Σύμφωνα με ρεπορταζ του Βήματος και μία μόνο μέρα μετά την ψήφο εμπιστοσύνης στο νεο πρωθυπουργό τα σχέδια ιδιτρικοποίησεων ξαναγίνονται επίκαιρα. Προς πώληση σε ιδιώτες λοιπόν εκτός από κτίρια του Δημοσίου αλλά και εκτάσεις για τουριστική αξιοποίηση, θα είναι το αεροδρόμιο του Ελληνικού (καμία έκπληξη), ο ΟΔΙΕ (Οργανισμός Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος), τα κρατικά λαχεία, και οι εταιρίες φυσικού αερίου ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ.
Αγκάθι αποτελεί επίσης η αδυναμία της Hochtief της Γερμανικής εταιρείας που έχει μετοχές στο Ελευθέριος Βενιζέλος να πουλήσει το μερίδιο της. Να υπενθυμίσουμε ότι η Hochtief αποφάσισε να αποχωρήσει από έξι αεροδρόμια σε όλον τον κόσμο το καλοκαίρι που μας πέρασε- ανάμεσα τους ήταν και το αεροδρόμιο της Αθήνας. Θα πρέπει να βρεθεί και εκεί μια λύση. Σύμφωνα με το “Βήμα” που επικαλείται πηγές του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων μεγάλη δυσκολία υπάρχει στο να βρεθούν επενδυτές πρόθυμοι να επενδύσουν σε όλο τον ευρωπαϊκό νότο αλλά οι διαδικασίες θα πρέπει να προχωρήσουν έτσι κι αλλιώς για να είναι όλα έτοιμα όταν θα προκύψει αγοραστής.
Αγκάθι αποτελεί επίσης η αδυναμία της Hochtief της Γερμανικής εταιρείας που έχει μετοχές στο Ελευθέριος Βενιζέλος να πουλήσει το μερίδιο της. Να υπενθυμίσουμε ότι η Hochtief αποφάσισε να αποχωρήσει από έξι αεροδρόμια σε όλον τον κόσμο το καλοκαίρι που μας πέρασε- ανάμεσα τους ήταν και το αεροδρόμιο της Αθήνας. Θα πρέπει να βρεθεί και εκεί μια λύση. Σύμφωνα με το “Βήμα” που επικαλείται πηγές του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων μεγάλη δυσκολία υπάρχει στο να βρεθούν επενδυτές πρόθυμοι να επενδύσουν σε όλο τον ευρωπαϊκό νότο αλλά οι διαδικασίες θα πρέπει να προχωρήσουν έτσι κι αλλιώς για να είναι όλα έτοιμα όταν θα προκύψει αγοραστής.
σχόλια