O Τζόνι Ντεπ αντεπιτίθεται,κάνει μήνυση στην Άμπερ Χερντ και ζητά τεράστια αποζημίωση

O Τζόνι Ντεπ αντεπιτίθεται,κάνει μήνυση στην Άμπερ Χερντ και ζητά τεράστια αποζημίωση Facebook Twitter
0

Ο Τζόνι Ντεπ αποφάσισε να ανοίξει ξανά το μέτωπο με την Άμπερ Χερντ και την κατηγορεί πως είπε ψέματα για τη σχέση τους ενώ ζητά μια υπέρογκη αποζημίωση για συκοφαντική δυσφήμιση.

Ο Ντεπ κατηγορεί την Χερντ πως για να προωθήσει την καριέρα της εμφανίστηκε ως θύμα ενδοοικογενειακής βίας, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην μήνυση που κατέθεσε με την οποία διεκδικεί 50 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση.

Επιπλέον ισχυρίζεται πως η Χερντ είχε ξεκινήσει λίγο μετά το γάμο τους το 2015, τη σχέση της με τον δισεκατομμυριούχο Έλον Μασκ.

Οι δικηγόροι της Χερντ απάντησαν άμεσα κάνοντας λόγο για απελπισμένη προσπάθεια του Ντεπ και τονίζουν πως αρνείται να αποδεχθεί την αλήθεια.

Στη μήνυση ο Ντεπ αρνείται έντονα τους ισχυρισμούς ότι κακοποίησε την Χερντ υποστηρίζοντας ότι αυτός ήταν το πραγματικό θύμα της διαμάχης τους και της σχέσης του. «Κατ 'αρχάς τον κακομεταχειριζόταν και μετά κακοποίησε τη φήμη του», δήλωσε ο δικηγόρος του ηθοποιού.

Η Αμπερ Χερντ κατέθεσε αίτηση διαζυγίου από τον Τζόνι Ντεπ το 2016, ισχυριζόμενη πως την κακοποιούσε λεκτικά και σωματικά. Το διαζύγιό τους βγήκε το 2017 και μέρος του συνολικού ποσού των επτά εκατομμυρίων δολαρίων που αποκόμισε η Χερντ έγινε δωρεά σε νοσοκομείο Παίδων του Λος Αντζελες.

Το διαζύγιο των δύο ηθοποιών μετά από λιγότερο από δύο χρόνια γάμου, ήταν ένα από τα πιο τοξικά του Χόλιγουντ το 2016, που περιείχε ισχυρισμούς για σωματική κακοποίηση και πήρε μεγάλη διάσταση.

Τώρα, στη μήνυση που κατέθεσε ο Ντεπ, ισχυρίζεται πως όλη αυτή η διάσταση που πήρε η υπόθεση, ήταν μελετημένη από την Χερντ για να να γίνει πιο γνωστή και εμφανιζόμενη ως θύμα να προωθήσει την καριέρα της.

Η μήνυση επικεντρώνεται στο άρθρο της Χερντ που είχε δημοσιεύσει η Washington Post στο οποίο η ηθοποιός ανέφερε το πώς οι καταγγελίες που έκανε επηρέασαν αρνητικά την καριέρα της.

Το άρθρο μίλησε για τις σχέσεις της με τους άνδρες και την εμπειρία της με την ενδοοικογενειακή βία, αλλά δεν κατονομάζει τον ηθοποιό.

Σύμφωνα με τη μήνυση του Ντεπ, η Χερντ ήταν η αιτία που οι σταρ έχασε πολλές δουλειές και αναφέρει ως παράδειγμα την απομακρύνσή του από τις ταινίες «Οι Πειρατές της Καραϊβικής».

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM