Τέλος και για την κυριακάτικη «Ελευθερία του Τύπου»

Τέλος και για την κυριακάτικη «Ελευθερία του Τύπου» Facebook Twitter
0

Σταματά και η κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας «Ελευθερία του Τύπου», συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη. Το τελευταίο φύλλο θα κυκλοφορήσει την προσεχή Κυριακή.


Σύμφωνα με τις Τυπολογίες, η  πλειοψηφία των εργαζομένων της εφημερίδας θα απορροφηθεί από τα «Παραπολιτικά» και το site της «Ελευθερίας του Τύπου», το οποίο  βρίσκεται σε μορφή ανασχεδιασμού. Άλλα δημοσιεύματα αναφέρουν πως κάποιοι θα απορροφηθούν και στις άλλες εφημερίδες συμφερόντων του Μαρινάκη (Νέα, Βήμα κλπ).


Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Ιανουαρίου είχε προηγηθεί η αναστολή κυκλοφορίας της ημερήσιας έκδοσης της εφημερίδας, που συνοδεύτηκε από απολύσεις.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM