52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter!

52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
3

52 χιλιάδες ευρώ χρειάστηκε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, το πτωχευμένο Ελληνικό Δημόσιο δηλαδή, για να αποκτήσει λογαριασμούς στο Facebook, το  Twitter και το Google+, προσπάθεια που κάθε απλός πολίτης την φέρει εις πέρας δωρεάν, εκτός κι αν το κόστος αυξάνει η διαχείριση. Το συνολικό ποσό και η κατανομή του για την δημιουργία δικτύου social media για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας, αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» και την ανακάλυψε το wiredandready.net.

52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Νομοθετική πρωτοβουλία για τον επαναπατρισμό Ελλήνων γιατρών από τις ΗΠΑ

Πολιτική / Μητσοτάκης: Νομοθετική πρωτοβουλία για τον επαναπατρισμό Ελλήνων γιατρών από τις ΗΠΑ

Η νομοθετική ρύθμιση που προανήγγειλε ο πρωθυπουργός επιλύει το πρόβλημα της αναγνώρισης τίτλου ειδικότητας και συνακόλουθα της εξειδίκευσης που απέκτησαν Ελληνες γιατροί σε πανεπιστήμια των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαψεύδει ΟΕΝΓΕ και σύζυγο της γιατρού: «Δεν προερχόταν από 36ωρη εφημερία»

Πολιτική / Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαψεύδει ΟΕΝΓΕ και σύζυγο της γιατρού: «Δεν προερχόταν από 36ωρη εφημερία»

«Σας ενημερώνω ότι μετά από έρευνα αποδεικνύεται, ότι δεν προερχόταν από 36 ώρες εφημερία, όπως ψευδώς και κατά κόρον γράφτηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης για Πάπα Φραγκίσκο: Μακάρι η παρακαταθήκη της αγάπης που αφήνει να βρει την καλύτερη συνέχεια

Πολιτική / Μητσοτάκης για Πάπα Φραγκίσκο: Μακάρι η παρακαταθήκη της αγάπης που αφήνει να βρει την καλύτερη συνέχεια

«Η σκέψη μας στρέφεται στο ανά τον κόσμο ποίμνιο του Βατικανού. Ιδιαίτερα, μάλιστα, στην ελληνική κοινότητα των Καθολικών» υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
εμένα πάντως αυτό το δημιουργία και διαχείρηση πλατφόρμας ψηφιακής σημανσης πολυμεσικού περιεχομένου μου φάνηκε πολύ ψαγμένο, για αυτό είναι και πιο ακριβό απο τα sign up.
Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι λογοτυπο και σλογκαν εχουν βαλει για να το χρεωνουν λιγοτερο απο την δημιουργια και διαχειριση λογαριασμου Facebook.Αναρωτιεμαι, γιατι δε χρεωσαν και καμια πετσετα για τοσο ιδρωτα που εριξαν?