Μία Vegan διαφήμιση κόπηκε από τηλεοπτικές ζώνες στη Βρετανία, μετά από πολυάριθμες καταγγελίες τηλεθεατών για «οδυνηρές εικόνες ζώων».
Στο σποτ με τίτλο «Κάνε τη Σύνδεση», για λογαριασμό της Vegan Friendly UK, τρεις άνθρωποι απεικονίζονται να τρώνε πλούσια κρεατοφαγικά γεύματα στο ίδιο τραπέζι, όπως μπιφτέκια από μοσχάρι και ψάρι με πατάτες τηγανιτές, ενώ συζητούν για ζητήματα που αφορούν την ευημερία των ζώων.
Η διαφήμιση, που προβλήθηκε τον Μάρτιο, είχε ως στόχο να αναδείξει την «υποκρισία ορισμένων κρεατοφάγων που δήλωναν ότι νοιάζονται για την ευημερία των ζώων.»
Δύο γυναίκες και ένας άνδρας, όλοι τους κρεατοφάγοι, συζητούν παθιασμένα για τα δικαιώματα των ζώων, ενώ το σκετς διακόπτεται κάθε λίγο από εμβόλιμες εικόνες που αφορούν το γεύμα τους: ένα κεφάλι ψαριού που σπαρταρά στη στεριά, ένα ζωντανό γουρουνάκι δίπλα σε ένα γουρούνι με κλειστά μάτια και το πρόσωπο μιας αγελάδας, όπου φαίνονται δάκρυα να βγαίνουν από το μάτι της. Ένα άλλο κλιπ δείχνει το γδαρμένο κεφάλι μιας αγελάδας με τα μάτια και τα δόντια της, ξαπλωμένο στο πλάι.
Καθώς οι συνδαιτημόνες συνεχίζουν να τρώνε, μια λεζάντα γράφει: «Κανένα ζώο δεν υπέστη βία, δεν καταναλώθηκε ή δεν αγοράστηκε για να γυριστεί αυτή η διαφήμιση» και το μήνυμα κλείνει με την προτροπή: «Κάνε τη σύνδεση.»
Για τη διαφήμιση τέθηκαν συγκεκριμένοι περιορισμοί, ώστε να μην προβάλλεται κοντά σε προγράμματα που ενδέχεται να παρακολουθούν παιδιά κάτω των 16 ετών. Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) έλαβε 63 καταγγελίες, με ορισμένους να διαμαρτύρονται ότι το σποτ υπέβαλε σε αχρείαστη αγωνία στους θεατές.
Το Vegan Friendly UK, το οποίο πιστοποιεί εστιατόρια και προϊόντα φιλικά προς τη χορτοφαγία, σχολίασε ότι οι εικόνες δεν διέφεραν από τις εικόνες που βλέπουμε στις βιτρίνες των κρεοπωλείων ή των ιχθυοπωλείων και ότι τα αποσπάσματα «δεν θα ήταν ακατάλληλα για ένα πρόγραμμα μαγειρικής ή ένα ντοκιμαντέρ φύσης».
Η οργάνωση επέμεινε ότι η διαφήμιση είχε ως στόχο να αναδείξει «την πιθανή υποκρισία ενός ατόμου και τις αντιφάσεις μεταξύ των όσων λένε οι άνθρωποι και των πράξεών τους», ώστε να ενθαρρύνει τους κρεατοφάγους που είναι κατά της κακοποίησης των ζώων να επανεξετάσουν την κατανάλωση κρέατος.
Κατά την οργάνωση, η διαφήμιση δεν δυσφημούσε τους κρεατοφάγους, αλλά «προωθούσε την αγάπη και τη συμπόνια για όλα τα όντα και αποθάρρυνε τις διακρίσεις εναντίον άλλων όντων με αισθήματα».