H beauty blogger που έγινε εκατομμυριούχος παίζοντας έξυπνα και καλαίσθητα στα social media

H beauty blogger που έγινε εκατομμυριούχος παίζοντας έξυπνα και καλαίσθητα στα social media Facebook Twitter
Με 337.000 followers - ως πελατολόγιο πια την τελευταία διετία- και με περίπου 1,5 εκ. γυναίκες να συντηρούν ενεργά την διάδραση (σχόλια, φωτογραφίες, βίντεο, κουβέντα) σε όποια πλατφόρμα συντηρεί η επιχείρηση της, η Weiss, σοφά σκεπτόμενη, προωθεί τη δουλειά της μέσα από την online γυναικεία ρουτίνα.
0

To φθινόπωρο του 2014, η Emily Weiss, μία 29χρονη Νεοϋορκέζα blogger ανακοίνωσε μέσω του blog της, του δημοφιλούς Into the Gloss, ότι πολύ σύντομα ετοιμάζεται να λανσάρει τη δική της σειρά προϊόντων ομορφιάς, το δικό της brand, το οποίο είχε ονομάσει "Glossier". Οι δεκάδες χιλιάδες -εκείνη την περίοδο- followers της Weiss κατενθουσιάστηκαν.

Ακόμη κι από τον Καναδά τη ρωτούσαν πότε τα προϊόντα τους θα ήταν διαθέσιμα στη χώρα τους. Βοήθησε σε αυτό και η πανέξυπνη παρουσία της blogger στα social media. Περισσότερο κι από τις αμέτρητες selfies και τους πειραματισμούς με τα φίλτρα στο πρόσωπο της, την ενδιέφεραν οι διάσημοι φίλοι, η σωστή προώθηση των όσων έγραφε, η αισθητική των φωτογραφιών που "ανέβαζε" και στη συνέχεια η ανάδειξη των προϊόντων ομορφιάς -κυρίως μάσκες προσώπου, λοσιόν και κρέμες, όλα αυτά που συγκινούν τον κουρασμένο από τα δεκάδες προϊόντα ομορφιάς κόσμο των γυναικών.

Η ίδια πιστεύει πολύ σ' αυτόν τον προσωπικό γυναικείο στρατό που την ακολουθεί παντού και με χάρη ακυρώνει όλες τις στρατηγικές online marketing και τις πληρωμένες προωθήσεις σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook.

Μέσα σε λίγες μόλις μέρες από την ανακοίνωση εκείνου του φθινοπώρου, η Weiss ήρθε αντιμέτωπη με αιτήματα από την Ολλανδία, τη Βραζίλια, το Βέλγιο, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και όλα τα μηνύματα που έφθαναν στο inbox της, εκτός από γυναικείο ενθουσιασμό και συγχαρητήρια έκρυβαν και αρκετό συναισθηματισμό, ακριβώς για τον τρόπο που η blogger αντιμετώπιζε τα θέματα ομορφιάς και εν γένει το ζήτημα της γυναικείας εικόνας. 

H beauty blogger που έγινε εκατομμυριούχος παίζοντας έξυπνα και καλαίσθητα στα social media Facebook Twitter
Δεν πιστεύει στις πληρωμένες διαφημίσεις του Facebook η Weiss κι ας έστησε την αυτοκρατορία της μέσω των social media. Προτιμά τη διαφήμιση "από στόμα σε στόμα" και η επιλογή της από το 2014 και μετά τη δικαιώνει.

Το αποτέλεσμα; Μέσα σε έναν χρόνο, το "Glossier" είχε γίνει βασικός προμηθευτής αρκετών χωρών σε προϊόντα προσώπου, δραστηριότητα η οποία από την πρώτη στιγμή απέφερε πολλά χρήματα στην Weiss. Μέχρι τον Ιούλιο του 2016, η εταιρεία της Weiss είχε ξεπεράσει κάθε οικονομική προσδοκία. Ο ετήσιος κύκλος εργασιών αυτού που ξεκίνησε ως ένα δωρεάν blog με συμβουλές ομορφιάς, είχε πλέον μεταλλαχθεί σε μία επιχείρηση εκατομμυρίων, που ανέμενε 600% αύξηση κερδών... Σήμερα, το Glossier αριθμεί 55 εργαζόμενους μόνο στην έδρα του στο Σόχο και τα πλάνα της Weiss περιλαμβάνουν την κυκλοφορία 20 νέων προϊόντων και τη δημιουργία καταστήματος ακριβώς στο ρετιρέ του κτηρίου, στο οποίο για πρώτη φορά στέγασε την επιχείρηση της.  

Μόλις στο τέλος του Νοέμβρη-και ανάμεσα σε κείμενα για ευεξία, τέχνη και αληθινή ομορφιά- στο blog της, το οποίο πλέον έχει αποκτήσει την απήχηση, την επιρροή και την αντικειμενική αξία ενός σημαντικού Μέσου Ενημέρωσης στην κατηγορία των γυναικείων sites,  καθόλου τυχαία εμφανίστηκε και μία... οικονομική είδηση:η εταιρεία της Weiss αποφάσισε να επενδύσει 24 εκ. δολάρια στη διεθνή ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της ακριβώς λόγω της ζήτησης των προϊόντων της.

Πόσο επιχειρηματικό δαιμόνιο μπορεί να κρυφτεί κάτω από κρέμες και αφρούς προσώπου; Σίγουρα πολύ, η ουσία, όμως, κρύβεται στο ότι η Weiss ποτέ δεν σταμάτησε να γράφει στο blog της, αντιθέτως το μετέτρεψε σε Μέσο, ποτέ δεν είδε το Instagram, τις selfies και τα υπόλοιπα social media ως ναρκισιστικό εργαλείο προβολής της. Τα αντιμετώπισε από την αρχή, ως εργαλεία μιας επιχείρησης που ανακοίνωνε κομμάτι - κομμάτι και βάσει της απήχησης που είχε κάθε νέο βήμα της, προετοίμαζε το επόμενο.

Snowed in with @glossier. ? #glossier #maskforce #glossierpink #masking #randr #bubblebath #glossiergal #moisturizingmoonmask #brandy

A photo posted by Montana Agte-Studier (@theycallhermontana) on

Με 337.000 followers - ως πελατολόγιο πια την τελευταία διετία- και με περίπου 1,5 εκ. γυναίκες να συντηρούν ενεργά την διάδραση (σχόλια, φωτογραφίες, βίντεο, κουβέντα) σε όποια πλατφόρμα συντηρεί η επιχείρηση της, η Weiss, σοφά σκεπτόμενη, προωθεί τη δουλειά της μέσα από την online γυναικεία ρουτίνα: οτιδήποτε συμβαίνει στον κόσμο, από το τι έκανε πρόσφατα η Selena Gomez, μέχρι την τελευταία επιχειρηματική απόφαση της Arianna Huffington όλα συζητιούνται και όλα προσφέρονται για παράθεση απόψεων, μέσα από τη ρουτίνα ομορφιάς τους, φυσικά...  


Η ίδια πιστεύει πολύ σ' αυτόν τον προσωπικό γυναικείο στρατό που την ακολουθεί παντού και με χάρη ακυρώνει όλες τις στρατηγικές online marketing και τις πληρωμένες προωθήσεις σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook. Για παράδειγμα, θεωρεί καλύτερη διαφήμιση όλα εκείνα τα κορίτσια που δεν έχουν πρόβλημα να τραβήξουν μερικές selfies με φίλες τους, σε κάποιο πιτζάμα πάρτι ή σε μία νύχτα ομορφιάς και να τις ποστάρουν στο Instagram. Και όλο αυτό, όχι με την παραδοσιακή ελαφριά αντιμετώπιση θεμάτων ομορφιάς, την κάπως αγοραία και ακραία sexy, αλλά -γιατί, όχι- με τα "Άνθη του Κακού" στο χέρι... 

GREAT. #maskforce

A photo posted by @kraikraps on


Όπως λέει πιστεύει πολύ περισσότερο στο "από στόμα σε στόμα", αυτό, δηλαδή, που έδωσε δύναμη και χρήματα στη δική της επιχείρηση και όχι σ' αυτό που οι σύγχρονοι γκουρού των social media προσπαθούν να διαμορφώσουν ως κατεστημένο επιχειρηματικής προώθησης. Και απ' ό,τι δείχνουν οι αριθμοί, δεν έχει άδικο.

Με στοιχεία από το Qz.com 

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάτρικ Άνταμς: Ο αγώνας με το αλκοόλ, η αποχώρηση από το Suits και η νέα αρχή

TV & Media / Πάτρικ Άνταμς: Ο αγώνας με το αλκοόλ, η αποχώρηση από το Suits και η νέα αρχή

Ο Πάτρικ Άνταμς, που αποχώρησε από το Suits το 2018, μοιράστηκε ότι η εμπειρία του να ξεπεράσει την εξάρτηση από το αλκοόλ του έδωσε τη δύναμη να αντιμετωπίσει τους προσωπικούς του δαίμονες και να προχωρήσει μπροστά
LIFO NEWSROOM
Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM