52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter!

52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
3

52 χιλιάδες ευρώ χρειάστηκε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, το πτωχευμένο Ελληνικό Δημόσιο δηλαδή, για να αποκτήσει λογαριασμούς στο Facebook, το  Twitter και το Google+, προσπάθεια που κάθε απλός πολίτης την φέρει εις πέρας δωρεάν, εκτός κι αν το κόστος αυξάνει η διαχείριση. Το συνολικό ποσό και η κατανομή του για την δημιουργία δικτύου social media για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας, αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» και την ανακάλυψε το wiredandready.net.

52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Διαγραφή Σαλμά ζητά ο Μητσοτάκης - Τον παραπέμπει στην Επιτροπή Δεοντολογίας της ΝΔ

Πολιτική / Διαγραφή Σαλμά ζητά ο Μητσοτάκης - Τον παραπέμπει στην Επιτροπή Δεοντολογίας της ΝΔ

Μετά την ερώτηση στη βουλή για τα «κόκκινα δάνεια» και τις αιχμές του βουλευτή κατά του Κωστή Χατζηδάκη ότι «πρέπει να έχεις δουλέψει στη ζωή σου για να καταλάβεις τον πολίτη»
LIFO NEWSROOM
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Κασσελάκης στην Άρτα την ώρα που συνεδριάζει η Κεντρική Επιτροπή - Η «απάντηση» της Γεροβασίλη

Πολιτική / ΣΥΡΙΖΑ: Ο Κασσελάκης στην Άρτα την ώρα που συνεδριάζει η Κεντρική Επιτροπή - Η «απάντηση» της Γεροβασίλη

«Θα μπορούσε να επισκεφτεί την Άρτα μια άλλη ημέρα και όχι την ώρα της συνεδρίασης της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος που θέλει να ηγηθεί» σχολίασε σε ανάρτησή της
LIFO NEWSROOM
Τζάκρη: Θα κάνω μήνυση εναντίον του Ραγκούση - Η απάντησή του

Πολιτική / Τζάκρη: Θα κάνω μήνυση εναντίον του Ραγκούση - Η απάντησή του

«Αναγκάζομαι να προσφύγω στη Δικαιοσύνη διότι παραδέχθηκε ότι άσκησε bullying εναντίον μου, αποδίδοντας τη συμπεριφορά του στην προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος» λέει η γραμματέας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
εμένα πάντως αυτό το δημιουργία και διαχείρηση πλατφόρμας ψηφιακής σημανσης πολυμεσικού περιεχομένου μου φάνηκε πολύ ψαγμένο, για αυτό είναι και πιο ακριβό απο τα sign up.
Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι λογοτυπο και σλογκαν εχουν βαλει για να το χρεωνουν λιγοτερο απο την δημιουργια και διαχειριση λογαριασμου Facebook.Αναρωτιεμαι, γιατι δε χρεωσαν και καμια πετσετα για τοσο ιδρωτα που εριξαν?