Νεκρός από χαστούκι σε καβγά ηλικιωμένος οδηγός στην Καλαμάτα

Νεκρός από χαστούκι σε καβγά ηλικιωμένος οδηγός στην Καλαμάτα Facebook Twitter
20
Νεκρός από χαστούκι σε καβγά ηλικιωμένος οδηγός στην Καλαμάτα Facebook Twitter

Ο 73 χρονος δικυκλιστής επέστρεφε από το σχολείο όπου είχε πάει να παραλάβει τον εγγονό του όταν διαπληκτίστηκε με τον 33χρονο οδηγό αυτοκινήτου για την προτεραιότητα σε διασταύρωση του οδικού δικτύου Καλαμάτας.


Οι μάρτυρες που καταθέτουν για το περιστατικό ισχυρίζονται πως ο ηλικιωμένος έκανε παρατήρηση στον οδηγό του αυτοκινήτου για την παραβίαση του STOP και ακολούθησε φραστικό επεισόδιο. Ο νεαρός χαστούκισε τον ηλικιωμένο ο οποίος όμως αντιμετώπιζε πρόβλημα με την καρδιά του και έπεσε αναίσθητος, Το ΕΚΑΒ που  κλήθηκε στο σημείο διαπίστωσε τον θάνατό του και ο οδηγός ο οποίος είχε εγκαταλείψει το σημείο παραδόθηκε το απόγευμα στην Αστυνομία.

Ο οδηγός συνελήφθη κατηγορούμενος για σωματικές βλάβες που επέφεραν το θάνατο και σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί στα δικαστήρια.

20

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Αγαπητε crt_Οφειλω εξ αρχης να τονισω οτι προβληματιστηκα αρκετα για το πως,και αν, πρεπει να απαντησω στο τελευταιο σχολιο σου.Και τουτο για δυο λογους:Πρωτον διοτι συμφωνω απολυτα με το γενικο "πνευμα" του,ενω ταυτοχρονα εχω διαφορετικη εκτιμηση για καποια απο τα επι μερους θεματα τα οποια θιγεις.Δευτερον διοτι η ποιοτητα του "λογου"σου και η μεγαλη συνεισφορα σου στο να διεξαχθει ενας δημοσιος "διαλογος"ασυνηθιστα υψηλου επιπεδου για το forum αυτο,αλλα και για την ελληνικη πραγματικοτηατα γενικοτερα,ειναι πιθανον να μην καθιστα ενδεδειγμενη την οποια "αντιπαραθεση".Διοτι το "ελασσον" πρεπει να "υποκλινεται" στο "μειζον".Το οποιο μειζον δεν μπορει παρα να ειναι η επιδιωξη ,παση θυσια,υψηλου επιπεδου γενικοτερης παιδειας για μια κοινωνια και για εναν λαο.Δεδομενου οτι "συνομιλητες" οπως εσυ,αλλα και αλλοι οι οποιοι μετειχαν στον υπολογο "διαλογο", καθιστουν κατι παραπανω απο προφανη τα ωφελη αυτου του ειδους της παιδειας για το ατομο και το κοινωνικο συνολο,αυτο μου αρκει.Και με το παραπανω.Σ'ευχαριστω,λοιπον, για τον διαλογο.Και σε συγχαιρω.
Δεν υπάρχει οδηγική παιδεία και αυτό το διαπιστώνει κανείς εύκολα αν οδηγήσει 10 με 30 λεπτά. Το φλας σαν κίνηση (όπου βρίσκεται μόλις 3 εκατοστά από το δάχτυλο του οδηγού ενώ το τηλέφωνο και το τασάκι είναι τουλάχιστον μισό μέτρο μακριά όπου φαίνεται να το προτιμά περισσότερο ο Έλληνας οδηγός) δεν υπάρχει και δεν χρειάζεται πια, αφού γίνεται υποχρεωτικό να υπάρχει "μέντιουμ" σαν μέτρο ασφαλείας στο κάθισμα του συνοδηγού.Λωρίδα αλλάζει κανείς όποτε θέλει χωρίς να ελέγξει όπως προβλέπει ο νέος κανονισμός ενώ αν ο φωτεινός σηματοδότης είναι πράσινος και έχεις ΣΤΟΠ αγνοείς πλήρως τη σήμανση και τρέχεις να προλάβεις να περάσεις!Επίσης επιτρέπονται οι προσπεράσεις σε όποιο σημείο του δρόμου επιθυμεί ο οδηγός ακόμη και αν χρειάζεται να διακόψει την κανονική ροή της αντίθετης πλευράς. Σε αντίθεση έρχονται οι επαγγελματίες οδηγοί που έχουν στην κατοχή τους ταξί, όπου ο νόμος πλέον τους επιτρέπει να σταματάνε όπου θέλουν ακόμη και να δημιουργήσουν μποτιλιάρισμα για ένα σηκωμένο χέρι.Και τέλος επιτρέπεται η επιθετική οδήγηση σε αυτους που τολμάνε να "μπουν" μπροστά σου και όπως επίσης πρέπει να γυρνάς απειλητικά το κεφάλι σου καθώς τους προσπερνάς για να τους δώσεις να καταλάβουν ότι παραβίασαν το νόμο.Πόσο πίσω ακόμα ;
Ειμαι εξηνταρης.Οδηγω αυτοκινητο καθημερινα εδω και σαραντα χρονια.Εχω ζησει και εργασθει σε αρκετες χωρες,κυριως "προηγμενες",αλλα οχι μονον.Εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι η "οδικη κοινωνικη συμπεριφορα"του "μεσου" ελληνα οδηγου αυτοκινητου ειναι η χειροτερη που εχω συναντησει, οπουδηποτε.Αλλα αυτο που αντιμετωπιζει καποιος με την συμπεριφορα του"μεσου"μοτοσυκλεττιστη στην χωρα μας,ειναι,κυριολεκτικα,αδιανοητο.Δεν ειναι καν "κακη".Ειναι "παρανοικη".Και πιο συγκεκριμενα:Η Ελλαδα ειναι η μονη"δυτικη" χωρα στην οποια η πλειοψηφια των δικυκλιστων ειναι πεπεισμενοι οτι:Οι διακεκομμενες διαχωριστικες λευκες γραμμες στην ασφαλτο αποτελουν "ειδικες λωριδες κυκλοφοριας διτροχων" !Οι οδηγοι αυτοκινητων "οφειλουν"να κινουνται ακριβως στην μεση των λωριδων κυκλοφοριας ωστε να μην παρεμποδιζουν την κινηση των δικυκλων επι των διαχωριστικων γραμμων ! Εαν δεν τα κανουν συχνα καθυβριζονται σκαιοτατα απο τους δικυκλιστες !Το κρανος αποτελει εντελως προαιρετικο αξεσσουαρ !Η φυσικη θεση των δικυκλων στα φαναρια ειναι μπροστα-μπροστα,δικην "σμηνους" !Το "κοκκινο" στα φαναρια δεν αποτελει παρα ενα απαγορευτικο μετρο για τα αυτοκινητα ωστε να διερχονται οι "μηχανες"ευκολοτερα !Το οριο ταχυτητας σε ανοιχτες λεωφορους,οπως η Συγγρου, την οποια και χρησιμοποιω καθημερινα,ειναι "οσο πιανει η μηχανη μου" !Σε μια μηχανη μπορουν να επιβαινουν μικρα παιδια.Πολλες φορες καθημενα ενα μπροστα και ενα πισω απο τον "υπερηφανο ελληναρα πατερα οδηγο"!Η "μηχανη" εχει προτεραιοτητα.Παντου και παντοτε !Οι "μονοδρομοι"εχουν υποχρεωτικη ισχυ μονον για τα αυτοκινητα.Για τα δικυκλα η σημανση ειναι "προαιρετικου"χαρακτηρα !Και τωρα για το συγκεκριμενο περιστατικο.Δεν μπορω να εκφερω κριση,διοτι δεν εχω πληρη γνωση του επεισοδιου.Αλλα μετα τα οσα εγραψα παραπανω οτιδηποτε και να εχει λαβει χωρα δεν θα με εξεπληττε .
Με σεβασμό σας λέω ότι είστε εκτός θέματος. Το περιστατικό δεν αφορά την οδηγική τους παιδεία, όποια παράβαση και να έγινε, αλλά την ασέβεια προς την αξία της ανθρώπινης ζωής, που ολοένα και πέφτει στην κοινωνία μας.
Με τον ιδιο σεβασμο επιτρεψατε μου να σας επισημανω οτι ισως δεν διαβασατε προσεκτικα το κειμενο μου.Δεν ασχοληθηκα με την "οδηγικη παιδεια"του μεσου ελληνα,οπως εσεις αναφερετε,αλλα με την "οδηγικη κοινωνικη συμπεριφορα".Ητοι με τις αντιδρασεις του "μεσου οδηγου" ως μελος της κοινωνιας των οδηγων.Η παντελης αδιαφορια για τους κανονες οδικης κυκλοφοριας συνιστα αυτοχρημα και περιφρονηση προς τα δικαιωματα των αλλων οδηγων(και πεζων)τα οποια ο ΚΟΚ καλειται να προασπισει.Με υπερτερα,φυσικα,αυτα της αρτιμελειας και της ιδιας της ζωης.Οταν,κατα συνεπεια,αυτη η "περιφρονηση"προς αλλους ,και η νοοτροπια του "ιδιοκτητη του δρομου"συνοδευεται και απο επιθετικοτητα ,φραστικη(συνηθως)η και σωματικη(βια),αυτο ειναι προβλημα κοινωνικης συμπεριφορας,οχι οδηγικης παιδειας.Ειμαι βεβαιος οτι και εσεις,οπως και εγω,δεν θα εχετε εμπλακει σε "αντιπαραθεσεις"αυτης της μορφης.Αλλα για ν α το πετυχουμε αυτο πρεπει να "καταπινουμε"οποιαδηποτε προσβολη,και οποιαδηποτε "οδηγικη παρασπονδια" τριτου απο την οποια εχουμε γλυτωσει παρα τριχα την σωματικη μας ακεραιοτητα.Διοτι αν διαμαρτυρηθουμε ,εστω και απολυτως κοσμια και εχοντας απολυτο δικιο,η πιθανοτητα να δεχθουμε περαιτερω επιθεση καποιας μορφης απο αυτο το ειδος των "ελληναραδων οδηγων",και δει "δικυκλιστων"το οποιο περιεγραψα,ειναι μεγαλη.Ας τελειωσω με μια "ευθυμη",πλην απολυτως σχετικη με το θεμα,"νοτα".Η πρωτη μου "επαφη",πολυ νεος,με αυτο που αποτελει"ευρωπαικη οδηγικη κοινωνικη συμπεριφορα"ηταν σε καποια βορειοευρωπαικη χωρα.Οταν παρακολουθησα,χωρις,βεβαια,να πιστευω στα ματια μου,δυο οδηγους αυτοκινητων οι οποιοι ειχαν εμπλακει σε ενα "μικροτρακαρισμα" ,να διαφωνουν ευγενικα,πλην ανυποχωρητα,επι πεντε-δεκα λεπτα.Με επιχειρηματα.Διοτι εκαστος εξ αυτων υποστηριζε οτι ηταν ΑΥΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ και οχι ο αλλος οδηγος,αρα και ωφειλε ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ να κανει την σχετικη δηλωση "ευθυνης" στην ασφαλεια του - οχι ο αλλος !!!θεωρω οτι οι οποισδηποτε μορφης συγκρισεις ειναι ασκοπες !
Σωστά αυτά που γράφεις για τα ατοπήματα των δικυκλιστών αλλά όντως είσαι εκτός θέματος. Εδώ μιλάμε για δύο χαστούκια από έναν νεαρό σε ένα ηλικιωμένο που τον οδήγησαν στο θάνατο. Δεν έχει σημασία τι είχε κάνει πριν ο ηλικιωμένος. Και τη μάνα του να είχε βρίσει δεν δικαιολογείται η χρήση βίας.
Προφανως δεν επικοινωνουμε ικανοποιητικα.Τα "χαστουκια"στα οποια αναφερεστε,με η χωρις την συνακολουθησασα τραγικη καταληξη,δεν αποτελουν παρα μια συγκεκριμενη βιαιη "αντικοινωνικη"συμπεριφορα απο τον οδηγο.Της οποιας ισως να ειχε προηγηθει μια αλλη αντικοινωνικη συμπεριφορα απο τον ηλικιωμενο μοτοσυκλεττιστη.Με υβρεις ακομη και κατα της "μητερας"του οδηγου,οπως ανφερετε.Οι οποιες υβρεις φυσικα και δεν δικαιολογουν τα χαστουκια σε καμμια περιπτωση.Αλλα,παντως,τα προκαλεσαν.Και οι δυο συμπεριφορες εχουν ενα κοινο χαρακτηριστικο.Οτι δεν εχουν ουσιωδη αιτια,αφου δεν εχει προηγηθει συγκρουση/ατυχημα.Σε παμπολλες ,πραγματικα "προοδευμενες",χωρες το περιστατικο θα ειχε ληξει πριν ξεκινησει.Με μια -δυο "συγγνωμες"και ,ισως,και ενα-δυο χαμογελα.Εδω καποιοι "ελληναρες"λειτουργησαν οπως εχουν μαθει.Επιθετικα.Για να "επιβαλλουν το δικαιο τους".Και προεκυψε ενας θανατος.Εαν δεν ειναι κατανοητο το οτι ολο αυτο το περιστατικο ειναι αποτοκο στρεβλης "οδηγικης κοινωνικης συμπεριφορας" τοτε,απλα,αντιλαμβανομαστε με εντελως διαφορετικο τροπο τις εννοιες των λεξεων.
"Το περιστατικό δεν αφορά την οδηγική τους παιδεία, όποια παράβαση και να έγινε, αλλά την ασέβεια προς την αξία της ανθρώπινης ζωής, που ολοένα και πέφτει στην κοινωνία μας."από πού κι ως πού η συμπεριφορά σου όταν οδηγείς μερικές εκατοντάδες κιλά σίδερο με ταχύτητες δεκάδων χιλιομέτρων την ώρα είναι άσχετη με το αν σέβεσαι την ανθρώπινη ζωή;Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, οι Έλληνες είναι καταστατικά ανίκανοι να καταλάβουν πόσο σοβαρό πράγμα είναι να περνάς με κόκκινο ή να παραβιάζεις στοπ και γενικά να συμπεριφέρεσαι αντικοινωνικά (στο δρόμο και αλλού).
Επιστρέφω με απάντηση, λόγο της ποιότητας του διαλόγου, αλλά και για να λυθούν οι παρεξηγήσεις, ώστε να βγει η εν τέλει η αλήθεια για ένα τόσο σοβαρό θέμα. Θα τα πάρω με τη σειρά:Κατά την άποψη μου τέθηκαν 3 θέματα: 1)Η κοινωνική συμπεριφορά των Ελλήνων σε σχέση π.χ. με τους Βόρειο ευρωπαίους2)Η διαφορά της οδικής συμπεριφοράς μεταξύ των οδηγών αυτοκινήτων και των δικυκλιστών3)Η χειροδικία ως τρόπος επίλυσης των οπουδήποτε διαφορώνΟι απόψεις μου για τα παραπάνω είναι οι ακόλουθες:1)Υπάρχει κατά τη γνώμη μου μια παρεξήγηση της συμπεριφοράς των Βορειοευρωπαιων, δεν είναι ούτε πιο ήπιοι, ούτε έρχονται με το χαμόγελο, ούτε πρόκειται να σου χαρίσουν τίποτα, το αντίθετο μάλιστα θα έλεγα, εδώ στην Ελλάδα είναι καμία φορά πιο εύκολο να σε λυπηθεί κάποιος και να σου χαρίσει παρά εκεί. Αυτό που ισχύει είναι ότι πιστεύουν στους νόμους και τους κανονισμούς της κοινωνίας τους, για να λύσουν τις διαφορές με τον νόμιμο και λογικό τρόπο, και όχι με αυτό-δικια, δηλαδή να πάρουν το νόμο στα δικά τους χέρια.2)Οδηγώ 20 χρόνια αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα ερασιτεχνικά, κάποιες φορές και επαγγελματικά, καθώς και οι γνώσεις μου για το αντικείμενο έχουν βαθος. Αναφέρατε τον οδηγό του αυτοκινήτου και τον δικυκλιστή λες και πρόκειται για 2 διαφορετικές κατηγορίες ανθρώπων, όμως πρόκειται για τους ίδιους ανθρώπους! Οι ίδιοι άνθρωποι που οδηγούν αντικοινωνικά και παραβιάζοντας τον Κ.Ο.Κ. με δίκυκλο οδηγούν και αυτοκίνητο, όμως πιο συντηρητικά. Τότε θα με ρωτήσετε πως εξηγείτε αυτή η μετάλλαξη; Πολύ απλά γιατί μπορούν να τα κάνουν με ένα δίκυκλο ενώ με το αυτοκίνητο δεν μπορούν, τόσο απλά! Αν μπορούσαν θα τα έκαναν και με το αυτοκίνητο, αλλά δεν μπορούν. Συνεπώς δεν στέκει ο διαχωρισμός, ούτε φταίει το όχημα, φταίει το μυαλό, η χαμηλή κοινωνική παιδεία κλπ. Υπάρχει όμως μια μεγάλη διαφορά όταν κάποιος βρίσκεται πάνω σε ένα δίκυκλο και όταν βρίσκεται μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Όταν παραβιάζουν το Κ.Ο.Κ. και εν πλέκονται σε ένα ατύχημα μεταξύ τους ο μεν οδηγός του αυτοκινήτου ρισκάρει λαμαρίνες και πλαστικά, δηλαδή τα χρήματα του, αντίθετα ο δικυκλιστής ρισκάρει κόκαλα και αίμα, δηλαδή τον ίδιο του τον εαυτό, κάτι που δυστυχώς ελάχιστοι οδηγοί αυτοκίνητων συνειδητοποιούν. 3)Πάμε τώρα στο θέμα της χειροδικίας. Το ίδιο περιστατικό που συνέβη μετά την οδική παράβαση, θα μπορούσε να γίνει οπουδήποτε, σε μια ουρά τράπεζας, μεταξύ γειτόνων, σε μια οικογένεια, ακόμα και γονείς με τα παιδιά τους. Στη ζωή μας μπορεί να διαφωνήσουμε ή να προστατέψουμε τα συμφέροντα μας καθημερινά σε πολλές περιπτώσεις, δεν έχει σημασία ο λόγος, αλλά η χειροδικία ως τρόπος επίλυσης διαφορών μεταξύ ανθρώπων! Από τη στιγμή που κάποιος χειροδικεί σημαίνει ότι δεν έχει εκτίμηση της ανθρώπινης αξίας, τόσο των άλλων όσο και της δικής του, ίσως γιατί δεν του το έμαθαν, ίσως γιατί χειροδικούσαν πάνω του οι γονείς του. Τόνισα μάλιστα το ότι χειροδικία σημαίνει καταρχήν αυτοδικία, δηλαδή παίρνω το δίκαιο και το νόμο στα χέρια μου κάτι που λόγο των οικονομικών δυσκολιών και της απαξίωσης των θεσμών έχει πολλαπλασιαστεί ως συμπεριφορά τα τελευταία χρόνια.
Κάτι τέτοια είναι που με κάνουν να θέλω να ήμουν σε άλλη χώρα, και δυστυχώς το κλίμα των τελευταίων ετών λόγο οικονομικής κρίσης έχει αυξήσει τα φαινόμενα τύπου κάνω ότι μου γουστάρει, δεν σέβομαι τίποτα, και δυστυχώς ο πολιτισμός είναι πιο δύσκολο να ξανά αναπτυχτεί από την οικονομία.
Αψίκορος ο νέος.Δεν έμαθε πως ποτέ δε χαστουκίζεις ένα παππού.Κρίμα που δε θα σαπίσει μέσα.Σε 10 μήνες θα ναι έξω.Σίχαμα και εκπρόσωπος της γενιάς του...
ένας άξιος εκπρόσωπος της γενιάς του (και της δικής μου btw) παρέσυρε πρόπερσι μια φίλη μου (και μια στάση του ΟΑΣΘ) από το πεζοδρόμια παίζοντας (ντίρλα) τον σουμάχερ στην Καλαμαριά. Πέρασε μια βραδιά στο κρατητήριο, ξεμέθυσε και πλέον οδηγεί ελεύθερος στους δρόμους, με το καινούριο αμάξι που του αγόρασε ο (αστυνόμος) μπαμπάκας. Δεν του αφαίρεσαν καν το δίπλωμα.