Ο Μπιλ Γκέιτς μιλά για την επόμενη μέρα - Το Ιnc.com φέρνει ως παράδειγμα την πρωτοβουλία Greece from Home

Ο Μπιλ Γκέιτς μιλά για την επόμενη μέρα - Το Ιnc.com φέρνει ως παράδειγμα την πρωτοβουλία Greece from Home Facebook Twitter
1

Ο Μπιλ Γκέιτς μιλά για για το πώς ο κορωνοϊός αλλάζει τις ζωές μας για πάντα και κυρίως για το πώς μπορούμε να προσαρμοστούμε ως πολίτες και ως επαγγελματίες.

Ο δισεκατομμυριούχος φιλάνθρωπος και ιδρυτής της Μicrosoft, απάντησε σε ερωτήσεις για την πανδημία κορωνοϊού, κάνοντας αναφορές στην επόμενη μέρα και το πώς εκτιμά ότι η ζωή θα είναι εντελώς διαφορετική για τα επόμενα χρόνια.

 

Η online πλατφόρμα GreeceFromHome που στοχεύει στο να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες - μένοντας σπίτι, αναφέρεται στο άρθρο του Justin Bariso Ιnc.com σε σχέση με όσα αναφέρει για τη λήψη πρωτοβουλιών ο Γκέιτς.

 

Δίνοντας συμβουλές για το πώς επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμοστούν και επικεντρωθούν στην τεχνολογία, ο αρθρογράφος σημειώνει «Ας δούμε τον τουρισμό - ο τουριστικός κλάδος είναι σίγουρα ένας τους κλάδους που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από το "Ελλάδα από το σπίτι" (#Greecefromhome), μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με την Google».

«Αυτός ο ιστότοπος βασίζεται στις αρχές του μάρκετινγκ περιεχομένου: στη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία σχέσης με δυνητικούς πελάτες. Μέσω βίντεο στο YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να επισκεφθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφα φυσικά τοπία, να κάνουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια - όλα ψηφιακά», όπως μεταδίδει το inc.com.

«Αν το κάνετε σωστά, το περιεχόμενό σας ενδέχεται να είναι σε θέση να φέρει έσοδα μέσω διαφημίσεων ή πωλήσεων προϊόντων. Και τουλάχιστον, είναι ένας τρόπος να διατηρείτε επαφή με το ακροατήριό σας έως ότου είναι πρόθυμοι (και ικανοί) να ταξιδέψουν ξανά. Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε μία από αυτές τις βιομηχανίες, ελπίζουμε ότι αυτό θα γεννήσει κάποιες ιδέες. Το κλειδί είναι να ανακατευθύνετε τις προσπάθειές σας και να χρησιμοποιείτε το χρόνο σας με σύνεση. Επειδή είναι πιθανόν αυτή η κατάσταση να παραμείνει, όσο ταχύτερα προσαρμόζεστε, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα της επιχείρησής σας να επιβιώσει και ενδεχομένως να ευδοκιμήσει»

 

Θερμή συμμετοχή των επαγγελματιών του τουρισμού στα ψηφιακά σεμινάρια που πραγματοποιεί η Google

 

Και ενώ η πρωτοβουλία φτάνει να εντυπωσιάζει ακόμη και τον Γκέιτς, χθες έγινε γνωστό πως η είναι θερμή η συμμετοχή των επαγγελματιών του τουρισμού στα ψηφιακά σεμινάρια που πραγματοποιεί η Google υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού μέσω της πλατφόρμας Greece From Home και του προγράμματος «Grow Greek Tourism Online» της Google.

Τις πρώτες δέκα μέρες λειτουργίας της πλατφόρμας Greece From Home, περισσότεροι από 1000 συμμετέχοντες εγγράφηκαν για να παρακολουθήσουν τα Ομαδικά διαδικτυακά σεμινάρια. Επιπλέον, για πρώτη φορά οι επαγγελματίες του τουρισμού, πέραν της παρακολούθησης των σεμιναρίων έχουν και τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και μια κατ' ιδίαν δωρεάν διαδικτυακή εκπαίδευση προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησής τους με έναν εξειδικευμένο συνεργάτη του προγράμματος Grow Greek Tourism Online της Google.

Ήδη, έχουν προγραμματιστεί 135 κατ' ιδίαν εκπαιδεύσεις.

Η υποστήριξη της Google στην εκπαιδευτική ενότητα Learn της πρωτοβουλίας Greece From Home που δημιουργήθηκε από το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τη Marketing Greece με στόχο να διατηρήσει την εξωστρέφεια του τουριστικού brand της χώρας μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, υλοποιείται στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας που υπέγραψε το Υπουργείο Τουρισμού με την Google στα τέλη Μαρτίου 2020.

Το Μνημόνιο αφορά πρωτίστως τα Σεμινάρια «Grow Greek Tourism Online» για την επιμόρφωση εργαζομένων και απασχολούμενων στον ελληνικό τουριστικό κλάδο, τα οποία τίθενται υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και το πιστοποιητικό που θα εκδίδεται μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησής τους από τη Google θα φέρει τη σφραγίδα του Υπουργείου Τουρισμού. Επιπλέον, στο πλαίσιο της συνεργασίας και συνεισφέροντας στους στρατηγικούς στόχους του ελληνικού Υπουργείου Τουρισμού, η Google δύναται να παρέχει στο Υπουργείο Τουρισμού ερευνητικά και στατιστικά ποσοτικά και ποιοτικά- στοιχεία που αφορούν στον ελληνικό και διεθνή τουρισμό.

Υπενθυμίζουμε πως οι εκπαιδεύσεις είναι δωρεάν και όποιος θέλει να συμμετέχει μπορεί να εγγραφεί στο link g.co/greektourism/seminarsfromhome

 

Ελλάδα
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Δηλαδή κοιτάξτε τι έγινε. Έδωσε μια συνέντευξη ο Bill Gates στον editor in chief του LinkedIn για τον κορωνοϊό και τις προεκτάσεις του στο μέλλον -μεταξύ άλλων και στον τουρισμό. Ένας συντάκτης στο Inc.com με αφορμή αυτή τη συνέντευξη, αναφέρει το site του Υπουργείου Τουρισμού greecefromhome.com.O Gates δεν έχει ιδέα -προφανώς- για το Greece from home. Παρόλ' αυτά, οι τίτλοι στο ελληνικό ίντερνετ είναι:"H ελληνική πρωτοβουλία που προκάλεσε ενθουσιασμό στον Bill Gates""Ο Μπιλ Γκέιτς εκθείασε την πλατφόρμα Greece From Home""Εγκώμιο Μπιλ Γκέιτς για την πρωτοβουλία «Greece From Home» του ΕΟΤ""Κορωνοϊός: Ύμνοι Μπιλ Γκέιτς για την διαδικτυακή πλατφόρμα «Greece From Home»"Θέλω να συγχαρώ τον/την συντάκτη του άρθρου εδώ στη lifo, γιατί φαίνεται να είναι ο/η μόνος/η στην ελληνική ειδησεογραφία που έκατσε και έψαξε το θέμα και μάλιστα, παραθέτει τη συνέντευξη του Bill Gates.