Τηλεθέαση: Νomads vs The Voice και το Τατουάζ στη μάχη για τα νούμερα

Τηλεθέαση: Νomads vs The Voice και το Τατουάζ στη μάχη για τα νούμερα Facebook Twitter
0

Νύχτα τηλεόρασης η Τρίτη καθώς χθες είχαμε το δεύτερο επεισόδιο του «NOMADS» στον ΑΝΤ1, την πρεμιέρα του του «Τhe Voice» στο ΣΚΑΪ, το «ΤΑΤΟΥΑΖ» στον ΑLPHA και φυσικά το «Survival Secret».

Προφανώς η μάχη της τηλεθέασης κρίθηκε μεταξύ των τριών πρώτων στην prime time ζώνη. 

Το Nomads βρέθηκε σταθερά στην προτίμηση των τηλεθεατών στις ηλικίες 15 -44 αγγίζοντας ακόμα και το 37,9% και παίρνοντας στο δυναμικό κοινό προβάδισμα από το «Τατουάζ» και το «The Voice».

Η σειρά του Alpha κατάφερε πάντως να κρατήσει τα ποσοστά της απέναντι στα show των αντιπάλων, αλλά και να απειλήσει τους Nomads περνώντας σε κάποια τέταρτα στο γενικό σύνολο πάνω από το ριάλιτι.

Σύμφωνα με τα στποιχεία τηλεθέασης που δίνει σήμερα το zappit.gr, η τηλεθέαση στην πρεμιέρα του The Voice βρέθηκε ελάχιστα χαμηλότερα από την περσινή του πρεμιέρα και συγκέντρωσε 20,5% στο γενικό σύνολο και 19,3% στο δυναμικό κοινό, όπου άγγιξε σε τέταρτο ακόμα και το 29,2%.

Το Survival Secret κατέληξε ξανά με μονοψήφιες επιδόσεις.

ΓΕΝΙΚΟ

NOMADS – 24,5%
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ – 22,5%
THE VOICE – 20,5%
SURVIVAL SECRET – 6,7%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

NOMADS – 32,2%

THE VOICE – 19,3%
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ – 18,5%
SURVIVAL SECRET – 6,5%

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM