Οπαδός του "Δεν Πληρώνω" στα διόδια πρέπει να πληρώσει 21.787 ευρώ για 178 "δωρεάν" διελεύσεις

Οπαδός του "Δεν Πληρώνω" στα διόδια πρέπει να πληρώσει 21.787 ευρώ για 178 "δωρεάν" διελεύσεις Facebook Twitter
30

Η περίπτωση του απεγνωσμένου Γιώργου Θεοφάνου παρουσιάστηκε απόψε στο ΜΕΓΚΑ. Πρόκειται για έναν άνεργο συμβασιούχο αρχαιολόγο, ο οποίος υπήρξε ένθερμος οπαδός του κινήματος "Δεν Πληρώνω" και σήμερα καλείται να καταβάλλει πάνω από 21.000 ευρώ για τις απλήρωτες διελεύσεις στην Εγνατία. Ο κος Θεοφάνου που δεν πλήρωνε επί τρία χρόνια καλείται να καταβάλλει το ποσό των 427 ευρώ για καθεμία από τις 178 παραβάσεις που του χρεώθηκαν από την εταιρεία που διαχειρίζεται τα διόδια στην Εγνατία, συν τις προσαυξήσεις, με αποτέλεσμα να βρίσκεται αντιμέτωπος με χρέος ύψους 21.787 ευρώ.

Όπως αναφέρει στην κάμερα του Mega, πριν από μερικές ημέρες έλαβε ατομική ειδοποίηση από την εφορία να πληρώσει 8.400 ευρώ έως τις 29 Φεβρουαρίου. Σε περίπτωση που δεν καταβάλλει τα χρήματα απειλείται με κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών, ακόμη και του σπιτιού του.

Ο κ. Θεοφάνου πάντως απόψε ξέσπασε κατά του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζοντας πως τότε το κόμμα στήριζε το κίνημα "Δεν Πληρώνω", αλλά αυτό το έκανε μόνο όσο ήταν στην αντιπολίτευση.

"Έκανα λάθος ίσως στο ότι πιστεύαμε ότι όταν θα βγει μια κυβέρνηση της Αριστεράς, αυτή θα άλλαζε τους νόμους και αυτά τα κινήματα θα δικαιώνονταν" αναφέρει και ζητάει να πληρώσει μόνο το αντίτιμο των διελεύσεων και όχι τις προσαυξήσεις, καθώς δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αποπληρώσει όλο το χρέος.

14 σχόλια που δεν έδειξαν ΚΑΘΟΛΟΥ κατανόηση για το δράμα του Γιώργου Θεοφάνους

Ελλάδα
30

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM

σχόλια

20 σχόλια
Διαβαζοντας τα -πολλα-σχολια πανω στο εν λογω θεμα περιμενα να βρω και καποιο σχολιο το οποιο να μην στρεφεται εναντιον του κ."δεν πληρωνω".Να τον ανατιμετωπιζει με συμπαθεια.Μετα απο λιγο τα παρατησα διοτι η προσπαθεια φαινοταν ματαιη.Με ξενισε αυτο.Καθησα και σκεφθηκα "ποιον εβλαψε,τελικα, αυτος ο ανθρωπος για να επισυρει την αντιπαθεια ;".Μονον την εταιρεια εκμεταλλευσης των διοδιων,αντε και κατι ψιλα το Δημοσιο λογω τουης απωλειας μερικων ευρω ΦΠΑ.Τελικα αυτος που εβλαφθη φαινεται να ειναι,κατα βασιν,ο ιδιος.Τι ειναι,λοιπον,ο ανθρωπος αυτος ; Πως μπορεις να τον χαρακτηρισεις ; Αφελη,ρομαντικο,ανεδαφικο,λιγο παλαβιαρη,και τετοια συναφη,πιθανοτατα.Κακοβουλο,λαμογιο,επικινδυνο,αντικοινωνικο κλπ,ομως,δεν μπορεις να τον πεις σε καμμια περιπτωση.Προς τι η αντιπαθεια λοιπον ;Και μαλιστα απο εμας ,τους "καλους πολιτες",οι οποιοι ως νεα "σκυλια του Παυλωφ"εχουμε εκπαιδευθει να αντιμετωπιζουμε με σεβασμο,αν οχι και με δεος,το καθε "πετυχημενο στον τομεα του λαμογιο" το οποιο εμφανιζεται στις τηλεορασεις μας.Οσο,μαλιστα,μεγαλυτερη ζημια εχει προκαλεσει στο "κοινο συμφερον"προκειμενου να αυξησει την δυναμη του η την περιουσια του τοσο μεγαλυτερη ειναι η αποδοχη του απο την "κοινωνικη βαση".Οχι τυχαια,βεβαια.Διοτι ο " γιατρος Παυλωφ",τα ΜΜΕ,φροντιζει να συνοδευει παντοτε την εμφανιση του εκαστοτε "προβεβλημενου λυκου" με διθυραμβικα σχολια των "αντικειμενικων δημοσιογραφων ".Οπως εκανε κι ο ιδιος ο Παυλωφ οταν εβαζε φαγητο στα σκυλια του υπο την συνοδεια συγκεκριμενων ηχων,και οταν καποτε σταματησε να τους βαζει φαγητο τα σαλια των σκυλιων εξακολουθουσαν να τρεχουν οταν ακουγαν τους εν λογω ηχους,διοτι τα δυο ερεθισματα ειχαν συνδεθει αρρηκτα στο μυαλο τους.Οταν,ομως,βγαζουν στην οθονη κατι τετοια ατομα,κατι τετοιους αβλαβεις-και ασημαντους- ταλαιπωρους,τοτε οι καταλληλοι συνοδευτικοι ηχοι,τα θετικα σχολια, απουσιαζουν.Η αντικαθιστανται απο ηχους "επικριτικων σχολιων".Και εμεις,τα "καλα σκυλια του Παυλωφ",οχι μονον παυουμε να κουναμε φιλικα την ουρα μας και να μας τρεχουν τα σαλια,αλλα γρυλλιζουμε και απειλητικα.Ισως γιατι με την επιρροη των καταλληλων ηχων απουσα αναγνωριζουμε ενα ακομη ταλαιπωρο σκυλι του Παυλωφ,το οποιο ομως δεν μας ειναι οικειο.Ασε που ισως και να ειναι απειλητικο για τον "ζωτικο μας χωρο",το "Lebensraum" του καναπε μας.Και "γρυλλιζουμε". Διοτι δεν εχουμε μαθει να κανουμε κατι αλλο.
Φίλε μου με αίσθηση της "ατομικής ευθύνης" πήγαινε στη Ζήνα Κουτσελίνη να σε δικαιώσει!!!Θα ρίξετε κι ένα κλάμμα μαζί να ρθεις στα ίσα σουκαι συνεχίζεις ήρεμος πια την επανάσταση ...
Κάθε πράξη έχει και τις συνέπειες της" οπότε ας αρχίσουν να έρχονται και τα πρόστιμα στους καπνιστές για να λύσουμε μια και καλή το ζήτημα χρέους και μαγκιάς της χώρας.
Μπαρούφες του MEGA για να παραδειγματιστούνε οι υπόλοιποι. 1. Σύμφωνα με το Σύνταγμα υποχρεούται το κράτος να επιτρέπει την ελεύθερη διέλευση έστω και από εναλλακτικές οδούς κάτι το οποίο δεν ισχύει άρα υπάρχει παραβίαση του συντάγματος εφόσον υπάρχει ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ να πάει κανείς μέσω την εθνικών οδών.2. Από που και ως που μια ιδιωτική οφειλή μπορεί με προσαυξήσεις να ξεπεράσει το 100% της αρχικής οφειλής ?3. Οι συμβάσεις είναι νόμιμες όταν ο συμβασιούχος ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ δλδ έχει ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ το έργο μετά τον έλεγχο από το ίδιο το κράτος. Έχει γίνει ? Η μας αρμέγουν από το 2008 ?4. Τα έργα ΔΕΝ θα τα πληρώσουμε ΠΡΙΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ γκε γκε ? Αν δεν έχουν τα κονδύλια (που τα έχουν εδώ και χρόνια από α) διόδια, β) ΕΣΠΑ και γ) συμμετοχή του κράτους δλδ όλοι εμείς) να τα δώσουν τα έργα ΑΛΛΟΥ.Επιπλέον από το 1980 και μετά με κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ δλδ 35 χρόνια μετά ΔΕΝ κατάφεραν οι κυβερνώντες να ολοκληρώσουν την εθνική Αθήνας - Θεσσαλονίκης. Να μιλήσουμε για πόσα πακέτα ευρωπαϊκά μιλάμε ? Τα πόσα διόδια πληρώσαμε 35 ολόκληρα χρόνια ? Για το 35% του υπολοίπου ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ το έργο από την αρχή.Φίλε μου να κινηθείς νομικά και θα δικαιωθείς.... άσε τη λάσπη που εκτοξεύουν τα μεγαλοκάναλα που δεν πλήρωσαν ποτέ τους για ΤΙΠΟΤΑ.
Αν βρεις 1 ψέμα τότε θα παραδεχτώ το λάθος μου. Και πάρτα ένα ένα. 1. Αν σε χρωστάω εγώ 100 Ευρώ θα μου κάνεις προσαυξήσεις ? Χε χε χε εδώ γελάμε.2. Το έργο παραδόθηκε ? Ναι ή ου ? Αν παραδόθηκε έργο και μιλάω για τα Τέμπη όπου μένω να πληρώσω αλλιώς τι ? Αέρα κοπανιστό ? 3. Το μέγαλο ψέμα είναι ή μάλλον η απόκρυψη της αλήθειας είναι ότι δεν χρωστάει σε ιδιωτική εταιρία (διότι σε αυτούς θα δώσουμε τα @@) αλλά στο δημόσιο διότι τις παρανομίες τις έκανε σε δημόσια διόδια εξ ου και οι προσαυξήσεις.... Εδώ ο κύριος θα πρέπει να πληρώσει αλλά όχι με τις υπέρογκες προσαυξήσεις που ξεπερνάνε το 100% της οφειλής.
1. Πριν την Εγνατία δεν υπήρχαν δρόμοι; Από εκείνους θα έπρεπε να πάει.2. Δεν μιλάμε για ιδιωτική οφειλή. Είναι διοικητικό πρόστιμο του ΚΟΚ (άρ.29). 3. Αν δεν έχει ολοκληρωθεί ο δρόμος, πώς τον χρησιμοποιεί; Αφού τον χρησιμοποιεί, δεν πρέπει να πληρώσει τη διέλευση;4. Μία υπηρεσία την πληρώνεις όταν την χρησιμοποιείς, όχι όταν πληρωθεί μια αίρεση που αποφάσισες εσύ. Αν ο κατασκευαστής δεν ανταποκρίνεται στις συμβατικές του υποχρεώσεις, π.χ. καθυστερώντας την παράδοση του έργου, είναι υπόλογος απέναντι στην αναθέτουσα Αρχή (και μπορεί να κηρυχθεί έκπτωτος), όχι στον πελάτη. Απέναντι στον πελάτη είναι υπεύθυνος για ζημιές που θα προξενηθούν π.χ. από ελαττωματική κατασκευή.
Το κίνημα δεν πληρώνω παρά τις όποιες υπερβολές βασίζοταν σε υπαρκτές παρανομίες και αυθαιρεσίες. Δεν επιτρέπεται απο την ΕΕ να βάζεις διόδια όταν δεν έχει τελειώσει ο δρόμος, όπως κάνουν στην Κορίνθου Πατρών. Δεν επιτρέπεται να βάζεις διόδια όταν δεν υπάρχουν τοπικοί δρόμοι όπου οι ντόπιοι να κινούνται μέσω παρακαμπτηρίων, όπως στην Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Σε κανένα ιδιωτικό δρόμο στην Ελλάδα δεν ισχύει ο κανόνας να έχεις ρεστ στοπ κάθε 50 χιλιόμετρα. Επιχαίρουν οι δεξιοί σχολιαστές του lifo.gr που ο ΣΥΡΙΖΑ τα πούλησε όλα....
Αν δεν εχεις λεφτα για διοδια πηγαινε απο δρομους που δεν εχουν διοδια. Εγω οταν ανεβαινω Λαμια, και δε θελω να πληρωσω παω απο την παλια εθνικη. Δεν δημιουργω προκλητικα ενα τετοιο χρεος. Προς Εγνατια δεν εχω παει και δεν ξερω τι εναλλακτικες υπαρχουν, αλλα πριν ανοιξει αυτος ο δρομος, οι περιοχες δεν ηταν αποκλεισμενες μεταξυ τους σωστα? Επομενως υπαρχουν εναλλακτικες. Και επισης προφανως υπηρχαν λεφτα για βενζινες για να πραγματοποιηθουν αυτες οι 178 διελευσεις, τοσο δε μπορουσε να δωσει τα διοδια? Στο μονο σημειο που δικαιολογώ καποιον να μην πληρωνει διοδια ειναι στην αθηνων-πατρων που ειναι καρμανιολα. Το πανο "διοδια=θανατος" ποιος το σκεφτηκε? Μιλαμε για διανοια...
Αν δεν υπήρχαν τόσο αφελείς, δεν θα είχε ανέβει ποτέ και ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία (με αυτά που έλεγε).Δηλαδή, μια ιδιωτική εταιρεία θα αναλάβει ένα έργο, θα το εκτελέσει, θα το συντηρεί αλλά είτε δεν θα πληρώνεται καθόλου, είτε θα τα αναλαμβάνει όλα το Κράτος.Τέτοια περίπτωση θα υπήρχε μόνο σε ένα κομμουνιστικό καθεστώς. Η εταιρεία βέβαια θα ήταν κρατική. Αν του αρέσει όμως ο κομμουνισμός θα έπρεπε να ψηφίζει ΚΚΕ, γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έλεγε για κομμουνισμό. Ο ΣΥΡΙΖΑ απλά πατούσε και στις δυο βάρκες ...για την ακρίβεια και σε όποια βάρκα έβρισκε, στην οικολογία, στα δικαιώματα LGBT, προσφάτως ακόμα και στον εθνικισμό με τους ΑΝΕΛ.Τώρα φυσικά δεν καλείται να πληρώσει τον λογαριασμό ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε το "Δεν πληρώνω".Και το χειρότερο είναι πως με όσα έγιναν, ξεχάστηκε και το -δίκαιο- αίτημα περί μειώσεως των διοδίων. Πας μέχρι την Λαμία -200 χλμ- και πληρώνεις 4 φορές διόδια, 15 ευρώ σύνολο περίπου.Τελικά ούτε τα διόδια μειώθηκαν, αντίθετα αυξήθηκαν, το πράγμα ξεφούσκωσε και κανείς δεν φάινεται να έχει διάθεση να το παλέψει μέσα στον χαμό που γίνεται γενικά και τον λογαριασμό καλούνται να πληρώσουν εις πολλαπλούν όσοι τους ακολούθησαν. Μήπως θυμίζει το γενικότερο παράδειγμα της πορείας της χώρας;
Δεν νομίζω να είναι αφελείς όλοι αυτοί που ψήφισαν συριζα. Αυτοί που γνωρίζω εγώ τουλάχιστον ήταν παρτάκηδες και συμφεροντολόγοι. Άνθρωποι που δούλεψαν ελάχιστα, ή έκαναν λάθος επιλογές και είχαν απαιτήσεις να πληρώνουν άλλοι γιαυτούς.
Τον λογαριασμό στον Σύριζα και συγκεκριμένα στην κυρία Βαλαβάνη, φαντάζομαί ότι η μητέρα της θα έχει μερικά ψιλά διαθέσιμα στο σπίτι για να εξυπηρετήσει αυτόν τον ταλαίπωρο αφισοκολλητή.
Ξεκινάει και ακούω "έκανα λάθος ίσως"Όπα λέω, παίζει να ακούσουμε και αυτοκριτική. Ίσως μετά το οριστικό ξεφτύλισμα της αριστεριτζήδικης αερολογίας απο το ΣΥΡΙΖΑ, ο κόσμος πήρε χαμπάρι οτι αυτά τα λαικίστικα τσιτάτα δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα και ορίμασε απότομα.Ίσως επιτέλους γίνουμε κανονικό ευρωπαικό κράτος με υπεύθυνους πολίτες και όχι παιδάκια που θέλουνε μπαμπάδες.Και συνεχίζει "που ήλπιζα οτι η αριστερή κυβέρνηση θα άλλαζε τους νόμους που παραβίαζα"Καμία ελπίδα για αυτή τη χώρα.
Εδώ ψηφίσαν ΣΥΡΙΖΑ για να μην πληρώνουν ΕΝΦΙΑ και για να τους χαριστούν τα δάνεια. Η πεπείθηση ότι επί Συριζα θα ζούμε όλοι τζάμπα, θα μας πληρώνει το λεφτόδεντρο και θαχουμε αξχιοπρέπεια είχε απλωθεί στη χώρα. Αφέλεια και μπόλικο σανό στη διατροφή. ΟΚ. Χρήσιμη η απομυθοποίηση.
Το κίνημα δεν πληρώνω θα μπορούσε να λέγεται πληρώνει ο μπροστά.Αμα θες να μην πληρώσεις να περιμένεις να περάσει ο μπροστινός και μετα να κατέβεις σαν κύριος / κυρία να σηκώσεις τη μπάρα με τα χέρια σου και να περάσεις. Α και άμα σου έρθει πρόστιμο να μην κλαίγεσαι για την αριστερά αλλά να υποστείς τις συνέπειες. Οκ συμφωνώ οτι τα πρόστιμα θα πρέπει να έρχονται νωρίτερα για να μην νομίζεις οτι οι νόμοι δεν εφαρμοζονται.
Είτε μας αρέσει είτε όχι, από την στιγμή που τα διόδια ανήκουν σε Ανώνυμη Εταιρεία, αυτή έχει κάθε δικαίωμα να διεκδικήσει τα χρήματα της. Αλλά ακόμα και κρατικά να ήταν, από την στιγμή που υπάρχει τιμή σε κάτι οφείλεις να το πληρώνεις.Υπάρχει και η οικονομική λύση να πηγαίνεις από τους παράδρομους και επαρχιακούς δρόμους. Το έχω κάνει Θεσσαλονίκη - Αθήνα και έφτασα στον προορισμό μου με μία ώρα καθυστέρηση. Όσο δηλαδή διαρκεί ένα γεύμα αν κάνεις μία στάση για φαγητό.Κύριε αρχαιολόγε, καλό το 'δεν πληρώνω' αλλά στο τέλος σκοπός είναι να μην το μετανιώνω...
Οι διελεύσεις του γίνονταν από τα διόδια του Πολύμυλου, τα οποία (μαζί με των Μαλγάρων νομίζω) είναι κρατικά. Αλλά ακόμη και ιδιωτικά να ήταν, από την στιγμή που παρακρατείται ΦΠΑ το κράτος γίνεται μέτοχος της χασούρας που προκαλείται από τον κύριο.Ας πρόσεχε. Οι χαζομάρες πληρώνονται.