Η διαφήμιση που συγκέντρωσε 186.000 υπογραφές για να σταματήσει μια ενοχλητική συνήθεια στα αεροπλάνα

Η διαφήμιση που συγκέντρωσε 186.000 υπογραφές για να σταματήσει μια ενοχλητική συνήθεια στα αεροπλάνα Facebook Twitter
Το βίντεο είναι μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας που λάνσαρε στα τέλη Νοεμβρίου η εταιρεία επίπλων La-Z-Boy
0

Ρίψεις ποτών, σπασμένες οθόνες λάπτοπ και καταπονημένα γόνατα. Ένα νέο βίντεο φωτίζει τους λόγους που η πρακτική της ανάκλισης των καθισμάτων στις πτήσεις έχει μετατραπεί από αποδεκτή συμπεριφορά σε μία από τις κορυφαίες ενοχλήσεις για τους αεροπορικούς ταξιδιώτες.

Το βίντεο είναι μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας που λάνσαρε στα τέλη Νοεμβρίου η εταιρεία επίπλων La-Z-Boy, γνωστή για τις αναπαυτικές καρέκλες της. Μέσα από την καμπάνια, η εταιρεία καλεί τους ταξιδιώτες να υπογράψουν μια διακήρυξη με το μήνυμα: «Κάντε το σωστό. Μην ξαπλώνετε το κάθισμα όταν πετάτε».

Η διακήρυξη έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 186.000 υπογραφές, όπως ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας στο CNBC Travel. Η καμπάνια, με χιουμοριστική προσέγγιση, αγγίζει ένα θέμα που πυροδοτεί ολοένα και πιο έντονες συζητήσεις, καθώς οι θέσεις στα αεροπλάνα γίνονται ολοένα και πιο στενές.

Σε αντίθεση με άλλες ενοχλητικές συμπεριφορές στις πτήσεις, όπως η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ ή η έλλειψη προσωπικής υγιεινής, η ανάκλιση των καθισμάτων διχάζει τους επιβάτες. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να γίνεται, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι το κουμπί ανάκλισης υπάρχει για έναν λόγο. Υπάρχει, βέβαια, και μια ενδιάμεση άποψη που θεωρεί αποδεκτή την ανάκλιση μόνο σε μακρινές ή νυχτερινές πτήσεις.

Η La-Z-Boy, πάντως, παίρνει ξεκάθαρη θέση ενάντια στην ανάκλιση. Μέσα από την καμπάνια της, υπογραμμίζει: «Το ότι μπορείς, δεν σημαίνει ότι πρέπει».

Το φαινόμενο του «ντόμινο»

Ένα από τα βίντεο της καμπάνιας παρουσιάζει πώς η ανάκλιση ενός καθίσματος μπορεί να δημιουργήσει μια αλυσιδωτή αντίδραση σε ολόκληρο το αεροπλάνο, καταλήγοντας στην τελευταία σειρά καθισμάτων. Αυτή η σειρά, αν και συχνά δεν έχει τη δυνατότητα ανάκλισης, θεωρείται από κάποιους «ασφαλής ζώνη» για όσους θέλουν να ξαπλώσουν χωρίς να ενοχλήσουν άλλους.

Μια έρευνα του 2023 από την εταιρεία YouGov σε 18 αγορές αποκάλυψε ότι οι αντιλήψεις για την ανάκλιση ποικίλλουν ανάλογα με την περιοχή:

  • Οι Ευρωπαίοι ήταν οι λιγότερο ανεκτικοί στην πρακτική, κάτι που ίσως συνδέεται με το γεγονός ότι η Ευρώπη φιλοξενεί τους ψηλότερους ανθρώπους στον κόσμο.
  • Αντίθετα, λιγότερο από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα δήλωσε ότι ενοχλείται από την ανάκλιση καθισμάτων.
  • Επιπλέον, οι επιβάτες από τα ΗΑΕ έδειξαν μεγαλύτερη ανοχή σε άλλες ενοχλητικές συμπεριφορές, όπως η προσωπική περιποίηση και τα θορυβώδη παιδιά. Ωστόσο, θεώρησαν τις δημόσιες εκδηλώσεις στοργής πιο απαράδεκτες από ό,τι οι επιβάτες από την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό.
TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάρθα Στιούαρτ: Ουπεύθυνος αναστολής ποινής με εμπόδισε να παρουσιάσω το «Saturday Night Live»

TV & Media / Μάρθα Στιούαρτ: Ο υπεύθυνος αναστολής ποινής με εμπόδισε να παρουσιάσω το «Saturday Night Live»

Η Στιούαρτ, αναφερόμενη στην περίοδο μετά την αποφυλάκισή της από το Ομοσπονδιακό Σωφρονιστικό Ίδρυμα Alderson το 2004, εξήγησε ότι η πρότασή της να παρουσιαστεί στην εμβληματική εκπομπή κόπηκε από τον αξιωματικό επιτήρησής της
LIFO NEWSROOM
Μελίνα Νάτσιου: Η τρανσφοβική ρητορική του Τραμπ οπλίζει τα χέρια όσων μας βλέπουν σαν στόχους

TV & Media / Μελίνα Νάτσιου: Η τρανσφοβική ρητορική του Τραμπ οπλίζει τα χέρια όσων μας βλέπουν σαν στόχους

Η τρανς ηθοποιός επισημαίνει πως «όταν κάποιος από τη Βουλή ή από τα Μέσα λέει “τα φύλα είναι δύο, όλα τα άλλα είναι ανωμαλία”, τι κάνει; Νομιμοποιεί τη βία. Οπλίζει το χέρι του απέναντι»
LIFO NEWSROOM
Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

TV & Media / Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

Η ραγδαία αύξηση συνδρομητών επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του Netflix στην αγορά, σε μια περίοδο όπου ανταγωνιστές όπως η Disney και η Warner Bros. Discovery καταβάλλουν προσπάθειες να φτάσουν τη δημοτικότητα και την κερδοφορία της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM