H μεγαλύτερη γκάφα του 2011

H μεγαλύτερη γκάφα του 2011 Facebook Twitter
0

[via Guardian]

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, είναι εύκολο να αποσταλεί κατά λάθος ένα μαζικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακόμη και από μια εταιρεία που βρίσκεται στο χώρο της επικοινωνίας. Το αποδεικνύει η μεγάλη γκάφα που έγινε χθες από τους New York Times, που νόμιζαν ότι έστελναν ενημερωτικό μέιλ σε μερικές εκατοντάδες άτομα που είχαν πρόσφατα ακυρώσει τις συνδρομές τους, προσφέροντάς τους μια έκπτωση 50% για 16 εβδομάδες ούτως ώστε να τους δελεάσουν να γίνουν και πάλι συνδρομητές. Αντ 'αυτού, η προσφορά της Τετάρτης στάλθηκε σε 8.6 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανήκαν σε ανθρώπους που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο είχαν δώσει τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις τους στους Times!

Αυτό ήταν το πρώτο λάθος, αλλά ως γνωστόν, ενός κακού μύρια έπονται. Η δεύτερη γκάφα ήρθε όταν οι Times έγραψαν το εξής: «Εάν έχετε λάβει σήμερα ένα μέιλ σχετικά με την ακύρωση  της συνδρομής σας στους New York Times, αγνοήστε το. Δεν είναι από εμάς». Φυσικά, οι Times ήταν οι αποστολείς του αρχικού μηνύματος και όπως είπε αργότερα η εκπρόσωπος της εταιρείας Ιλέιν Μέρφι:  «Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα θα έπρεπε να έχει σταλεί σε έναν πολύ μικρό αριθμό συνδρομητών, αλλά εστάλη κατά λάθος σε μια μεγάλη λίστα διανομής που αποτελείται από ανθρώπους που είχαν δώσει τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους στους New York Times. Λυπούμαστε για το σφάλμα".

Η ζημιά όμως είχε ήδη γίνει. Πολλοί άνθρωποι τηλεφώνησαν ή απάντησαν στο μήνυμα θέλοντας να εκμεταλλευτούν την προσφορά και η εφημερίδα αρχικά τίμησε την έκπτωση, ακόμη και για τους συνδρομητές που πλήρωναν ήδη πλήρη συνδρομή και ενδεχομένως  δεν σκόπευαν να την ακυρώσουν. Αργότερα, το απόγευμα της ίδιας μέρας, η Ιλέιν Μέρφι δήλωσε ότι η εφημερίδα σταματά να κάνει εκπτώσεις στους ανθρώπους που έλαβαν κατά λάθος το μήνυμα. Φυσικά δεν είπε τι είχε κοστίσει αυτή η γκάφα στην εταιρεία ή πόσοι άνθρωποι επικοινώνησαν θέλοντας να επωφεληθούν την προσφορά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

TV & Media / Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

Η ραγδαία αύξηση συνδρομητών επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του Netflix στην αγορά, σε μια περίοδο όπου ανταγωνιστές όπως η Disney και η Warner Bros. Discovery καταβάλλουν προσπάθειες να φτάσουν τη δημοτικότητα και την κερδοφορία της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Λος Άντζελες: Αντιδράσεις για τον «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ που χρησιμοποίησε μανταλάκια για να σφίξει το αντιπυρικό του μπουφάν

TV & Media / Λος Άντζελες: Μέσα στην απόλυτη καταστροφή, «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ έσφιξε το αντιπυρικό μπουφάν με μανταλάκια

Το ξύλινο μανταλάκι τραβούσε το επιπλέον ύφασμα στο μπουφάν του δημοσιογράφου του ABC Ντέιβιντ Μιουρ, κάνοντάς το να εφαρμόζει πιο σφιχτά στο σώμα του
LIFO NEWSROOM
Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM