Το τεύχος Οκτωβρίου θα είναι και το τελευταίο για την έντυπη έκδοση του δημοφιλούς περιοδικού μόδας Nylon Magazine, το οποίο σύμφωνα και με τον εκτελεστικό διευθυντή του, Marc Luzzatto περνά στην νέα του εποχή, «μια εποχή επανασχεδιασμού και περισυλλογής». Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, το 12μελές μόνιμο συντακτικό προσωπικό του περιοδικού θα αποζημιωθεί για την «αφοσιωμένη εργασία του όλα τα προηγούμενα χρόνια» ή θα αφομοιωθεί στα νέα επιχειρηματικά σχέδια του ομίλου FashionIndie.com, που εξαγόρασε τη Nylon Holdings Inc πριν από 3 χρόνια.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, και όπως με πολλά περιοδικά και εφημερίδες έχει γίνει τα τελευταία χρόνια, το Nylon ετοιμάζεται να περάσει στην αμιγώς ψηφιακή εποχή του, με ένα επαναστατικό site το οποίο θα εστιάζει στην προσέλκυση νεανικού γυναικείου κοινού και υπόσχεται κάτι καινοτόμο μέσω πολλών video και διαδραστικής κάλυψης της θεματολογίας μόδας. Γενικότερα, στόχος των επικεφαλής της νέας εποχής του ομίλου θα είναι να ελαχιστοποιηθούν οι ζημίες του προηγούμενου διαστήματος και να αξιοποιηθούν όλες οι δυνατότητες που παρέχουν τα ψηφιακά μέσα στους ιδιοκτήτες τους.
Με στοιχεία από το WWD.com
σχόλια