Το πόρισμα της ΕΛΑΣ για το τζιπ του εκδότη Παναγιώτη Μαυρίκου, που τυλίχθηκε στις φλόγες στις 8 Ιουνίου 2016 στην Αττική Οδό με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο μέσα σε αυτό, δημοσιεύουν σήμερα τα Νέα.
Σύμφωνα λοιπόν με το δημοσίευμα, το πόρισμα της ΕΛΑΣ διαπιστώνει σοβαρό μηχανολογικό πρόβλημα και κακή συντήρηση του οχήματος.
Στον ογκώδη φάκελο του Τμήματος Εγκλημάτων Κατά Ζωής της ΕΛ.ΑΣ που συνέταξαν ειδικοί πραγματογνώμονες, το συμβάν συνδέεται με προηγούμενο ατύχημα που είχε λίγους μήνες νωρίτερα ο 42χρονος εκδότης και το οποίο είχε προκαλέσει στρεβλώσεις στους άξονες του αυτοκινήτου.
Επίσης, άμεση σχέση εκτιμάται ότι είχε μία αλλαγή κρίσιμου εξαρτήματος στο σύστημα κατεύθυνσης του πολυτελούς αυτοκινήτου που αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένο, σε συνεργείο στον Νέο Κόσμο, χωρίς να υπάρξει συνολική επισκευή των βλαβών του οχήματος.
Όπως σημειώνεται στην έκθεση πραγματογνωμόνων «η οπή στο δάπεδο του θόλου του κιβωτίου ταχυτήτων φέρει ίχνη πλήξης από τμήματα κυρίως της "καδένας" που έχει το σύστημα μεταφοράς της κίνησης».
Στον φάκελο της ΕΛ.ΑΣ περιλαμβάνονται πορίσματα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων αλλά και στελεχών του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ).
Σύμφωνα με το πόρισμα, το αυτοκίνητο του εκδότη, ένα Πόρσε Καγιέν, κινούνταν στην Αττική Οδό, στο ύψος του Mall, όταν άρχισε να χτυπά ανεξέλεγκτο το κιγκλίδωμα ασφαλείας. Αυτό έγινε τουλάχιστον έξι με επτά φορές. Ο 42χρονος προσπάθησε να το επαναφέρει στην κανονική του πορεία, όμως το ΙΧ ανεφλέγη και εγκλωβίστηκε σε αυτό.
σχόλια