Η διαφήμιση που συγκέντρωσε 186.000 υπογραφές για να σταματήσει μια ενοχλητική συνήθεια στα αεροπλάνα

Η διαφήμιση που συγκέντρωσε 186.000 υπογραφές για να σταματήσει μια ενοχλητική συνήθεια στα αεροπλάνα Facebook Twitter
Το βίντεο είναι μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας που λάνσαρε στα τέλη Νοεμβρίου η εταιρεία επίπλων La-Z-Boy
0

Ρίψεις ποτών, σπασμένες οθόνες λάπτοπ και καταπονημένα γόνατα. Ένα νέο βίντεο φωτίζει τους λόγους που η πρακτική της ανάκλισης των καθισμάτων στις πτήσεις έχει μετατραπεί από αποδεκτή συμπεριφορά σε μία από τις κορυφαίες ενοχλήσεις για τους αεροπορικούς ταξιδιώτες.

Το βίντεο είναι μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας που λάνσαρε στα τέλη Νοεμβρίου η εταιρεία επίπλων La-Z-Boy, γνωστή για τις αναπαυτικές καρέκλες της. Μέσα από την καμπάνια, η εταιρεία καλεί τους ταξιδιώτες να υπογράψουν μια διακήρυξη με το μήνυμα: «Κάντε το σωστό. Μην ξαπλώνετε το κάθισμα όταν πετάτε».

Η διακήρυξη έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 186.000 υπογραφές, όπως ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας στο CNBC Travel. Η καμπάνια, με χιουμοριστική προσέγγιση, αγγίζει ένα θέμα που πυροδοτεί ολοένα και πιο έντονες συζητήσεις, καθώς οι θέσεις στα αεροπλάνα γίνονται ολοένα και πιο στενές.

Σε αντίθεση με άλλες ενοχλητικές συμπεριφορές στις πτήσεις, όπως η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ ή η έλλειψη προσωπικής υγιεινής, η ανάκλιση των καθισμάτων διχάζει τους επιβάτες. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να γίνεται, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι το κουμπί ανάκλισης υπάρχει για έναν λόγο. Υπάρχει, βέβαια, και μια ενδιάμεση άποψη που θεωρεί αποδεκτή την ανάκλιση μόνο σε μακρινές ή νυχτερινές πτήσεις.

Η La-Z-Boy, πάντως, παίρνει ξεκάθαρη θέση ενάντια στην ανάκλιση. Μέσα από την καμπάνια της, υπογραμμίζει: «Το ότι μπορείς, δεν σημαίνει ότι πρέπει».

Το φαινόμενο του «ντόμινο»

Ένα από τα βίντεο της καμπάνιας παρουσιάζει πώς η ανάκλιση ενός καθίσματος μπορεί να δημιουργήσει μια αλυσιδωτή αντίδραση σε ολόκληρο το αεροπλάνο, καταλήγοντας στην τελευταία σειρά καθισμάτων. Αυτή η σειρά, αν και συχνά δεν έχει τη δυνατότητα ανάκλισης, θεωρείται από κάποιους «ασφαλής ζώνη» για όσους θέλουν να ξαπλώσουν χωρίς να ενοχλήσουν άλλους.

Μια έρευνα του 2023 από την εταιρεία YouGov σε 18 αγορές αποκάλυψε ότι οι αντιλήψεις για την ανάκλιση ποικίλλουν ανάλογα με την περιοχή:

  • Οι Ευρωπαίοι ήταν οι λιγότερο ανεκτικοί στην πρακτική, κάτι που ίσως συνδέεται με το γεγονός ότι η Ευρώπη φιλοξενεί τους ψηλότερους ανθρώπους στον κόσμο.
  • Αντίθετα, λιγότερο από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα δήλωσε ότι ενοχλείται από την ανάκλιση καθισμάτων.
  • Επιπλέον, οι επιβάτες από τα ΗΑΕ έδειξαν μεγαλύτερη ανοχή σε άλλες ενοχλητικές συμπεριφορές, όπως η προσωπική περιποίηση και τα θορυβώδη παιδιά. Ωστόσο, θεώρησαν τις δημόσιες εκδηλώσεις στοργής πιο απαράδεκτες από ό,τι οι επιβάτες από την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό.
TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM