Oι νέες διαφημίσεις του Calvin Klein και οι σελέμπριτις που τις σχολιάζουν ως κοινά «λιγούρια»

Oι νέες διαφημίσεις του Calvin Klein και οι σελέμπριτις που τις σχολιάζουν ως κοινά «λιγούρια» Facebook Twitter
Ο Σον Μέντες για τη νέα της καμπάνια του Calvin Klein
0

Για μια φίρμα όπως αυτή του Calvin Klein που έχει χτίσει την εικόνα της σε ένα «ωμό» σεξ απίλ – με κλασικές περιπτώσεις όπως αυτές της Κέιτ Μος και του Marky Mark στο παρελθόν – η επιλογή ενός «γλυκού χερουβείμ» όπως ο Σον Μέντες για τη νέα της καμπάνια μοιάζει λίγο χλιαρή.

Κι όμως οι αντιδράσεις ήταν αποθεωτικές, ειδικά από διασημότητες, όπως καταγράφηκαν στο «απόλυτο» Insta-follow @commentsbycelebs, όπου χτύπησε κόκκινο το συλλογικό "thirsting" (δίψα) και "lusting" (λαγνεία) εκ μέρους celebrities όπως η Τζένιφερ Λόπεζ και ο Ντρέικ Μπελ που σχολίασαν στην πλατφόρμα τη φωτογράφηση.

Στην αργκό του ίντερνετ, η «δίψα» ορίζεται ως η απόλυτη ερωτική επιδοκιμασία, η χρήση του όρου όμως για μια διαφήμιση του Calvin Klein – είτε είσαι στρέιτ είτε γκέι είτε κατά βάθος προτιμάς Tommy Hilfiger – δεν μοιάζει τολμηρή ή χυδαία.

Από τη στιγμή πάντως που το Instagram άλλαξε τους αλγόριθμούς του το 2017 έτσι ώστε να τοποθετούνται ψηλότερα τα σχόλια συγκεκριμένων χρηστών, ο τρόπος συμπεριφοράς των διάσημων άλλαξε και ο πιο «αγοραίος» σχολιασμός εκ μέρους τους έγινε καθεστώς και δημόσιο θέαμα με αποτέλεσμα όλο και πιο πολλοί από αυτούς να γίνονται πιστοί followers του @commentsbycelebs.

Oι νέες διαφημίσεις του Calvin Klein και οι σελέμπριτις που τις σχολιάζουν ως κοινά «λιγούρια» Facebook Twitter

Ενώ πολλοί διάσημοι ηθοποιοί και καλλιτέχνες εξακολουθούν να μην ασχολούνται παρά ελάχιστα με τα social media, επιθυμώντας να διατηρούν την προσωπική τους ζωή από τους προβολείς της διαδικτυακής δημοσιότητας και αποφεύγοντας να μπλέξουν με κάποια ατυχή ή «ανάρμοστη» ανάρτηση, στο άλλο άκρο υπάρχουν πλέον και οι διασημότητες που καλλιεργούν όλο και περισσότερο την παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από μια διάθεση να φανούν προχωρημένοι και υπεράνω και να δείξουν ότι δεν είναι σοβαροφανείς και ότι συμμετέχουν στην πλάκα – αντίληψη που κάποιες φορές λειτουργεί εις βάρος τους.

Για πολύ καιρό, τα social media λειτουργούσαν ως αγγαρεία για τους διάσημους: δημοσιοποίηση της επερχόμενης περιοδείας, ανάρτηση του τρέιλερ, ταγκάρισμα της φίρμας που σε έντυσε για την εμφάνιση στο κόκκινο χαλί. Αυτή η επιφυλακτική στρατηγική της στοιχειώδους ενασχόλησης έχει και τα αρνητικά της όπως διαπίστωσε το γυναικείο μουσικό συγκρότημα όταν προωθώντας το νέο τους άρωμα στο Instagram, συμπεριλήφθηκε στην ανάρτηση και μια σειρά από email που είχαν ανταλλάξει με τον μάνατζερ τους.

Εσχάτως, όμως τα social media έχουν αναδειχθεί ως το πεδίο που επιλέγουν οι celebrities για να εμφανιστούν επιμελώς ατημέλητοι, χαλαροί και «γήινοι». Το πεδίο όπου η Κρίσι Τέιγκεν μπορεί να τρολάρει δημόσια τον σύζυγό της, τραγουδιστή Τζον Λέτζεντ γράφοντας του ότι μοιάζει με μυρμηγκοφάγο, όπου ο Τομ Χόλαντ εύχεται στον συμπρωταγωνιστή του στο Spider-Man Τζέικ Τζίλενχαλ,"Happy Valentine's Day boo <3" και όπου η πρωταγωνίστρια της σειράς The Good Place, Τζαμίλα Τζαμίλ χλευάζει την Cardi B επειδή προμοτάρει τσάι αποτοξίνωσηςμ γράφοντας «εύχομαι να χεστεί πάνω της»

Αυτή η τάση των διάσημων να το παριστάνουν τους προχωρημένους κοινούς θνητούς δείχνει πόσο κρίσιμη έχει καταστεί η διαδικτυακή ταυτότητα ακόμα και για καλλιτέχνες παγκόσμιου βεληνεκούς. Πριν λίγες μέρες η Αριάνα Γκράντε χρησιμοποίησε το Twitter για να την πει στους παραγωγούς των βραβείων Γκράμι που ενοχλήθηκαν επειδή δεν καταδέχτηκε ούτε να παίξει αλλά ούτε και να παρευρεθεί καν στην τελετή απονομής για να παραλάβει το βραβείο της.

Αμέσως μετά την εκδήλωση, πόσταρε φωτογραφία που την έδειχνε ξαπλωμένη στο πάτωμα του σπιτιού της να φορά το Zac Posen φόρεμα που σχεδίαζε να φορέσει στην τελετή – αν πήγαινε. Τέτοια είναι η δύναμη των social media στις μέρες μας που το γεγονός ότι κέρδισε βραβείο Γκράμι κατέληξε να είναι το λιγότερο ενδιαφέρον τμήμα του σαββατοκύριακου της.

Με στοιχεία από τον Guardian

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM