September's issue 2009

September's issue 2009 Facebook Twitter
0

Μια από τις ευχάριστες στατιστικές του χρόνου στα Blogs της μόδας και στις συζητήσεις στα γραφεία των περιοδικών, είναι αυτή που αφορά τις προτιμήσεις των διευθυντών των μεγαλύτερων γυναικείων περιοδικών μόδας για το ισχυρό τεύχος του Σεπτεμβρίου. Με την ταινία September's Issue να ενδυναμώνει τον μύθο αυτού του τεύχους, καταλήξαμε στα παρακάτω συμπεράσματα για την φετινή επέλαση:


* Η Κειτ Μος προφανώς παραμένει η πιο ευπώλητη. Πέντε εξώφυλλα έχει αυτό το μήνα στο Another Magazine, V, W, Vogue Russia και Vogue Italia.

* Σε περιόδους οικονομικής κρίσης οι διευθυντές οφείλουν να είναι ιδιαίτερα ευφευρετικοί. Ετσι το Love θα κυκλοφορήσει με τέσσερα εξώφυλλα, και αντίστοιχα διαφορετικά logo σχεδιασμένα από τον σούπερ εικαστικό Χιρστ, ενώ με 3 διαφορετικά εξώφυλλα έρχεται και η Vogue Italia.

* Η Καρίν Ρόιτφελντ της γαλλικής Vogue. Παραμένει πιστή στις εμμονές της. Βάζει στο εξώφυλλο του Σεπτεμβρίου την Λάρα Στόουν, αλλά όχι όπως την ξέραμε. Η ξανθιά που θυμίζει απελπιστικά πιστά την Μπριζίτ Μπαρντό, εμφανίζεται τώρα καστανή και με φρύδια...


Το be continued...

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM