Σε τεχνικό σφάλμα που παρουσιάστηκε σε data center της Cisco στο Λονδίνο οφείλονται οι δυσκολίες που παρουσιάστηκαν σήμερα στην πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία της εταιρείας, η πρώτη περίοδος που υπήρξαν προβλήματα είτε αστοχίας εισόδου στην πλατφόρμα είτε μεγάλων καθυστερήσεων ξεκίνησε στις 9.43 ώρα Ελλάδος και διήρκεσε ως τις 10.27, όταν και οι τεχνικοί της εταιρείας κατάφεραν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Το ίδιο ωστόσο επαναλήφθηκε στις 12.12 ως τις 12.28 ώρα Ελλάδος.
«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία)», ανέφερε η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας- Κύπρου- Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη.
«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος», πρόσθεσε η κ. Πρασσάκη.
Κύκλοι της εταιρείας, μιλώντας στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» ανέφεραν ότι βρίσκονται σε εξέλιξη οι απαραίτητες διαγνωστικές διαδικασίες στα συστήματα, προκειμένου να μην υπάρξει επανάληψη του προβλήματος. Διαβεβαίωναν, δε, ότι οι δυνατότητες της πλατφόρμας είναι τέτοιες που μπορούν εκατομμύρια άνθρωποι να κάνουν παράλληλη χρήση των υπηρεσιών της.
Το υπουργείο Παιδείας είχε επιβεβαιώσει νωρίτερα σήμερα το πρωί ότι υπάρχει πρόβλημα στην πλατφόρμα της εταιρείας Cisco, και ότι προβλήματα σημειώθηκαν και σε άλλες χώρες. «Προφανώς δεν θα ληφθούν υπόψη απουσίες στις περιπτώσεις που παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα», ανέφερε το υπουργείο.
Με πληροφορίες από εφημερίδα «Πρώτο Θέμα»/ΑΠΕ-ΜΠΕ