Δέσμευση Σπίρτζη: Έτοιμοι ως Μάρτιο του 2017 οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι

Δέσμευση Σπίρτζη: Έτοιμοι ως Μάρτιο του 2017 οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι Facebook Twitter
Nikos Paleologos / SOOC
1

Αναλυτικά στοιχεία για τις διαπραγματεύσεις και την πολύ μεγάλη εξοικονόμηση πόρων, έναντι των διεκδικήσεων των παραχωρησιούχων, που πέτυχε το ελληνικό δημόσιο, διασφαλίζοντας παράλληλα νέες συμφωνίες για την επανεκκίνηση των κολλημένων έργων και τη λειτουργική ολοκλήρωση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων έως τον Μάρτιο του 2017 παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Υποδομων, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξη του στο ραδιοφωνικό σταθμό "Στο Κόκκινο".


Ο Χρήστος Σπίρτζης υπογράμμισε, ότι τα κολλημένα έργα και οι διεκδικήσεις των παραχωρησιούχων, ήταν αποτέλεσμα των συμβάσεων που κληρονόμησε η σημερινή κυβέρνηση από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, τις οποίες χαρακτήρισε «συμβάσεις αθλιότητας». Παράλληλα επισήμανε ότι η «η αξιωματική αντιπολίτευση{ ...} δημιουργεί γκρίζες ζώνες και σύγχυση, τη στιγμή που αυτοί έκαναν αυτές τις συμβάσεις».


Ο υπουργός ΠΟΜΕΔΙ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι στον αυτοκινητόδρομο «Μορέας», «{...} από τα 536 εκατομμύρια που ήταν οι απαιτήσεις, συμφωνήθηκαν 170 εκατομμύρια και επιπλέον σε αυτά πήραμε την παράδοση δύο οδικών μελετών συνολικής προεκτιμώμενης δαπάνης 12,3 εκ. ευρώ».


Αναφερόμενος στα πλέον των 350 εκατ. ευρώ, που κέρδισε το Ελληνικό Δημόσιο μόνον στο «Μορέα», από την επαναδιαπραγμάτευση που έκανε η κυβέρνηση και το ΥΠΟΜΕΔΙ, διασφαλίζοντας παράλληλα την ολοκλήρωση του έργου, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε: «Αυτό δείχνει και το πόσο σκληρά και κάτω από ποιες συνθήκες διαπραγματευτήκαμε έναν-έναν του δρόμους, ένα-ένα τα έργα που κληρονομήσαμε και τις συνέπειες που είχαν αυτά».


Ο υπουργός ΠΟΜΕΔΙ τόνισε ότι η νέα κυβέρνηση παρέλαβε «σε τραγική κατάσταση» και «σχεδόν μηδενισμένο» το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων σημειώνοντας, ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο προχωρούν σε αύξηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Σημείωσε ακόμη, ότι: «Είχαμε ένα κουτσουρεμένο ΕΣΠΑ για τη νέα προγραμματική περίοδο, το ΣΕΣ, είχαμε πλήθος παλιών έργων που έπρεπε ή ήταν στον προγραμματισμό της προηγούμενης κυβέρνησης για να συνεχιστούν και να δεσμεύσουν πόρους από το νέο ΣΕΣ, γιατί δεν είχαν ολοκληρωθεί τα έργα και αυτό που κάναμε ήταν να επισπεύσουμε διαδικασίες, να τρέξουμε τα έργα όχι μόνο των υποδομών και των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής. Γι' αυτό και είχαμε τα αποτελέσματα που έχουν ανακοινωθεί, να είμαστε η πρώτη χώρα στην απορρόφηση από το προηγούμενο χρηματοδοτικό πλαίσιο και αυτό που φροντίσαμε είναι να αποδεσμεύσουμε όσο το δυνατό περισσότερα χρήματα μπορούσαμε από το νέο ΕΣΠΑ, για να μπορέσουν να γίνουν και να υλοποιηθούν περισσότερα έργα. Αυτό ως δυναμική μας έφερε με συνεννόηση και συνεργασία με τις Διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να οδηγηθούμε στο να ολοκληρωθούν και τα μεγάλα έργα υποδομών που τρέχουν, τον Μάρτιο του '17. Να επιταχύνουμε, να διαπραγματευτούμε συμβάσεις που δέσμευαν τη χώρα, που είχαν ήδη αναθεωρηθεί μια φορά, που ήταν πάρα πολύ δυσμενείς»


Για την Ιόνια Οδός ανέφερε πως θα παραδοθεί τον Μάρτιο του 2017 και θα λειτουργεί μεγάλο μέρος από το Φθινόπωρο. Από 410 εκατομμύρια ευρώ τελικά θα στοιχίσει 174 εκατομμύρια ευρώ.Η Ε65 θα συνδέει την ΠΑΘΕ με τις Θεσσαλικές πόλεις. Το συνολικό κόστος, υπογράμμισε, δεν θα ξεπερνάει τα 67 εκατομμύρια ευρώ από τα 250 εκατομμύρια ευρώ που προβλέπονταν στον προηγούμενο σχεδιασμό της συγκυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ.Παράλληλα σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη μέχρι τον Μάρτιο του 2017 θα έχουν ολοκληρωθεί τα Τέμπη, η Ολύμπια Οδός, η Πατρών – Κορίνθου και η έξοδος για το Ξυλόκαστρο. 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άμεση ανάλυση: Τι σημαίνει η δημόσια διαφωνία Γεραπετρίτη - Φιντάν για την υφαλοκρηπίδα

Πολιτική / Άμεση ανάλυση: Τι σημαίνει η δημόσια διαφωνία Γεραπετρίτη - Φιντάν για την υφαλοκρηπίδα

Η υφαλοκρηπίδα, το μόνο θέμα διαφωνίας με την Άγκυρα, είπε ο Γεραπετρίτης - «Δεν μπορούμε να περιορίσουμε τα προβλήματα μόνο στα θέματα υφαλοκρηπίδας και ΑΟΖ», απάντησε ο Φιντάν
ΜΑΚΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ
H Milliyet επιτίθεται σε Σαμαρά-Καραμανλή και λέει ότι δεν θέλουν ειρήνη όσοι βλέπουν το Αιγαίο ως ελληνική θάλασσα

Πολιτική / «Εθνικιστές της φακής»: H Milliyet επιτίθεται σε Σαμαρά-Καραμανλή και λέει πως «δεν θέλουν ειρήνη όσοι βλέπουν το Αιγαίο ως ελληνική θάλασσα»

Γιατί η Τουρκία δεν θέλει Πομπέο υπουργό στην κυβέρνηση Τραμπ - Τι γράφει ο διευθυντής της Milliyet από την Αθήνα για τη συνάντηση Φιντάν - Γεραπετρίτη για τα ακροδεξιά κόμματα στην Ελλάδα που επικρίνουν την κυβέρνηση Μητσοτάκη
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Ο Πολάκης κατήγγειλε τον Κασσελάκη για ψευδές Πόθεν Έσχες και συμμετοχή σε offshore- Η απάντηση ΣΥΡΙΖΑ

Πολιτική / Πολάκης εναντίον Κασσελάκη για «ψευδές Πόθεν Έσχες» και offshore- Η απάντηση ΣΥΡΙΖΑ

Από την πλευρά Κασσελάκη, η απάντηση αναφέρει ότι τα στοιχεία που επικαλείται ο Παύλος Πολάκης δεν είναι καινούργια και ότι ο Στέφανος Κασσελάκης έχει αποχωρήσει από όλες τις εταιρείες στις οποίες συμμετείχε
LIFO NEWSROOM
Κλέων Γρηγοριάδης κατά Ζωής Κωνσταντοπούλου: Τα κανάλια την παίζουν όλη μέρα ως «φασαριόζα και τσαμπουκαλού»

Ελλάδα / Κλέων Γρηγοριάδης κατά Ζωής Κωνσταντοπούλου: Τα κανάλια την παίζουν όλη μέρα ως «φασαριόζα και τσαμπουκαλού»

Επίθεση εναντίον της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωής Κωνσταντοπούλου, εξαπολύει μέσω του Χ, ο πρώην βουλευτής του ΜεΡΑ25, Κλέων Γρηγοριάδης
LIFO NEWSROOM
«Ο Τραμπ είχε πρόθεση να φτιάξει 2-3 πύργους στο Ελληνικό» λέει ο Κοτζιάς

Πολιτική / «Ο Τραμπ είχε πρόθεση να φτιάξει 2-3 πύργους στο Ελληνικό» λέει ο Κοτζιάς

Ωστόσο -σύμφωνα με τον πρώην υπουργό Εξωτερικών- η ελληνική κυβέρνηση της εποχής (κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου) δεν υποστήριξε το εγχείρημα και ο Τραμπ στράφηκε στην Κωνσταντινούπολη για τις επενδύσεις του και κατέληξε στο συμπέρασμα πως για την κρίση φταίνε οι Έλληνες
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια