Η ΕΡΤ απαντά για τον αποκλεισμό της Ελλάδας από τη Eurovision και καταγγέλλει "άδολη χολή"

Η ΕΡΤ απαντά για τον αποκλεισμό της Ελλάδας από τη Eurovision και καταγγέλλει "άδολη χολή" Facebook Twitter
7

Τρεις μέρες μετά τον αποκλεισμό και ενώ οι αντιδράσεις για τον αποκλεισμό της Ελλάδας έχουν στοχεύσει και εναντίον της ΕΡΤ που έκανε την επιλογή με απευθείας ανάθεση, από την κρατική τηλεόραση γίνεται το πρώτο σχόλιο. Ο κος Λάμπης Ταγματάρχης δεν εμφανίστηκε απολογητικός και υπερασπίστηκε τον πρόεδρο και την επιλογή του τραγουδιού:

H ανακοίνωση:


«Είναι παράλογο, άδικο και κακόηθες να στοχοποιείται ο Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΡΤ, κος Τσακνής, για την επιλογή του τραγουδιού που έστειλε η ΕΡΤ στη Eurovision.

 Οι αποφάσεις λαμβάνονται από τη διοίκηση σε συλλογικό επίπεδο. Αυτό συμβαίνει σε κάθε μεγάλο οργανισμό.


Εν προκειμένω, η ΕΡΤ απευθύνθηκε σε πολλούς καλλιτέχνες, ζητώντας τους να εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στο Διαγωνισμό. Πολλοί αρνήθηκαν ευγενικά, για λόγους που αφορούν στο χαρακτήρα του ίδιου του θεσμού.


Μπορεί το κοινό του διαγωνισμού να μη δικαίωσε την επιλογή του συγκροτήματος ARGO, αυτό όμως δεν καθιστά σε καμία περίπτωση την προσπάθεια μη έντιμη.


Μία προσπάθεια που για πρώτη φορά κινήθηκε έξω από δισκογραφικές εταιρείες, χωρίς τη συμμετοχή εταιρειών παραγωγής, έξω από τις διαδικασίες που είχαν επιλεγεί μέχρι σήμερα.


Δόθηκε λοιπόν μια ευκαιρία σε νέα παιδιά, άφθαρτους μουσικούς, στο συγκρότημα "της διπλανής πόρτας", να δοκιμάσουν. Δεν πειράζει που δεν προκρίθηκαν, αξίζουν συγχαρητήρια για την προσπάθειά τους.


Απλώς ενημερώνω ότι η «χολή» που βγαίνει δεν είναι τόσο άδολη. Πολλοί επιθυμούν τη διαρπαγή του θεσμού από τη δημόσια τηλεόραση».

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

TV & Media / Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

Η διευθύντρια της δημόσιας τηλεόρασης στη Σλοβενία, ζητά εξηγήσεις από την EBU για άνιση μεταχείριση στα κράτη-μέλη της, συγκρίνοντας τη διαγραφή της Ρωσίας με τη συνεχιζόμενη παρουσία του Ισραήλ στον διαγωνισμό
LIFO NEWSROOM
Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

TV & Media / Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

Το ντοκιμαντέρ αναδεικνύει ερωτήματα για το πώς η εξουσία, τα χρήματα, ο σεξισμός και η σιωπή λειτούργησαν προστατευτικά για έναν από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες της showbiz
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
Έμαθε το παραμυθάκι και ο Λάμπρος. Τι μαθαίνουμε λοιπόν από αυτή την έμπλεη σοσιαλιστικού σφρίγους ανακοίνωση; Ότι οι δισκογραφικές εταιρείες, οι ιδιωτικές δηλαδή επιχειρήσεις που επενδύουν τα δικά τους λεφτά στην μουσική βιομηχανία, είναι καπιταλιστικά κακές και μοχθηρές. Έτσι η επαναστατική ΕΡΤ αποφάσισε να δώσει μια κλωτσιά στο σύστημα και να δοκιμάσει άφθαρτους μουσικούς της διπλανής πόρτας, αντί για τα γνωστά ξεφτιλισμένα γιουσουφάκια του συστήματος. Ο Κηπουργός, ο Αγγελάκας ή ο Πορτοκάλογλου πχ μια που αποφάσισαν να δουλέψουν ως μουσικοί για να ζήσουν, είναι λακέδες των εταιρειών. Επίσης μάθαμε ότι δεν πειράζει που δεν προκρίθηκαν, αξίζουν συγχαρητήρια για την προσπάθειά τους. Είπαμε, η αριστεία είναι ρετσινιά. Θα μπορούσε να κάνει κάτι αντίστοιχο και ο Κοντονής και να διαλέξουμε για την Εθνική ποδοσφαίρου, για πρώτη φορά να κινηθούμε έξω από ΠΑΕ, χωρίς τη συμμετοχή εταιρειών παραγωγής ποδοσφαιρικού θεάματος, έξω από τις διαδικασίες που είχαν επιλεγεί μέχρι σήμερα. Να δοθεί λοιπόν μια ευκαιρία σε νέα παιδιά, άφθαρτους ποδοσφαιριστές, ερασιτέχνες, στους μπαλαδόρους της διπλανής πόρτας να παίξουν και αυτοί ποδόσφαιρο, όχι μόνο οι κακομαθημένοι σουπερστάρ και αν χάνουμε, δεν πειράζει, αξίζουν συγχαρητήρια για την προσπάθειά τους. Πολύ σωστά επισημαίνει ο Μηλάτος, ότι δεν έχει να κάνει με την Eurovision (σιγά το καρακιτσαριό) Έχει να κάνει με την αισθητική και την αντίληψη περί πολιτισμού που καλλιεργεί η πρώτη φορά αριστερά. Ρίξτε μια ματιά για το ποιον έβαλαν διευθυντή στο Μέγαρο Μουσικής και ποιες οι προτεραιότητες του.
Και στη τελική αντί να φοβάται η ΕΡΤ για πιθανή διαρπαγή του θεσμού από αυτή, αν πραγματικά τον θέλει, θα μπορούσε να ασχοληθεί πιο σοβαρά με αυτόν...
" Οι αποφάσεις λαμβάνονται από τη διοίκηση σε συλλογικό επίπεδο. Αυτό συμβαίνει σε κάθε μεγάλο οργανισμό." Από άποψη προσωπικού η ΕΡΤ είναι πολύ μεγάλος οργανισμός, από άποψη τηλεθέασης είναι... Στο Δ.Σ. να πάρετε όλοι επίδομα αναπηρίας. Αποκλείεται να μην είστε κωφοι.
"Δόθηκε λοιπόν μια ευκαιρία σε νέα παιδιά, άφθαρτους μουσικούς, στο συγκρότημα "της διπλανής πόρτας", να δοκιμάσουν. Δεν πειράζει που δεν προκρίθηκαν, αξίζουν συγχαρητήρια για την προσπάθειά τους". Πηγή: www.lifo.grΔεν έπρεπε να δοθεί η ευκαιρία στον πρώτο τυχόντα, για να δοκιμάσει την τύχη του.Αυτοί επιλέχθηκαν να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα μας και το έκαναν κατά τρόπο φαιδρό και γελοίο.Έπρεπε να επιλεχθούν οι καλύτεροι.Αλλά τι ξέρει η αριστερά από αριστεία και διακρίσεις.Πρεσβεύει τη μετριότητα σε όλα...
Αν αυτή η ευκαιρία αφορούσε και άλλα νέα παιδιά που ενδεχομένως θα ενδιαφέρονταν και γινόταν επιλογή μέσω κάποιου διαγωνισμού θα συμφωνούσα με τον κο Ταγματάρχη.Το ότι αφορούσε αποκλειστικά τους κολλητούς του Τσακνή όμως, δεν το λες και "ευκαιρία στο συγκρότημα της διπλανής πόρτας".