικρότερο ποσοστό - περίπου 5% - συνδυάζει βόλτα, άθληση και ποδηλασία.

Μόνο για βόλτα στην παραλία οι Θεσσαλονικείς- Μόλις το 9% το συνδυάζει με άθληση Facebook Twitter

Σε ό,τι αφορά τη χρήση των περιπτέρων, 1 στους 4 κατοίκους είναι θετικοί να δοθούν για οποιαδήποτε χρήση με το 36% εξ αυτών να επιθυμεί η χρήση τους να σχετίζεται μόνο με τέχνες ή εκθέσεις, το 25% να επιθυμεί να αξιοποιηθούν για τέχνες/εκθέσεις, ή καφέ/φαγητό, ενώ ένα ποσοστό περίπου 18% θέλει να αξιοποιηθούν τα περίπτερα μόνο για καφέ/φαγητό, δηλαδή για καταστήματα εστίασης.

Σημειώνεται, ότι η συγκεκριμένη έρευνα έγινε για πρώτη χρονιά και πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο, τον Ιούνιο του 2018, σε διάστημα δύο εβδομάδων και σε δείγμα 600 ατόμων.

Όπως ανέφερε ο κ.Χουρβουλιάδης, επειδή τα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν στην παραλία, το δείγμα είναι εξ ορισμού άτομα που την επισκέπτονται. Επίσης, η χαμηλή παρουσία ξένων ενδεχομένως δείχνει ότι η παραλία δεν είναι αρκετά γνωστή και προβεβλημένη στους αλλοδαπούς τουρίστες που έρχονται στην πόλη.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Ελλάδα / Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Αλλάζουν τα δεδομένα της επαγγελματικής κατάρτισης και προώθησης στην απασχόληση - Τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης
LIFO NEWSROOM