Χιλιάδες λέξεις, εκατοντάδες φωτογραφίες, άπειρο παρασκήνιο: για τη ζωή των Μπέκαμ έχουν γραφτεί τα πάντα τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή το ντοκιμαντέρ για τη ζωή του Ντέιβιντ Μπέκαμ, της ξέφρενης πορείας του στα γήπεδα και από εκεί στην παγκόσμια συνείδηση ως η πλέον αναγνωρίσιμη φιγούρα ωραίου άνδρα και ιδανικού gentleman.
Από τη ντουλάπα των σκοτεινών στιγμών του ζεύγος ανασύρθηκε ακόμα και η σκοτεινή στιγμή της απιστίας του, ακόμα και το όνομα της γυναίκας με την οποία ο Μπέκαμ απάτησε τη Βικτόρια των Spice Girls και των ιδεωδών της upper class βρετανικής ζωής.
Εκείνο ωστόσο που λίγοι παρατήρησαν, αλλά επί της ουσίας είναι το πιο σημαντικό για τις διαφωνίες ανάμεσα στο πλέον διάσημο ζευγάρι –όχι μόνο της Βρετανίας, αλλά παγκοσμίως- είναι η διαφορά αντίληψης της πραγματικότητας και το γεγονός ότι ο ένας δεν ξεχνά ποτέ την καταγωγή του, ενώ η άλλη μοιάζει να προσπαθεί να «πουλήσει» μία κάπως προσποιητή ταπεινοφροσύνη, κάτι στο οποίο ο άλλοτε άσος των γηπεδών δεν της χαρίζεται καθόλου. Ακόμα και μπροστά στην ανοιχτή κάμερα.
Έτσι, σε ένα συγκεκριμένο στιγμιότυπο του ντοκιμαντέρ, η Βικτόρια Μπέκαμ εμφανίζεται να ισχυρίζεται ότι μεγάλωσε και εκείνη σε μία οικογένειας της «εργατικής τάξης», ισχυρισμός που «σκοντάφτει» πάνω στην άμεση και σαφώς κατηγορηματική –στο όριο της ειρωνείας- αντίδραση του Μπέκαμ.
Ο κάπως φορτισμένος διάλογος του ζευγαριού, εντοπίζεται στο σημείο στο οποίο η Βικτόρια αφηγείται τον τρόπο γνωριμίας με τον Ντέιβιντ και εξηγεί από το πόσο εντυπωσιασμένη την άφησε το γεγονός ότι εκείνος περνούσε πολύ χρόνο με την οικογένειά του, αμέσως μετά από έναν αγώνα της Manchester United.
«Προερχόμαστε και οι δύο από οικογένειες που εργάζονται πολύ σκληρά. Ήταν (οικογένειες) της αμιγώς εργατικής τάξης», λέει η Βικτόρια και ο Ντέιβιντ τη διακόπτει, σχεδόν αυτόματα.
«Να είσαι ειλικρινής», ακούγεται να της λέει και εκείνη απαντά, κάπως ενοχλημένα: «Είμαι ειλικρινής».
Αυτό που ακολουθεί είναι ένα μάλλον αμήχανο, νευρικό πινγκ – πονγκ, ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που προφανώς γνωρίζονται πολύ καλά, αλλά και που ο ένας δεν έχει σκοπό να αφήσει τίποτα να «φύγει» ωραιοποιημένο για τις ανάγκες του συγκεκριμένου τηλεοπτικού πρότζεκτ.
Ντέιβιντ: Με τι αυτοκίνητο σε πήγαινε ο πατέρας σου στο σχολείο;
Βικτώρια: Ο μπαμπάς μου έκανε...
Ντέιβιντ: Χρειάζεται μόνο μια απάντηση.
Βικτώρια: Δεν είναι απλή απάντηση, γιατί...
Ντέιβιντ: Όχι. Με τι αυτοκίνητο σε πήγαινε ο πατέρας σου στο σχολείο;
Βικτόρια: Εξαρτάται, αλλά ...ναι, στη δεκαετία του '80 ο πατέρας μου είχε μια Rolls Royce!
Ντέιβιντ: Ευχαριστώ.
Η σκηνή κλείνει με τον Μπέκαμ να φεύγει από τη συζήτηση και μέχρι στιγμής δεν είναι μόνο από τις πλέον αμήχανες στην όλη ιστορία, αλλά πρακτικά μία επιβεβαίωση για τα όσα κατά καιρούς έβλεπαν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με τη αλαζονική συμπεριφορά της Βικτόρια, τις εξεζητημένες συνήθειές της και τη σχέση της με το χρήμα και την εξουσία, γενικώς.
Επίσης, είναι κάπως εντυπωσιακό ότι αυτή την εξαιρετικά άβολη σκηνή, που έχει να κάνει και με τις διαφορετικές, φλεγματικές αντιδράσεις των Βρετανών, κάποια Μέσα Ενημέρωσης επιχείρησαν να την παρουσιάσουν ως ξεκαρδιστική σκηνή ανάμεσα στο ζευγάρι, ασχέτως αν αυτά που λέγονταν εκείνη την ώρα -και με τον τρόπο που παρενέβαινε ο Μπέκαμ στα όσα αφηγούνταν η Βικτόρια- μόνο γέλιο δεν προκαλούσαν.
Με στοιχεία από Independent, E!News