ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

«Λένε ότι τα αγόρια δεν κάνει να έχουν μακριά μαλλιά»: η διαφήμιση που έσπασε καρδιές φέτος στις Κάννες

3

«Λένε ότι τα αγόρια πρέπει να έχουν τα μαλλιά τους κοντά. Τι γίνεται, όμως, όταν ένα αγόρι δεν θέλει να είναι αγόρι; Με τόσα παιχνίδια γύρω σου να παίξεις, εσύ μπορεί να κάνεις μια διαφορετική επιλογή. Αλλά υπήρξαν και φορές που δεν είχες επιλογή. 

- Γιατί τους αφήνεις να σε πειράζουν; Είσαι άντρας ή όχι; Θα σε μάθω να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου!

Και τότε ο κόσμος σου χωρίζεται στα δύο. Στο γυμνάσιο θα περίμενες να μεγαλώσουν τόσο ώστε να φτάσουν στο ύψος των ματιών σου. Στον ένα κόσμο του σχολείου είσαι εσύ, είσαι ο εαυτός σου, περνάς καλά. Αλλά είναι ο άλλος κόσμος στο οποίο ο πατέρας σου θέλει να ανήκεις. Και καταρρέεις. 

Δεν θα μπορούσες να το κάνεις πιο εύκολο όλο αυτό για 'σένα; Κόβοντας τα μαλλιά σου, θα έκανες τον πατέρα σου ευτυχισμένο. Αλλά κοίτα τι έκανες: ακριβώς το αντίθετο; Γιατί δεν τα έκοβες; Ήταν μόνο μαλλιά. Κατάλαβες ότι με το να είσαι ο εαυτός σου θα πλήγωνες αυτούς που αγαπάς περισσότερο; 

Ποτέ δεν ρώτησα τον πατέρα μου τι του κόστιζε να έχει έναν γιο σαν κι εμένα. Κρυβόμουν, προσποιούμουν, έλεγα ψέματα, ελπίζοντας ότι κάποια μέρα, κάπως θα το καταλάβει, θα το μάθει και θα με αποδεχθεί ακριβώς όπως είμαι.

- Ό,τι κι αν γίνει, θα είσαι το παιδί μου!».

Η συγκεκριμένη διαφήμιση σαμπουάν για την αγορά της Ταϊλάνδης απέσπασε Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Καννών για το πρωτότυπο σενάριο της, απολύτως ευαισθητοποιημένο πάνω στο θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας και της στήριξης transgender παιδιών από τους γονείς τους. 

   

Διεθνή
3

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαδρίτη: Τέλος στα τουριστικά διαμερίσματα – Οι νέοι κανόνες που αλλάζουν τα πάντα στο κέντρο της πόλης

Διεθνή / Μαδρίτη: Τέλος στα τουριστικά διαμερίσματα – Οι νέοι κανόνες που αλλάζουν τα πάντα στο κέντρο της πόλης

Ο δήμος Μαδρίτης επισημαίνει ότι μεταξύ 2015 και 2024, 3.306 τοπικά καταστήματα έχουν μετατραπεί σε τουριστικές κατοικίες ή διαμερίσματα, γεγονός που έχει μειώσει την προσφορά εμπορίου προς όφελος των μόνιμων κατοίκων
LIFO NEWSROOM
Ελ Σαλβαδόρ: Στην πιο σύγχρονη και αυστηρή φυλακή του κόσμου - Οι κρατούμενοι είναι «άδεια κελύφη»

Διεθνή / Ελ Σαλβαδόρ: Στην πιο σύγχρονη και αυστηρή φυλακή του κόσμου οι κρατούμενοι είναι σαν «ζωντανοί νεκροί»

«Οι χειρότεροι από τους χειρότερους» εγκληματίες του Ελ Σαλβαδόρ είναι φυλακισμένοι στο Cecot - Βγαίνουν μόνο 30' την ημέρα, φορούν μόνο λευκή μπλούζα και βερμούδα, κοιμούνται ανά 80 σε κελιά χωρίς μαξιλάρια και κουβέρτες, δεν έχουν μαζί τους κανένα αντικείμενο
LIFO NEWSROOM
Ben & Jerry's: Μηνύει τη μητρική της εταιρεία γιατί δεν επιτρέπει τη δημόσια στήριξη στην Παλαιστίνη

Διεθνή / Ben & Jerry's: Μηνύει τη μητρική της εταιρεία γιατί δεν επιτρέπει τη δημόσια στήριξη στην Παλαιστίνη

Η Ben & Jerry's κατηγορεί τη μητρική της εταιρεία, Unilever, υποστηρίζοντας ότι έχει «σιωπήσει» όλες τις προσπάθειες τη να εκφράσει δημόσια στήριξη στον λαό των παλαιστίνιων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ο,τι και να είσαι, εγώ θα σε αγαπώ αρκεί να είσαι πετυχημένος/πετυχημένη. Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει η διαφήμιση. Αν δεν έπαιρνε το βραβείο και τη δόξα, θα τα έλεγε αυτά ο πατέρας της διαφήμισης;
Όσο κι αν η διαφήμιση είναι αυτό που είναι, δηλαδή ένας τρόπος να σε παρακινήσει να καταναλώσεις (και μάλλον να υπερκαταναλώσεις), προτιμάω αυτού του τύπου τις διαφημίσεις από εκείνες που προωθούν ρατσιστικά ή σεξιστικά στερεότυπα, καθώς και από εκείνες που αναπαράγουν μια αφόρητη κοινοτοπία. Μάλιστα, έχω δει δύο απίστευτα καλές διαφημίσεις που με έκαναν να χαμογελάσω και μου έφτιαξαν τη μέρα, ενώ ταυτόχρονο προωθούσαν και ένα θετικό μήνυμα πέρα από την προώθηση της συγκεκριμένης μάρκας.
Μικρές ως μεσαίες δόσεις καχυποψίας και κυνισμού αποτελούν σωτήρια έως χρήσιμη μέθοδο επιβίωσης στον σύγχρονο κόσμο. Η υπερβολική τους δόση όμως μετατρέπεται σε ένα πανίσχυρο ναρκωτικό που σε αποκόπτει εντελώς από την πραγματικότητα και από τον κόσμο.