Ξυλοκόπησαν οδηγό λεωφορείου που τους ζήτησε να ακυρώσουν το εισιτήριο

Ξυλοκόπησαν οδηγό λεωφορείου που τους ζήτησε να ακυρώσουν το εισιτήριο Facebook Twitter
6

Στο Κέντρο Υγείας μεταφέρθηκε 54χρονος οδηγός του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, ο οποίος κατήγγειλε ότι τρεις άνδρες τον ξυλοκόπησαν, όταν τους ζήτησε να ακυρώσουν τα εισιτήρια τους.

Ο οδηγός δέχτηκε την επίθεση χθες το βράδυ στην περιοχή της Νέας Μηχανιώνας, από τους τρεις λαθρεπιβάτες που επιβιβάστηκαν .στο λεωφορείο της γραμμής «72».

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει, μετά την επίθεση οι τρεις δράστες κατέβηκαν από το λεωφορείο και εξαφανίστηκαν.

Σήμερα αναμένεται να καταθέσει μήνυση για το περιστατικό.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θεσσαλονίκη: Ισόβια και χρηματική ποινή 690.000 ευρώ σε γιατρό για φορτία κοκαΐνης μέσα σε κοντέινερ με μπανάνες

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Ισόβια και χρηματική ποινή 690.000 ευρώ σε γιατρό για φορτία κοκαΐνης μέσα σε κοντέινερ με μπανάνες

Το κύκλωμα του οποίου ο 70χρονος φέρεται πως ήταν ο «εγκέφαλος» φαίνεται πως βρισκόταν πίσω από μεταφορές κοκαΐνης συνολικού βάρους άνω των 700 κιλών
LIFO NEWSROOM
Στη δημοσιότητα οι φωτογραφίες των τριών συλληφθέντων από το διαμέρισμα των Αμπελοκήπων

Ελλάδα / Στη δημοσιότητα οι φωτογραφίες των τριών συλληφθέντων από το διαμέρισμα των Αμπελοκήπων

Σε βάρος των κατηγορουμένων ασκήθηκε ποινική δίωξη για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση, κατασκευή και κατοχή εκρηκτικών υλών, καθώς και για άλλες σχετικές κατηγορίες
LIFO NEWSROOM
Επιβεβαιώνει ο δήμος Αθηναίων την ξηρασία στου Φιλοπάππου και προγραμματίζει δράσεις

Ελλάδα / Επιβεβαιώνει ο δήμος Αθηναίων την ξηρασία στου Φιλοπάππου και «προγραμματίζει δράσεις»

Ο δήμος παραδέχεται ότι προγραμματίζονται άμεσα δράσεις ενισχυτικής φύτευσης, αφαίρεσης των ξερών δένδρων, απόφραξης του καναλιού αποχέτευσης και κλαδέματος των δέντρων ελιάς
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
οι οδηγοί του ΟΑΣΘ το παίζουν ασφαλίτες εδώ και καιρό, μόνο άδεια παραμονής δεν έχουν ζητήσει ακόμα - γιατί φυσικά συνήθως τα βάζουν με μετανάστες, πολλές φορές χωρίς καμιά αφορμή. λογικό ήταν ότι κάποια στιγμή, κάποιος (πιθανότατα και κάποιος που δεν συμπεριφέρθηκε ποτέ με ανάλογο τρόπο) θα έπεφτε θύμα της ίδιας συμπεριφοράς από επιβάτη. η βία φέρνει βία, πόσες φορές να το πούμε; από κει κι έπειτα ο Ιαπετός έχει δίκιο: το αν χτύπησε η όχι εισιτήριο ο επιβάτης δεν θα έπρεπε να είναι δουλειά και ευθύνη του οδηγού.*και για να μην ακούσω αηδίες: προφανώς δεν υπάρχει δικαιολογία για ό,τι έγινε και οι δράστες πρέπει να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη, αλλά από την άλλη αναμφίβολα πρέπει άμεσα κι ο ΟΑΣΘ να αναλάβει τις ευθύνες του σαν εταιρεία για την τρισάθλια συμπεριφορά μεγάλου αριθμού εργαζομένων του που συχνά θέτουν σε κίνδυνο τους επιβάτες τους (ακόμα και με την οδήγησή τους).
Στη Σουηδία, οι οδηγοί στα αστικά δεν έχουν κανένα πάρε δώσε με τους επιβάτες. Μόνο από περίπτερα αγοράζεις εισιτήριο. Και ο λόγος είναι ότι είχαν γίνει πολλά παρατράγουδα πάνω στο λεωφορείο όταν ο οδηγός είχε ταμείο και έκοβε εισιτήρια. Αν έχεις ή δεν έχεις εισιτήριο, είναι δουλειά του ελεγκτή.
Χμ... δεν ισχύει παντου. Στην περιοχή που μένω που η κίνηση είναι χαμηλή, οι επιβατες ανεβαίνουν από μπροστά και χτυπάνε εισητήριο (κάρτα καλύτερα) δίπλα στον οδηγό, οπότε αν κάποιος πάει να ξεφύγει πάντα γίνεται αντιληπτός. Όσες φορές συνέβη αυτό, πάντα κατέβηκαν αμέσως. Θέμα κουλτούρας όλα αυτά. Αλλά εμείς τι να λέμε για κουλτούρα όταν δεν έχουμε παιδεία και πλακώνουμε όποιον μας την μπαίνει. Κάτι τέτοια μαθαίνω και δεν ξαναγυρίζω
Στην Στοκχόλμη, δεν μπορείς να αγοράσεις εισιτήριο πάνω στο λεωφορείο, αυτό ήθελα να πω. Απ' τα περίπτερα μόνο και απλά το χτυπάς στο μηχάνημα όταν ανεβαίνεις. Προφανώς, επειδή πρόκειται για πόλη, ή τουλάχιστον στο κέντρο (από εκεί έχω μόνο εμπειρία), δεν μπαίνεις μόνο από την μπροστά πόρτα ώστε να κόβει κίνηση ο οδηγός. Τώρα, νομίζω είναι και στον οδηγό αν θέλει να ρισκάρει και να κάνει τον ελεγκτή αν πάρει το μάτι του κανέναν.
Ούτε στην Θεσσαλονίκη έχουν, τυπικά. Δεν έχω συναναστραφεί με οδηγό αστικού ακόμη... Είτε αγοράζεις το εισιτήριο σου από περίπτερα/εκδοτήρια και το χτυπάς όταν μπεις στο μηχάνημα, είτε κόβεις μέσα στο αστικό, σε ειδικό μηχάνημα (δεν χρειάζεται μετά να το χτυπήσεις)· όπως και να 'χει, δεν υπάρχουν πάρε-δώσε. Στην παραπάνω περίπτωση όμως, μάλλον, ο οδηγός είχε και τον ρόλο του ελεγκτή (τυχαίνει συχνά, ειδικά σε αστικά από τον σταθμό του ΙΚΕΑ).