Στην αλλαγή που έχουν επιφέρει οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης στην στρατηγική προώθησης του Τουρισμού, αναφέρθηκε σήμερα η αντιπεριφερειάρχης της μητροπολιτικής ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.
Μιλώντας σε εκδήλωση του MoneyShow, με θέμα: «Τουρισμός και Επικοινωνία», η κα Πατουλίδου υπογράμμισε την ανάγκη αλλαγής νοοτροπίας σε ό,τι αφορά την πολιτική επικοινωνίας.
«Παλιά αρκούσε ένα καλό διαφημιστικό μήνυμα στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, ή σε ένα δημοσίευμα» είπε χαρακτηριστικά η πρόεδρος του ΟΤΘ, επισημαίνοντας ότι πλέον εκατομμύρια χρήστες αλληλεπιδρούν στα social media, προβάλλοντας τους ταξιδιωτικούς τους προορισμούς.
Τουρισμός στην γλώσσα τους
Στο ρόλο που παίζει η μετάφραση του υλικού στη μητρική γλώσσα των τουριστών αλλά και στις προσπάθειες που γίνονται ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη προβολή, εστίασε ο καθηγητής ελληνικής γλώσσας και μετάφρασης στο Πανεπιστήμιο της Τεργέστης, Giacomo Klein, αναπτύσσοντας το θέμα: «Τουρισμός και Μετάφραση, η Τεργέστη καλεί τον ΟΤΘ».
Θετικό πρόσιμο
Ο διευθυντής ανάπτυξης εργασιών Μακεδονίας - Θράκης της Eurobank Φίλιππος Τσούρμας εξήγησε από την πλευρά του τις δυνατότητες διασύνδεσης τραπεζικών υπηρεσιών με το τουριστικό προϊόν.
Όπως υπογράμμισε, το 2017 οι αφίξεις αυξήθηκαν κατά 7% και οι εισπράξεις κατά 14,6% με τον τουρισμό να συνεισφέρει 19,7% στο ΑΕΠ της χώρας και 24,8% στην απασχόληση.
Μάλιστα παρά τη μείωση του μέσου χρόνου παραμονής των τουριστών στην Ελλάδα, η μέση δαπάνη ανά τουρίστα αυξήθηκε κατά 3,1%.
«Ο τουρισμός είναι η πιο βαριά βιομηχανία και πρέπει να την προσέξουμε ως κόρη οφθαλμού» είπε ο κ. Τσούρμας.
σχόλια