Τι σχέση έχει η Diane von Furstenberg με τα ριάλιτι σόου;

Τι σχέση έχει η Diane von Furstenberg με τα ριάλιτι σόου; Facebook Twitter
H Diane, κρατώντας τις αποστάσεις, παίζει το ρόλο του σοφού Γιόντα, και τον παίζει καλά. Ίσως αυτό να τη σώσει, γιατί οι κριτικές έχουν ήδη αρχίσει, και είναι σκληρές.
0

Αμέσως μετά τον νέο κύκλο των δύο εκ των τριών αδελφών Καρντάσιαν που σε αυτή την τηλεοπτική περίοδο βρίσκονται στα Χάμπτονς (η Κόρτνεϊ είναι έγκυος για τρίτη φορά, η Κλόε κυκλοφορεί με τον French Montana, η Kim παίρνει τηλέφωνο), κάθε Κυριακή ακολουθεί το νέο ριάλιτι του Ε!, το «House of DVF».

Η Diane von Furstenberg είναι πανίσχυρη σχεδιάστρια μόδας με 85 καταστήματα παγκοσμίως, 68η πιο ισχυρή γυναίκα στον κόσμο κατά Forbes, εμπνεύστρια του διάσημου wrap dress που άφησε για πάντα το σημάδι του στη γυναικεία μόδα, νικήτρια του αναγνωρισμένου βραβείου Lifetime Achievement Award του Συμβουλίου των Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής και πρόεδρος του Συμβουλίου από το 2006 μέχρι σήμερα, φιλάνθρωπος και πρώην πριγκίπισσα. Από τις επιτυχίες της φαίνεται ότι έχει εξασφαλίσει την ευημερία του οικοδομήματος της και ότι έχει βάλει πολύ γερές βάσεις για την υστεροφημία της. Χρειάζεται κι άλλη έκθεση, και μάλιστα μέσα από τηλεοπτικό ριάλιτι; Όπως φαίνεται, ναι. Η μόδα είναι ψυχαγωγία, και όπως έχει πει και η Anna Wintour αναφερόμενη στην social media πλευρά της, «είναι ένα μέρος αυτού που όλοι πρέπει να κάνουμε σήμερα».

Δυστυχώς, δεν πρόκειται να ανακαλύψουμε πώς λειτουργεί ένας οίκος μόδας αυτού του μεγέθους. Θα παρακολουθήσουμε ένα ριάλιτι 'χαρακτήρων' με μια ομάδα που αποτελείται από εκπροσώπους οχτώ κατηγοριών της καρικατούρας «νέα γυναίκα που ασχολείται με τη μόδα»

Κανένα πρόβλημα με το ριάλιτι της DVF, γενικώς. Κάποιος που παρακολουθεί τηλεόραση, άλλωστε, ξέρει ότι το μέσο έχει εξελιχθεί και οι ταμπέλες του παρελθόντος δεν σημαίνουν απαραίτητα τα ίδια πράγματα σήμερα. Ριάλιτι είναι το Big Brother, με ανθρώπους που γίνονται διάσημοι λόγω της τηλεόρασης, επειδή είναι στην τηλεόραση, ριάλιτι είναι και το Project Runway ή το Masterchef που έχουν σημαντικούς συντελεστές και διαγωνισμούς με περιεχόμενο. Θεωρητικά είναι πολύ ενδιαφέρουσα η πρόσκληση να ανακαλύψουμε τι συμβαίνει στα γραφεία μιας αυτοκρατορίας μόδας όπως η DVF. Τι συζητάνε, πού συναντιούνται, με ποια διαδικασία αποφασίζουν, πώς είναι το γραφείο της αρχηγού, και γιατί όχι, τι φοράνε και τι τρώνε;

Τι σχέση έχει η Diane von Furstenberg με τα ριάλιτι σόου; Facebook Twitter
Η απογοήτευση για όποιον περίμενε να δει την ριάλιτι εκδοχή του September Issue θα είναι μεγάλη.

Δυστυχώς, μετά από το πρώτο πεντάλεπτο του πρώτου επεισοδίου η εμπειρία είναι τηλεμεταφορά στις αρχές της ιδέας του ριάλιτι σόου, πριν ο ανταγωνισμός και η κόπωση του κοινού αναγκάσουν το είδος να εξελιχθεί. Αρχικά βλέπουμε τα γραφεία της Diane στο Meatpacking District της Νέας Υόρκης, την Diane σε μια λαδί-πράσινη λιμουζίνα (!) να ανακοινώνει από το κινητό ότι φτάνει σε λίγα λεπτά για το πρωινό μήτινγκ, παρακολουθούμε την άφιξη της, τα γραφεία, τη γραμματέα, μπαίνουμε στο ωραίο της γραφείο που ταιριάζει με το προφίλ της εταιρείας, και μετά ανακαλύπτουμε ότι δυστυχώς, δεν πρόκειται να ανακαλύψουμε πώς λειτουργεί ένας οίκος μόδας αυτού του μεγέθους. Θα παρακολουθήσουμε ένα ριάλιτι 'χαρακτήρων' με μια ομάδα που αποτελείται από εκπροσώπους οχτώ κατηγοριών της καρικατούρας «νέα γυναίκα που ασχολείται με τη μόδα».

Τι σχέση έχει η Diane von Furstenberg με τα ριάλιτι σόου; Facebook Twitter
Καλούμαστε να πιστέψουμε ότι η εταιρεία είναι διατεθειμένη να επιλέξει κάποια νεαρή που της λείπει η εμπειρία αλλά έχει της δυνατότητες, και ότι οι άνθρωποι του οίκου θα την μεταμορφώσουν καταλλήλως.

Σύμφωνα με το –προφανώς κατασκευασμένο για τις ανάγκες- σενάριο του ριάλιτι, η DVF ψάχνει έναν «εκπρόσωπο της εταιρείας». Το λογικό για έναν οίκο αυτού του βεληνεκούς είναι να κάνει μια συμφωνία με μια γνωστή ηθοποιό, ένα αναγνωρίσιμο μοντέλο ή μια γυναίκα τέλος πάντων που εμπνέει με κάποιον τρόπο και είναι σε θέση να μας πείσει ότι αν καταναλώσουμε DVF, θα αποκτήσουμε λίγη από τη λάμψη της. Όμως όχι, αυτό που αποφάσισε να κάνει είναι να βρει μια άσημη νεαρή ηλικίας 20-25 που ονειρεύεται να δουλέψει στη μόδα, γιατί η Diane θεωρεί ότι η εταιρεία πρέπει να κερδίσει τις νέες γυναίκες. Είναι σίγουρο ότι η Diane θεωρεί σημαντικό κάτι τέτοιο, όπως είναι επίσης σίγουρο ότι δεν θα διάλεγε για κάτι τόσο σημαντικό κάποια νεαρή που δεν έχει όνομα, εμπειρία, εκτόπισμα, λάμψη και την κατάλληλη εμφάνιση.

Τι σχέση έχει η Diane von Furstenberg με τα ριάλιτι σόου; Facebook Twitter
Οχτώ κορίτσια συνδυασμένα για να διαφωνούν μεταξύ τους: η Μορμόνος. Η "bitch", που δηλώνει «ειλικρινής». Η «αθώα». Η «άγρια» από το Μπρονξ. Η «χωριάτισσα» με την αστεία προφορά. Και τα λοιπά, και τα λοιπά.

Αντ' αυτού, καλούμαστε να πιστέψουμε ότι η εταιρεία είναι διατεθειμένη να επιλέξει κάποια νεαρή που της λείπει η εμπειρία αλλά έχει της δυνατότητες, και ότι οι άνθρωποι του οίκου θα την μεταμορφώσουν καταλλήλως. Ακόμη και η προσέγγιση της Σταχτοπούτας θα μπορούσε να είναι πειστική, αν είχε γίνει μια επιλογή που δεν είναι ξεκάθαρα κατασκευασμένη για να δημιουργήσει δράματα, τσακωμούς, ξεμάλλιασμα και όλα όσα έκαναν τα ριάλιτι συναρπαστικά δέκα χρόνια πριν. Οχτώ κορίτσια συνδυασμένα για να διαφωνούν μεταξύ τους: η Μορμόνος. Η "bitch", που δηλώνει «ειλικρινής». Η «αθώα». Η «άγρια» από το Μπρονξ. Η «χωριάτισσα» με την αστεία προφορά. Και τα λοιπά, και τα λοιπά. Από τη μέση του επεισοδίου και μετά το ριάλιτι δείχνει ποιο είναι το επίκεντρο της προσπάθειας: γιατί η τάδε μίλησε έτσι στην δείνα και αν η τάδε είναι «ψεύτικη», ποια είναι χειριστική, ποια δεν προσπαθεί να κάνει φίλες, ποια τσακώθηκε, αντιμίλησε, δεν χαιρέτισε, βοήθησε, και όλες μαζί βλέπουν την Diane και λιποθυμούν από την ένταση των συναισθημάτων τους. Επίσης, πάρα πολλά δάκρυα.

Η απογοήτευση για όποιον περίμενε να δει την ριάλιτι εκδοχή του September Issue θα είναι μεγάλη. Όποιος θέλει να περάσει ένα ευχάριστο μισάωρο με αφρόλουτρο εγκεφάλου, κάνοντας μια βουτιά στα ριάλιτι του 2000 με φόντο τρία οικοδομικά τετράγωνα της Νέας Υόρκης (για την ώρα δεν έχουν κυκλοφορήσει περισσότερο), δεν θα απογοητευτεί. H Diane, κρατώντας τις αποστάσεις, παίζει το ρόλο του σοφού Γιόντα, και τον παίζει καλά. Ίσως αυτό να τη σώσει, γιατί οι κριτικές έχουν ήδη αρχίσει, και είναι σκληρές. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM