Update: Ξεκίνησε δρομολόγια το Μετρό

Update: Ξεκίνησε δρομολόγια το Μετρό Facebook Twitter
30

Σε λειτουργία μπαίνουν σταδιακά οι συρμοί του Μετρό, ενώ από το απόγευμα αναμένεται να ξεκινήσουν και τα δρομολόγια του Ηλεκτρικού και του Τραμ. Μέχρι στιγμής έχει επιδοθεί το 20% των φύλλων πορείας στους επιστρατευμένους εργαζόμενους και οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στην εργασία τους, όμως προς το παρόν δεν επαρκούν για την πλήρη λειτουργία των Μέσων. Σε λίγη ώρα αναμένονται δηλώσεις από τον υπουργό Μεταφορών κ. Χατζηδάκη.

Η επιστράτευση ισχύει για τους εργαζόμενους στη ΣΤΑΣΥ Α.Ε. και από τη στιγμή που θα πάρουν τα φύλλα πορείας δεν τους καλύπτει η κήρυξη απεργίας στα Μέσα, από τα Εργατικά Κέντρα. Προς το παρόν συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι σε λεωφορεία, τρόλεϊ και προαστιακό σιδηρόδρομο (Πειραιάς-Αθήνα-Αεροδρόμιο-Κιάτο) (γραμμή Πειραιά-Αθήνα-Χαλκίδα).

Ήδη στη Δικαιοσύνη έχει προσφύγει και η διοίκηση της ΟΣΥ ΑΕ (οδικές συγκοινωνίες) για τις επαναλαμβανόμενες απεργίες σε λεωφορεία και τρόλει.

Απόλυτα ικανοποιημένος για την επαναλειτουργία του μέσου, δήλωσε πριν από λίγο ο Κωστής Χατζηδάκης. «Η κυβέρνηση δεν μπορεί να αφήσει τη χώρα να εκτροχιαστεί και να πάνε χαμένες οι θυσίες των ελλήνων και το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να εφαρμόσει το ενιαίο μισθολόγιο χωρίς εξαιρέσεις», είπε ο υπουργός Μεταφορών και τόνισε: «Είμαστε ικανοποιημένοι που έβαλαν μπροστά τα μέσα. Ακόμη πιο ικανοποιημένοι είναι οι επιβάτες. Ο δρόμος έχει σίγουρα δυσκολίες αλλά αν μείνουμε σε αυτή την πορεία, κυβέρνηση και πολίτες, μπορούμε να τα καταφέρουμε».


Την άποψη ότι μέσα στο Σαββατοκύριακο «θα έχουν ρυθμιστεί τα ζητήματα»και το Μετρό θα κυκλοφορεί εξέφρασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος μιλώντας το πρωί στο ΜΕΓΚΑ. Ο κ. Κεδίκογλου τόνισε ότι  "χρέος της κυβέρνησης είναι να εφαρμόζεται ο νόμος και να μην ταλαιπωρείται η κοινωνία", και σχολιάζοντας τις κατηγορίες περί αυταρχισμού σημείωσε ότι "άκρατος αυταρχισμός είναι να γράφεις στα παλαιότερα των υποδημάτων σου τις δικαστικές αποφάσεις, να αδιαφορείς για το νόμο, να αδιαφορείς για το κοινωνικό σύνολο. Αυτός είναι ο άκρατος αυταρχισμός, εμείς εφαρμόσαμε το νόμο. Ο νόμος θα εφαρμόζεται προς όλες τις κατευθύνσεις με τον ίδιο τρόπο χωρίς αστερίσκους και εξαιρέσεις. Ότι προσφέρει πολιτικές ευκαιρίες ένα τέτοιο σκηνικό είναι κατανοητό. Από εκεί και πέρα χρέος της κυβέρνησης είναι να εφαρμόζεται ο νόμος, χρέος της κυβέρνησης είναι να λειτουργεί η οικονομία, χρέος της κυβέρνησης είναι να μην ταλαιπωρείται η κοινωνία".


Επέμβαση των ΜΑΤ έγινε τα ξημερώματα στο αμαξοστάσιο του Μετρό στα Σεπόλια , όπου ήταν συγκεντρωμένοι απεργοί. Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία οι απεργοί απομακρύνθηκαν ενώ έγιναν και τρεις προσαγωγές. Μια γυναίκα αισθάνθηκε δυσφορία και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο.

Πάντως, παρά την απόφαση για επιστράτευση και την επίδοση των φύλλων πορείας, οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις με αποτέλεσμα να μην κινείται τίποτα σήμερα στην Αθήνα, όπου για τη διευκόλυνση των πολιτών δεν ισχύει ο δακτύλιος.

Στη 1 το μεσημέρι έξω από το αμαξοστάσιο του Μετρό στα Σεπόλια όπου παραμένουν δυνάμεις της αστυνομίας, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας και θα ακολουθήσει πορεία προς το Σύνταγμα.

Την ανάγκη εφαρμογής του νόμου υπογράμμισε μιλώντας στην ΝΕΤ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. "Εξαντλήσαμε τα όρια με κάθε δυνατό τρόπο, δυστυχώς όμως πρυτάνευσε η αδιαλλαξία" ανέφερε υπενθυμίζοντας ότι υπήρξαν δικαστικές αποφάσεις που είχαν κρίνει τις απεργίες παράνομες.

Σκληρή ήταν η αντίδραση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, Παναγιώτη Λαφαζάνη, για την επέμβαση των ΜΑΤ στο αμαξοστάσιο του μετρό. Κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι "έδρασε νύχτα ως κοινοβουλευτική χούντα με μεθόδους στρατιωτικού νόμου".

"Τα ΜΑΤ μπήκαν σαν κλέφτες σπάζοντας την πόρτα του αμαξοστασίου του μετρό. Εδώ έχουν επιβάλλει στην ουσία μια δικτατορία. Με δικτατορίες δεν μπορούν να λειτουργήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς», τόνισε και πρόσθεσε ότι η απεργία στα ΜΜΜ μπορεί να γίνει η «σπίθα για να ανάψει μια μεγάλη εξεγερτική φωτιά η οποία θα ανατρέψει μια κυβέρνηση που οδηγεί τον τόπο κατευθείαν στην καταστροφή".

Ελλάδα
30

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

14 σχόλια
Φυσικά και έχει επηρεαστεί, και πολύ μάλιστα. Απλά με το να φωνάζει κάποιος "θέλω λεφτά" δεν σημαίνει οτι θα του έρθουν. Το να δανείζεται το κράτος για να δίνει μισθούς σε άτομα που θα έρθουν μετά να ψωνίσουν απο μένα, δεν μου λέει τίποτε. Γιατί το χρήματα αυτά θα τα ξαναδώσω πίσω στο κράτος με μορφή χαρατσιών, για να ξεπληρώσει στο πολλαπλάσιο τα λεφτά που δανείστηκε. Κι άν ένας πελάτης δικός μου μου αφήσει 100 ευρώ, το κράτος θα μου πάρει 120.Αυτό που μπερδεύουν συχνά οι άνθρωποι είναι οτι το τί θέλω να γίνει δεν έχει σχέση με το τι μπορεί να γίνει.Και αυτό που μπορεί να γίνει, σπανίως έχει σχέση με το δίκαιο. Δίκαιο θα ήταν ας πούμε, όσοι προσλήφθηκαν με μέσον, χωρίς να είναι άξιοι, να βρεθούν στο δρόμο. Δίκαιο θα ήταν όσοι έζησαν συνετά και μετρημένα μέχρι τώρα να μήν επηρεαστούν από την κρίση, αφού δεν συνέβαλλαν στο να δημιουργηθεί. Και δίκαιο επίσης θα ήταν όσοι πιστεύουν στους ψεκασμούς να μήν έχουν δικαίωμα ψήφου!
Μόνο που αυτός ο κόσμος ( αφού ξεκινήσαμε τα ευχολόγια ) δεν είναι φτιαγμένος μόνο από αυτούς που βρεθήκανε σε μια δουλειά με μέσο, αλλά και από αυτούς που οικονομήσανε πάρα πολλά χρήματα εις βάρος άλλων, είτε υπερχρεώνοντας δημόσια έργα, είτε δίνοντας μισθούς πείνας, είτε κατακλέβοντας το δημόσιο. Αυτός, λοιπόν ο κόσμος, ίσως να ήταν καλύτερος αν όλα αυτά τα χρήματα δίνονταν πίσω με τόκο, αν τα χρήματα των ταμείων που παίχτηκαν στο Χρηματηστήριο επέστρεφαν στα ταμεία, αν επέστρεφαν στο δημόσιο ό,τι παραπάνω χρήματα από δημόσια έργα έχουν δοθεί, αν κατάσχονταν ό,τι χρήματα βρίσκονται σε φορολογικούς παραδείσους, αν οι φόροι ήταν πραγματικά ανάλογοι της οικονομικής δυνατότητας του καθένα. Το πρόβλημά σου είναι πως σου φταίνε λάθος άνθρωποι. Αν έχεις την εντύπωση πως το μεγάλο πρόβλημα ( που ασφαλώς είναι πρόβλημα ) είναι ο παραπάνω κόσμος στο δημόσιο και όχι η παραοικονομία που ευνοεί συγκεκριμένους ανθρώπους και πως αν υπολειτουργήσει το μετρό θα σωθούμε, τότε ...
@kerataki:Δεν είπα πόσο αξίζει η εργασία του καθενός, αλλά πόσο μπορεί να πληρώσει το κράτος. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Άλλα χρήματα παίρνει ένας φύλακας πάρκου στη Νιγηρία, άλλα ένας συνάδελφός του στη Νέα Υόρκη. Η δουλειά πάνω-κάτω είναι η ίδια.Στην πραγματικότητα ένα κράτος που έχει χρεωκοπήσει δεν μπορεί να πληρώσει τίποτε.Και ναι, δυστυχώς κόβω πάντα αποδείξεις. Και λέω δυστυχώς γιατί ξέρω οτι τα λεφτά μου πάνε για διαχείριση σε κοινούς απατεώνες.
Καλά και η δικιά σου δουλειά δεν έχει επηρεαστεί από την κρίση ; Με τα 500 € μισθό του άλλου, εσύ πώς θα έχεις πελατεία ; Δεν εξαρτάσαι από κανενός την ευμάρεια ; Τι κέρατο ; Με τον Λάτση και το Βαρδινογιάννη κάνεις δουλειές ; ( αυτή ήταν και η μόνη ερώτηση που δεν μου απάντησες : Από τι καταναλωτικό κοινό εξαρτάται η δουλειά σου. )
Όταν καταλάβετε οτι το θέμα δεν είναι πόσα θα παίρνει ποιός, αλλά το πώς θα μπορέσει η Ελλάδα να παράγει πλούτο για να τον μοιράσει, θα σταματήσουν αυτομάτως οι μπούρδες περί κεκτημένων. Σε μιά χρεωκοπημένη χώρα, δεν υπάρχουν κεκτημένα. Και τα 500 ευρώ το μήνα πολλά είναι.
Η εργασία σου τότε, εξαρτάται από τι καταναλωτικό κοινό ; Πόσα νομίζεις πως αξίζεις ως ελεύθερος επαγγελματίας ; Όχι τίποτα άλλο, ψάχνω να δω με τι κριτήριο κρίνεις την εργασία των άλλων, αλλά και το πόσο αξίζει ο κόσμος ...
Μπορεί ορισμένα από τα αιτήματα των εργαζομένων να ήταν σωστά, όμως πώς να συμπαρασταθεί ο κόσμος σε συνδικαλιστές με υψηλότατες αποδοχές, σε απεργούς που καθηλώνουν τους (λίγους) εναπομείναντες εργαζομένους, ανήμπορους να πάνε στη δουλειά τους για να πάρουν τα ψίχουλα που τους αναλογούν;Και πού είναι ο ανθρωπισμός και η αλληλεγγύη των απεργών, όταν αποβιβάζουν οι οδηγοί των τρόλλεϋ τον κόσμο στα καλά καθούμενα, μέσα στην καταιγίδα, επειδή αποφάσισαν να συμπαρασταθούν στους υπόλοιπους απεργούς της ΣΤΑ.ΣΥ....???
Ελεος πια με τις αποδοχές των συνδικαλστών! 1250 ευρω το μήνα παίρνει ο οδηγός του συρμού, και θέλουν να τον ρίξουν στα 700, όσα παίρνουν και οι δημ. υπάλληλοι που έχουν ενταχτεί στο ενιάιο μισθολόγιο! Τόσα πολλά σας φαίνονται πια; Σταμαστείστε να χάβετε τα ψέμματα των κάθε λογής Πρετεντέρηδων!!!
Είσαι οδηγός στον συρμό η γνωρίζεις κάποιον που να είναι και τον εμπιστεύεσαι και σου είπε ότι παίρνει 1250 ευρώ; ρωτάω καλοπροαίρετα χωρίς ειρωνεία γιατί η γνωστή έκθεση μιλάει για πολύ μεγαλύτερα ποσά. Δηλαδή μας λες μετά βεβαιότητας ότι το πόρισμα ήταν αναληθές και η αλήθεια είναι αυτή που λες η απλά δημιουργούμε εντυπώσεις;
Νομίζω ότι πρέπει να αλλάξει ο τρόπος απεργίας, στην Κίνα απεργούν με το να παράγουν περισσότερα, έτσι ώστε να δημιουργούν ζημιά στο σύστημα. Δεν θα μπορούσαν να καταργήσουν τα εισητήρια και να αυξήσουν τα δρομολόγια; Φαντάζεστε τι θα μπορούσε να προκαλέσει αυτό;
Πατατες οι εργαζομενοι με το χαρτι.Ναι ενταξει,ετσι γινονται ανατροπες,χωρις θυσιες.Τωρα,ετσι μοιρολατρικα,φατε και εσεις την αποφαση της Κυβερνησης.Ολα οκ,ολα καλα.Ποιος να φανταζονταν οτι ενα κρατικο χαρτι μπορει να διακοψει ''επανασταση''.Γιατι πλακα πλακα,μια 9ημερη απεργια στην ελλαδα,αναμεσα στις 24ωρες,θεωρειται επανασταση.
Καιρός ήταν να σταματήσει η απεργία αυτή.Μεμονωμένες απεργίες δεν είναι αποτελεσματικές.Η συγκεκριμένη μεν έφερε κόσμο σε απόγνωση,που χάνει μεροκάματα,προθεσμίες σε πανεπιστήμια.Τα λόγια είναι εύκολα,δηλαδή το να κατηγορούμε κάποιον που κοιτάει την δουλίτσα του-ενδεχομένως να έχει παιδιά που πρέπει να συντηρήσει-αντί να δείξει αλληλεγγύη.Αλληλεγγύη σε ποιούς?Σε υπαλλήλους ένος οργανισμού που κατα την πλειοψηφία του λειτουργεί βυσματικά,και απλώς το ίδιο το βύσμα αναιρεί αυτά που έταξε?Πρόσφατα βρέθηκα στο εξωτερικό σε μεγάλη πόλη και πρόσεξα οτι στους σταθμούς τους δεν υπάρχει προσωπικό,ούτε σταθμάρχες ούτε καθαριστές μέσα στα πόδια του κόσμου,όμως οι σταθμοί αν και δεν ήταν πεντακάθαροι ήταν αξιοπρεπείς,και οι συγκοινωνίες έρχονταν ακριβώς στην ώρα τους.Δεν χρειάζεται προσωπικό για να λειτουργήσει ένας σταθμός.Συνείδηση απο τους επιβάτες και τον οργανισμό χρειάζεται.Γιατί ο κάθε αθηναίος πρέπει να πληρώνει ένα μεγάλο ποσό για μηνιαίες κάρτες για τρένα που αργούν,συνήθως απεργούν ή κλείνουν απο την αστυνομία σταθμοι λόγω διαδηλώσεων?Ναι μεν κατα έναν πολύ μεγάλο βαθμό μας έφερε σε αυτό το σημείο το πολιτικό σύστημα-το οποίο στήριζε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας-όμως φταίει και το οτι κάτι τέτοιο το χρησιμοποιούμε σαν άλλοθι για να εκφράσει ο καθένας την γουρουνιά του,αντί να παραδεχτούμε οτι είμαστε χοντροκομμένοι τσομπάνηδες με σεβασμό μόνο για τον κώλο μας.
και κάπου εδώ τελείωσε ο όρος απεργία στην Ελλάδα! τουλάχιστον όμως δεν ταλαιπωρείται ο "κόσμος" μπορεί να περιφέρεται άνεργος στους σταθμούς της Αθήνας
Δηλαδή δεν θα μπορούσαν να διαμαρτηρηθούν αλλιώς? να κλεισουν τα ακυρωτήρια των εισητηρίων ας πούμε? Ο άλλος που πάει στη δουλειά του απ την άλλη άκρη της Αθήνας πρέπει να σεβαστεί τους απεργούς, αυτοί δεν είναι όμως υποχρεωμένοι να τον σεβαστούν... Αλλά η λέξη "σεβασμός" σ'αυτή τη χώρα είναι μονόπλευρη, το ξέχασα...Μεγαλόσχημες δηλώσεις: "Τελείωσε ο όρος απεργία στην Ελλάδα".Οι εποχές έχουν αλλάξει κ εμείς ακόμα σκαλίζουμε την πέτρα... Μην τυχόν κ αλλάξει τίποτα και μας τελειώσει η ψευδαίσθηση...Βρές άλλον τρόπο να διαμαρτηρηθείς αν πραγματικά το θέλεις.Έτσι κ αλλιώς αυτοί στους οποίους είσαι εναντίον, σ'εχουν γραμμένο, γιατί πολύ απλά δεν τους αγγίζει ακόμα κ αν δεν κουνιέται φύλλο στους δρόμους της Αθήνας.Αλλά τολμάς να κάνεις κάτι διαφορετικό βολεμένε συνδικαλιστή?
πρόλαβε και απάντησε ο φίλος από κάτω για τα εισιτήρια.συνδικαλιστής δεν είμαι αλλά δεν το θεωρώ και βρισιά όπως εσύ μάλλον."Μην τυχόν και αλλάξει τίποτα και μας τελειώσει η ψευδαίσθηση"όταν σκάσει η νεοφιλελεύθερη φούσκα σου και δεις τι έχει κοπεί και αλλάξει τα τελευταία 3 χρόνια μάλλον θα είναι αργά πικρόχολο παπαγαλάκι.
Αυτό που λες, δηλαδή να κλείσουν τα ακυρωτήρια του μετρό, το έκαναν σε μία απεργία που έκαναν πριν από δύο χρόνια. Για 2 μέρες ενώ απεργούσαν μετέφεραν τον κόσμο τσάμπα. Το αποτέλεσμα ήταν η ΣΤΑΣΥ να πάει το Σταματόπουλο στα δικαστήρια και να του ζητάει 70 εκατομμύρια ευρώ για διαφυγόντα κέρδη και να τους βρίζει τώρα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού.
@Rastart Πιστεψε με ξέρω πάρα πολυ καλα τι εχει κοπεί και τι όχι. Γιατί ανήκω στη γενιά που τρώει τα σκατά που (πιθανότατα αν κρινω απο το ύφος σου) εκανες εσύ και οι όμοιοί σου. (ξέρεις, αυτοί που, μεταξύ άλλων, εκτός του ότι έχουν κάνει επιστήμη την κριτικη εκ του ασφαλούς, ενώ αντίθετα η αυτοκριτική τους μοιάζει εξωγήινη έννοια, μαθαίνουν που και που καμια πιασάρικη λέξη, μπας και κολλήσουν καμιά ταμπέλα όποτε δεν έχουν κάτι άλλο να πουν..."νεοφιλελεύθερη φούσκα"... να σαι καλά, με έκανες και γελασα :) )ah και btw το "συνδικαλιστής" είναι κυριολεκτικό. Το "βολεμένος" είναι χαρακτηρισμός. Αν το θεωρούσα βρισά θα το λεγα σκέτο. Αλλά τι σου λέω τώρα... Πυρηνική φυσική...
Κι αφού εσύ τρως τα σκατά, γιατί εύχεσαι και στους άλλους να έχουν την ίδια μοίρα; Γιατί υπάρχει και η άλλη οδός, να συνταχτείς μαζί τους ώστε να μην τρως σκατά ούτε εσύ, ούτε αυτοί.
@rastart: εαν "απεργία" σημαίνει εκμεταλλεύομαι την θέση μου για να ταλαιπωρώ όσους δεν φταίνε μόνο και μόνο για να διατηρήσω Πάσει Θυσία τα Πελατειακά μου Κεκτημένα τότε μάλλον ο όρος πρέπει να επαναδιατυπωθεί.
@Daniel Deronda όταν λέω να διαμαρτυρηθούν με άλλους τρόπους καταλαβαίνεις ότι αυτό θέλω? και μια γενιά ολόκληρη τρώει τα σκατα. πού ζεις? δεν μπορώ να εξηγώ τα αυτονόητα... ο καθένας βλέπει ότι μ@λ@κί@ θέλει...
ειπε ο σιμοs(υιοs βασιλη) κεδικογλου-για να λαικισω και εγω λιγο.την λλη εβδομαδα βγαινουν στον δρομο,αγροτεs,υγειονομικο προσωπικο,ναυτεργατεs...περιμενω τα ...<<αγνα/ουδετερα και αθωα>> ρεπορταζ για τα φακελλακια στα νοσοκομεια,τα @@λομπαρα και τουs αξυριστουs ναυτικουs που <<κανουν καμακι>> στιs ...πολιτισμενεs βορειοευρωπαιεs τουριστριεs...btw:οταν σου την <<πεφτουν>> ΟΛΑ τα καναλια ΜΑΖΙ πρεπει να ...<<ντρεπεσαι>> ΄η να εισαι περηφανοs...?