ΚΙΝΗΣΗ

Online ψώνια: Ποιο προϊόν συνεχίζουν να αγοράζουν φανατικά- Η πιο «δημοφιλής» μέρα

Online ψώνια: Ποιο προϊόν συνεχίζουν να αγοράζουν φανατικά- Η πιο «δημοφιλής» μέρα Facebook Twitter
0

Άνοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 3023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία του κάθε προϊόντος αυξήθηκε κατά 10%.

Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα επιλέγουν οι καταναλωτές

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (euro) online αγορών το πρώτο τρίμηνο του 2023 συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2022 αναδεικνύονται οι εξής:

  • +33% σε προϊόντα για κατοικίδια,
  • +19% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού,
  • +13% σε ποτά και αναψυκτικά,
  • +11% σε είδη αρτοποιίας,
  • +10% σε βρεφικά είδη,
  • +8% σε φρέσκα τρόφιμα,
  • +8% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
  • +6% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς,
  • τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (Euro) online αγορών κατά 8%

Η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού εξακολουθεί να είναι η Δευτέρα , αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται πλέον και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό περίπου 17%

Στην τρίμηνη έκθεσή της η Convert Group γίνεται ειδική αναφορά στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, αφού ήταν η κατηγορία με την μεγαλύτερη συμμετοχή στην αξιακή ανάπτυξη για το 2022, με την αύξηση των σχετικών προϊόντων να ανέρχεται στο 8%. Σημειώνεται ότι η τοποθέτηση συσκευασμένων προϊόντων στα καλάθια των καταναλωτών κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Διεθνή / Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Ο Ντόναλντ Τραμπ θα μπορεί να προωθήσει χωρίς προβλήματα την ατζέντα του η οποία περιλαμβάνει φορολογικές μεταρρυθμίσεις, σκληρή μεταναστευτική πολιτική και αλλαγές στην εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τα απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ για την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο: Τι αποκαλύπτουν τα ντοκουμέντα

Ελλάδα / Τα απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ για την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο: Τι αποκαλύπτουν τα ντοκουμέντα

Από πότε ήξερε η τότε ΚΥΠ για την προετοιμασία του τουρκικού στρατού - Οι «τρομεροί» και «σκληροί» Έλληνες κομάντο - Η προπαρασκευή των αποβατικών δυνάμεων της Τουρκίας για την πολεμική αποστολή κατά Κύπρου - Η στάση Βρετανίας, ΕΣΣΔ - Οι συνομιλίες
LIFO NEWSROOM
ΕΥΠ: Στη δημοσιότητα αποχαρακτηρισμένα έγγραφα για την τουρκική εισβολή στην Κύπρο

Ελλάδα / ΕΥΠ: Στη δημοσιότητα αποχαρακτηρισμένα έγγραφα για την τουρκική εισβολή στην Κύπρο

Τα απόρρητα δελτία αφορούν τις δραματικές εξελίξεις του Ιουλίου και Αυγούστου 1974 και συνιστούν ένα είδος «ημερολογίου» των γεγονότων, όπως καταγράφηκαν στη βάση των πληροφοριών της Υπηρεσίας
LIFO NEWSROOM
Γιατί ένας νέος να μείνει στον τόπο του;

Ελλάδα / Γιατί ένας νέος να μείνει στον τόπο του;

Τα κίνητρα, οι ευκαιρίες και οι προοπτικές για τη νέα γενιά που ανοίγονται στους τομείς της απασχόλησης, της νεανικής επιχειρηματικότητας και της πράσινης ανάπτυξης συζητήθηκαν σε δύο επιτυχημένα Υουth Summit, σε Αρκαδία και Κοζάνη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ