Φρενίτιδα για την έκθεση #FriendsFest - Όλοι ήθελαν να φωτογραφηθούν εκεί που έζησαν τα Φιλαράκια

Φρενίτιδα για την έκθεση #FriendsFest - Όλοι ήθελαν να φωτογραφηθούν εκεί που έζησαν τα Φιλαράκια Facebook Twitter
1

Χιλιάδες φανς της σειράς «Friends» συνέρρευσαν στο Casa del Lector στη Μαδρίτη για να επισκεφθούν την πρώτη έκθεση #FriendsFest της Ισπανίας.

Η έκθεση, που διοργανώθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι Comedy Central, είχε 4.500 επισκέπτες, με τα εισιτήρια αξίας 5 ευρώ να ξεπουλάνε  σε λιγότερο από 48 ώρες.

Το κύριο αξιοθέατο ήταν ένα αντίγραφο του διαμερίσματος της Μόνικά Γκελερ. Οι επισκέπτες μπορούσαν επίσης να ποζάρουν στον κλασικό πορτοκαλί καναπέ που εμφανίζεται στους τίτλους και οι γυναίκες να φορέσουν ένα νυφικό για να αναδημιουργήσουν τη στιγμή που ο Ρος και η Ρέιτσελ παντρεύτηκαν σε ένα ξωκλήσι του Λας Βέγκας.

Η έκθεση είχε επίσης αναδημιουργήσει πολλά από τα πιο διάσημα σκηνικά του σίριαλ ενώ οι φωτογραφίες των επισκεπτών κατέκλυσαν τα social media.

Esta puerta... ?????#friendsfest

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dangelo (@dangelomusica) στις

¡Primer día de #FriendsFest y no hemos podido pasarlo mejor junto vosotros! ???

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Comedy Central España (@comedycentrales) στις

Maravilla el #FRIENDSFEST de @comedycentrales ?? I'll be there for yooouuu??? #friends #tv #tvshow

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Keunam (@keunam) στις

¿Qué tenéis en contra de la nostalgia, eh? Es la única distracción posible para quien no cree en el futuro #Friends #Friendsfest #Madrid #matadero

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Taly Manzano (@talymanzano) στις

ellas que son unas súper frikis de friends y tenían la necesidad de recrearlo todo ?? #friendsfest

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ali ? (@alicia_holguin) στις

Oι διοργανωτές δεν περίμεναν τόσο μεγάλη ανταπόκριση: «Έρχονται εδώ πολύ ενθουσιασμένοι και είναι ήδη εξοικειωμένοι με κάθε γωνιά του διαμερίσματος», εξήγησε ένας εκπρόσωπος ο οποίος πρόσθεσε πως κάποια εισιτήρια είχαν φτάσει στη μαύρη αγορά με τιμή πώλησης τα 150 ευρώ.

Η φρενίτιδα που προκλήθηκε έχει δελεάσει τους διοργανωτές που τώρα σκέφτονται παράταση της έκθεσης και μια περιοδεία σε ευρωπαϊκές χώρες.

TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Νομιζω λογικη ειναι η επιτυχια της εκθεσης, ειδικα αν ηταν προσεγμενη. Τωρα αν γινει περιοδια στην Ευρωπη, τολμω να κανω μια προβλεψη πως το εισιτηριο στην Ελλαδα θα κυμανθει μεταξυ 25-40€...