Πώς μία μικρή ελληνική επιχείρηση ξεχωρίζει στην ψηφιακή εποχή

Πώς μία μικρή ελληνική επιχείρηση ξεχωρίζει στην ψηφιακή εποχή Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Όλα όσα συνέβησαν και συμβαίνουν με την δύσκολη αυτή περίοδο που διανύουμε, μας έμαθαν πολλά. Κυρίως, μας έμαθαν να ερχόμαστε πιο κοντά, ακόμα κι από μακριά, μέσα από πράξεις αλληλεγγύης και στήριξης. Μάθαμε να στηρίζουμε τους συνανθρώπους μας και ειδικά τις μικρές επιχειρήσεις, που τώρα μας έχουν ανάγκη περισσότερο από ποτέ.

Είναι αυτές οι επιχειρήσεις που συναντούμε στη γειτονιά μας, μέσα στην πόλη, που μας καλωσορίζουν πάντα με τα χαμόγελά τους και μας ξέρουν με το μικρό μας όνομα. Οι επιχειρήσεις αυτές παίζουν σημαντικό ρόλο όχι μόνο στην ελληνική οικονομία, αλλά και στην κοινωνία μας. Ανήκουν σε ανθρώπους που βρίσκονται δίπλα μας κάθε μέρα, ανθρώπους με τους οποίους έχουμε χτίσει ανεκτίμητες σχέσεις και που τώρα καλούνται να αντιμετωπίσουν μία πρωτόγνωρη κατάσταση.

Πολλές φορές, είναι άνθρωποι που έχουν χτίσει με προσπάθεια, προσήλωση και μεράκι τις επιχειρήσεις τους, ακολουθώντας τα όνειρά τους. Ένα ιδιαίτερο παράδειγμα μίας από τις επιχειρήσεις που αναπτύχθηκαν αυτή την περίοδο με τη βοήθεια της πλατφόρμας Digital Doors της Mastercard, είναι αυτό της Ελίνας και του καταστήματός της, Kakuru.

 

Η Ελίνα σπούδασε οικονομικά και ταξίδεψε στην Αγγλία για το μεταπτυχιακό της. Σύντομα, όμως, κατάλαβε ότι ήθελε να επιστρέψει στην Ελλάδα για να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα, που δεν είχε καμία σχέση με αυτό που σπούδαζε. Ήθελε να δημιουργεί με τα χέρια της. Και αυτό έκανε. Πριν τρία χρόνια άνοιξε το δικό της μαγαζί και από τότε κάνει αυτό που αγαπάει.

Σχεδιάζει και κατασκευάζει τα δικά της κοσμήματα, με υλικά από τη γενέτειρά της, τη Λακωνία. Σε κάθε δημιουργία της δεν βάζει απλά την έμπνευσή της, αλλά ολόκληρη τη ψυχή της. Η δουλειά της, όπως λέει η ίδια, είναι η ψυχοθεραπεία της και δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό της να κάνει οτιδήποτε άλλο. Η Ελίνα όσο ερωτευμένη είναι με τη δουλειά της, άλλο τόσο είναι και με τη γειτονιά της, όπου τα πολλά και διαφορετικά καταστήματα συνθέτουν έναν όμορφο καμβά στην καρδιά της Αθήνας, με τους ανθρώπους να σέβονται και να στηρίζουν ο ένας τον άλλον.

Η Mastercard, για μία ακόμη φορά, βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους αυτούς και τους βοηθά να εξελιχθούν και να προχωρήσουν μπροστά, ξεχωρίζοντας στη νέα αυτή ψηφιακή εποχή, προσφέροντάς τους τα κατάλληλα εργαλεία κάνοντας την αρχή για κάτι «ανεκτίμητο».

Με το Digital Doors, τη νέα πλατφόρμα της Mastercard, οι μικρές επιχειρήσεις έχουν πλέον πρόσβαση σε ψηφιακά εργαλεία και λύσεις, όπως και καθοδήγηση και πρόσβαση σε μία σειρά από υπηρεσίες με στόχο την ανάπτυξη, τον εκσυγχρονισμό και την επιτυχημένη «είσοδό» τους στον ψηφιακό κόσμο.

Η πλατφόρμα περιλαμβάνει εργαλεία για την ανάπτυξη της διαδικτυακής παρουσίας μίας επιχείρησης, μέσα από ένα πλέγμα συνεργασιών που ανέπτυξε η Mastercard με κορυφαίες εταιρείες όπως η Moosend, η MSPS, η Retargeting και η SUSURRUS, προσφέροντας σε προνομιακές τιμές υπηρεσίες που αφορούν τη διαφήμιση σε online περιβάλλον, καμπάνιες email marketing και influencers marketing, αλλά και πακέτα συμβουλευτικών υπηρεσιών για επιτυχημένη παρουσία στα social media.

Έτσι, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικό περιεχόμενο που αφορά την εξέλιξη της επιχειρηματικότητας στο ψηφιακό περιβάλλον, αλλά και σε ό,τι χρειάζεται να γνωρίζουν για τις ψηφιακές πληρωμές.

Η στήριξη των μικρών επιχειρήσεων είναι ένα θέμα που αφορά όλους μας. Και κάθε ένας από εμάς, οφείλει να βοηθήσει εκείνους που μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια. Πλέον, η Mastercard δίνει την ευκαιρία και σε εμάς να το πραγματοποιήσουμε, μέσω της δυνατότητας ασφαλών ανέπαφων συναλλαγών. Με κάθε ανέπαφη συναλλαγή που πραγματοποιείτε με Mastercard, μπαίνετε στην κλήρωση για μία από τις 1.000 προπληρωμένες κάρτες, αξίας 50€.

Ενισχύουμε τις μικρές επιχειρήσεις και κάνουμε την αρχή για κάτι «ανεκτίμητο».

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Καλπάζουν» οι λοιμώξεις του αναπνευστικού - Πώς μπορούν να προστατευτούν οι ευπαθείς ομάδες

Ελλάδα / Λοιμώξεις του αναπνευστικού: Πώς μπορούν να προστατευτούν οι ευπαθείς ομάδες

«Στην Ελλάδα υπάρχει μια περίοδος η οποία ξεκινάει στις 15 Δεκεμβρίου και τελειώνει στις αρχές του Μαρτίου όπου φαίνεται ότι ενδημικά υπάρχει έξαρση των λοιμώξεων», τονίζει ο Στέλιος Λουκίδης, πρόεδρος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας
LIFO NEWSROOM