«Μυστικοί επιβάτες», οι οποίοι θα καταγράφουν προβλήματα ή τυχόν παράπονα επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να μπουν σε ΟΑΣΑ, Ο.ΣΥ. και ΣΤΑ.ΣΥ. προς βελτίωση των συγκοινωνιών.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου, οι «μυστικοί επιβάτες» δεν θα θυμίζουν ελεγκτές, απλώς θα βρίσκονται σε οχήματα και συρμούς παρατηρώντας τι συμβαίνει εντός και σημειώνοντας όσα χρειάζεται να αλλάξουν αναφορικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Παράλληλα, θα καλούν στο κέντρο εξυπηρέτησης προκειμένου να πιστοποιούν αν πράγματι οι επικοινωνίες γίνονται όπως προβλέπεται και δεν υπάρχουν δυσαρεστημένοι επιβάτες.
«Από την έναρξη της πανδημίας του Covid-19 οι συγκοινωνίες της Αθήνας βρίσκονται σε μια διαρκή προσπάθεια διασφάλισης της απρόσκοπτης και ασφαλούς εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, με την ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου, την αύξηση των δρομολογίων και τη μείωση των χρονοαποστάσεων», αναφέρουν πηγές του οργανισμού.