To Twitter ισχυρίζεται ότι το εμπιστευόμαστε περισσότερο από τους φίλους μας

To Twitter ισχυρίζεται ότι το εμπιστευόμαστε περισσότερο από τους φίλους μας Facebook Twitter
Αναλυτικά και βάσει της μελέτης, ένα 20% των χρηστών μπαίνουν στη διαδικασία να μοιραστούν αναρτήσεις των influencers ακόμη κι αν έχουν διαφημιστικό στόχο, ενώ το 1/3 ανθρώπων ηλικίας 18-25 απάντησαν ότι ακολουθούν πιστά κάποιον δημιουργό στο Twitter, στο Vine ή σε άλλες σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
0

Ποιός χρειάζεται φίλους, όταν υπάρχουν οι influencers των social media; Πάνω κάτω αυτό ισχυρίζονται οι επικεφαλής του Twitter, επικαλούμενοι σχετική μελέτη, από την οποία προκύπτει ότι οι χρήστες προτιμούν να ακολουθήσουν τη συμβουλή ή την άποψη μίας διαδικτυακής περσόνας με ισχυρή παρουσία σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, παρά να συζητήσουν με τους φίλους τους. 

Το δίκτυο των 140 χαρακτήρων προχώρησε σε αυτό το συμπέρασμα, ρίχνοντας μια γερή ματιά στα στατιστικά της εταιρείας "Annalect", η οποία κατόπιν μελέτης διαπίστωσε ότι ένα 40% χρηστών προχώρησαν σε μία απόφαση - κυρίως καταναλωτικής φύσης, δηλαδή να αγοράσουν ή να μην αγοράσουν κάτι - επειδή διάβασαν το σχετικό σχόλιο κάποιων influencers των social media...

Ο κόσμος σκρολάρει, διαβάζει τι λένε τα πρόσωπα που ακολουθεί ή τον εκφράζουν και μετά συζητάει με τους φίλους τους.

Επίσης, η άποψη τους επηρεαζόταν από τα likes που συγκέντρωνε ένα post, ακόμη και στην περίπτωση που υπήρχαν αρνητικά σχόλια κάτω από την ίδια ανάρτηση. Σύμφωνα με τον Jeffrey Graham αντιπρόεδρο και υπεύθυνο εμπορικής ανάπτυξης του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, αυτό αλλάζει τους όρους με τους οποίους τα δίκτυα, προμοτάρουν ή για την ακρίβεια "αγκαλιάζουν" (και μοιραία δεσμεύουν) celebrities με επιρροή στα social media ή ανθρώπους που αναδείχθηκαν μέσα από αυτά και μέσω των επιδραστικών μηνυμάτων που επιλέγουν να επικοινωνήσουν στις προσωπικές τους σελίδες.  

Αναλυτικά και βάσει της μελέτης, ένα 20% των χρηστών μπαίνουν στη διαδικασία να μοιραστούν αναρτήσεις των influencers ακόμη κι αν έχουν διαφημιστικό στόχο, ενώ το 1/3 ανθρώπων ηλικίας 18-25 απάντησαν ότι ακολουθούν πιστά κάποιον δημιουργό στο Twitter, στο Vine ή σε άλλες σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, ένα 49% των χρηστών δείχνει εμπιστοσύνη (!) στα όσα γράφει και υποστηρίζει κάποια επιδραστική προσωπικότητα στα social media και πολλές φορές βρίσκει λύσεις από αυτές τις αναρτήσεις, χωρίς να μπει στη διαδικασία να συζητήσει με τους φίλους του...

Για την ακρίβεια και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Graham πρώτα ο κόσμος τσεκάρει το κινητό του, διαβάζει αυτά που τον ενδιαφέρουν και μετά τα συζητάει με τους φίλους του. 

"Ο κόσμος σκρολάρει, διαβάζει τι λένε τα πρόσωπα που ακολουθεί ή τον εκφράζουν και μετά συζητάει με τους φίλους τους", λέει, δίνοντας το στίγμα του τρόπου με τον οποίο πλέον τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και απολύτως άγνωστοι μας άνθρωποι επηρεάζουν τις προθέσεις, τις καταναλωτικές μας συνήθειες και τον τρόπο με τον οποίο συναλλασσόμαστε με τους ανθρώπους όχι στην εικονική, αλλά στην πραγματική ζωή.  

 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM