Emily in Paris: Η Ουκρανία διαμαρτύρεται για την στερεοτυπική απεικόνιση χαρακτήρα από το Κίεβο

Emily in Paris: Αντιδράσεις στην Ουκρανία από την στερεοτυπική απεικόνιση χαρακτήρα από το Κίεβο Facebook Twitter
Netflix
0

Ο υπουργός Πολιτισμού της Ουκρανίας εξέφρασε την αντίθεσή του στο Netflix για την ερμηνεία ενός χαρακτήρα από το Κίεβο στην τηλεοπτική σειρά Emily in Paris.

Η σειρά του Netflix ακολουθεί μια νεαρή Αμερικανίδα, που υποδύεται η Lily Collins, η οποία ταξιδεύει στη γαλλική πρωτεύουσα για δουλειά.

Σε πρόσφατο επεισόδιο, η Petra, μια Ουκρανή, κλέβει από ένα μαγαζί κατά τη διάρκεια μιας βόλτας της με την πρωταγωνίστρια, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση του υπουργού.

Ο Oleksandr Tkachenko χαρακτήρισε την εικόνα καρικατούρας της Petra ως «προσβλητική».

Η Petra, την οποία υποδύεται η Ουκρανή ηθοποιός Daria Panchenko, απεικονίζεται επίσης να έχει κακή αίσθηση της μόδας ενώ φοβάται μήπως απελαθεί.

«Στο Emily in Paris, έχουμε μια εικόνα καρικατούρας μιας Ουκρανής που είναι απαράδεκτη. Είναι επίσης προσβλητική», έγραψε ο Tkachenko στο Telegram.

«Έτσι φαίνονται οι Ουκρανοί στο εξωτερικό;» πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τα ουκρανικά μέσα ενημέρωσης, ο Tkachenko έστειλε επιστολή στην υπηρεσία streaming διαμαρτυρόμενος για την απεικόνιση της Petra.

Την άποψη του Ουκρανού υπουργού στήριξαν συμπατριώτες του. «Ο τρόπος με τον οποίο απεικονίζονται οι Ουκρανοί στη δεύτερη σεζόν,  στο 4ο επεισόδιο είναι τόσο υποτιμητικός, απόλυτο σκάνδαλο και ντροπή», έγραψε η Yevheniya Havrylko σε ανάρτησή της στο Instagram, η οποία έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 75.000 likes.

Άλλοι επέλεξαν να υπερασπιστούν το σόου, όπως η Ουκρανή παραγωγός ταινιών Natalka Yakymovych, η οποία είπε πως «Σε μια τηλεοπτική σειρά, οι αρνητικοί χαρακτήρες μπορεί να είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από Ουκρανοί; Προφανώς, όλοι θα θέλαμε να είναι από τη Μόσχα, αλλά δεν παίρνεις πάντα αυτό που θέλεις».

Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που η τηλεοπτική σειρά δέχεται κριτική για την απεικόνιση διαφορετικών εθνικοτήτων.

Όταν κυκλοφόρησε η πρώτη σεζόν, επικρίθηκε, ιδιαίτερα στη Γαλλία, για την προώθηση στερεοτυπικών εικόνων της πόλης και των κατοίκων της.

Παρουσιάζει τους Γάλλους ως αγενείς ανθρώπους που φορούν μπερέδες και συχνά απατούν τους συντρόφους τους.

Στη νέα σεζόν εμφανίζεται ο Άλφι, μια στερεοτυπική απεικόνιση ενός Βρετανού, που περνάει την ώρα του πίνοντας σε παμπ και βλέποντας ποδόσφαιρο.

Ο Darren Star, δημιουργός της σειράς, υπερασπίστηκε στο παρελθόν την σειρά επισημαίνοντας ότι είχε βασιστεί στις δικές του εμπειρίες από την επίσκεψή του στην πόλη.

«Ήθελα να παρουσιάσω το Παρίσι με έναν πραγματικά υπέροχο τρόπο που θα ενθάρρυνε τους ανθρώπους να ερωτευτούν την πόλη με τον τρόπο που την ερωτεύτηκα εγώ», είχε αναφέρει στους New York Times.

Με πληροφορίες του BBC

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM