Μπακογιάννης: Άκουσα ότι μιλήσατε πολιτισμένα με τον δολοφόνο του πατέρα μου

Μπακογιάννης: Άκουσα ότι μιλήσατε πολιτισμένα με τον δολοφόνο του πατέρα μου Facebook Twitter
Φωτογραφία: lamiareport.gr
33

Με τον περιφερειάρχη Στερεά Ελλάδας Κώστα Μπακογιάννη συναντήθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Πανούσης. Η συνάντηση έγινε σε καλό κλίμα, ωστόσο επεισόδιο φέρεται να σημειώθηκε με τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Βάσω Λέβα, η οποία μαζί με άλλους βουλευτές του νομού συνόδευαν τον υπουργό.

Όπως αναφέρει το lamiareport.gr, στη συνάντηση που έγινε στη Λαμία, ο Κ. Μπακογιάννης επεσήμανε ότι δεν μπορεί βουλευτές να συνδιαλέγονται με τρομοκράτες.  Η Βάσω Λέβα, η οποία είχε επισκεφθεί πρόσφατα στο νοσοκομείο τον Δημήτρη Κουφοντίνα, προσπάθησε να δικαιολογηθεί, ωστόσο ο Κώστας Μπακογιάννης δεν την άφησε λέγοντας: «Άκουσα ότι μιλήσατε πολιτισμένα με τον δολοφόνο του πατέρα μου. Αυτός όμως κανέναν πολιτισμό δεν επέδειξε όταν σκότωνε τα θύματα του [...] Ως Περιφερειάρχης σας καλωσορίζω στο γραφείο μου στην Περιφέρεια, αλλά ως άνθρωπος σταματάω εδώ. Μέσα σε μια δημοκρατία, όλοι κρινόμαστε».

Σύμφωνα με το lamiareport, η βουλευτής προσπάθησε και σε άλλο σημείο της κουβέντας να απολογηθεί, ο Κώστας Μπακογιάννης όμως δεν την κοίταξε καν, ενώ ο υπουργός τής είπε «εγώ δεν είμαι εισαγγελέας». Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα, η βουλευτής αποχώρησε εκνευρισμένη κατά τις κοινές δηλώσεις μετά τη συνάντηση (στο 1.27 του βίντεο ακούγεται χτύπημα πόρτας), όταν ο Κ. Μπακογιάννης επανέλαβε ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να συνδιαλέγεται με τρομοκράτες.

33

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Κασσελάκης απαντά σε ΣΥΡΙΖΑ για τις offshore: «Προσφεύγω άμεσα στη Δικαιοσύνη κατά των συκοφαντών και λασπολόγων»

Πολιτική / Ο Κασσελάκης απαντά σε ΣΥΡΙΖΑ για τις offshore: «Προσφεύγω άμεσα στη Δικαιοσύνη κατά των συκοφαντών και λασπολόγων»

«Ο ΣΥΡΙΖΑ αποστάτησε από τη Δημοκρατία. Παράνομη καθαίρεση. Παράνομος αποκλεισμός. Αλλοίωση εκλογικών καταλόγων», αναφέρει μεταξύ άλλων ο Στέφανος Κασσελάκης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

14 σχόλια
Η πλάκα είναι οτι οι Συριζάνθρωποι θυμώνουνε άμα τους πείς οτι σιγοντάρουν τους τρομοκράτες. Ακριβώς όπως και οι Χρυσαυγίτες δεν θέλουν να τους λές οτι είναι Ναζί.
Αν και το εν λογω θεμα μου ειναι ιδιαιτερα δυσαρεστο,θα ηθελα να επισημανω κατι.Η original εκφραση ειναι "η κυβερνηση δεν συνδιαλεγεται με τρομοκρατες".Και καθιερωθηκε απο τις ΗΠΑ,οσον αφορα στις περιπτωσεις που τρομοκρατες κρατουσαν ομηρους και επιχειρουσαν ,μεσω αυτων,να εκβιασουν την κυβερνηση για οτιδηποτε.Ορος "δεν πρεπει να μιλατε με καταδικασθεντες και εγκλειστους δολοφονους/τρομοκρατες"δεν ειχε ακουσθει μεχρι τωρα.Υποθετω για εναν απλο λογο.Ο καταδικασθεις και εγκλειστος για καποιον λογο συμφωνα με την νομικη επιστημη εξοφλει,δια του εγκλεισμου του,το χρεος του προς την κοινωνια ενω υποτιθεται οτι ετσι αναμορφωνεται.Κατα κανονα διατηρει ακεραια τα πολιτικα του δικαιωματα,αυτα του "εκλεγειν και εκλεγεσθαι".Εαν,συνεπως,αποδεχθουμε ως θεμιτο και ορθο το οτι ενας εκλεγμενος εκπροσωπος του λαου δεν πρεπει να ομιλει με καταδικασθεντα εγκληματια,θα πρεπει ,κατ'ελαχιστον,να προσδιορισουμε για ποια εγκληματα ισχυει αυτο.Για τους τρομοκρατες,μονον ; Για τους κατα συρροην ληστες και δολοφονους ; Για τους παιδεραστες και παιδοφιλους ; Για τους -μαζικους δολοφονους-εμπορους σκληρων ναρκωτικων ; Για τους προδοτες ; Για τους μεγαλοκαταχραστες και μεγαλοαπατεωνες οι οποιοι κατεστρεψαν και οδηγησαν στην αυτοκτονια πολλους ; Για ποιους,εν πασει περιπτωσει ;Το θεμα,οπως ειναι προφανες,ειναι μονον ηθικο.Νομικα δεν υφισταται,αφου ο εγκλειστος,περαν του εγκλεισμου του,διατηρει ολα τα λοιπα πολιτικα δικαιωματα.Και,αφου ειναι ηθικο,ο καθενας μπορει να εχει διαφορετικη αποψη επ'αυτου.Διοτι αν δεχθουμε οτι εχει δικιο ο κ.Μπακογιαννης,τοτε ποσο δικιο θα πρεπει να εχει,αντιστοιχα,ο πατερας ενος βιασθεντος και δολοφονηθεντος παιδιου,η ο γιος ενος ανθρωπου του οποιου καταχρασθηκε ολη την περιουσια ενας απατεων οδηγωντας τον ετσι στην αυτοκτονια,η ο πατερας δυο νεων παιδιων τα οποια παρεσυρε και σκοτωσε με το αυτοκινητο του ενας οδηγος οντας τυφλα στο μεθυσι ; Το θεμα μονον απλο δεν ειναι.Και,οσον με αφορα τουλαχιστον,ετσι ειναι παντοτε οταν η αντικειμενικη θεση(νομος)ειναι διαφορετικη της υποκειμενικης(ηθικη).Και συνηθως προσφερεται για "κατα το δοκουν"ερμηνεις και για πολιτικη εκμεταλλευση.
Επειδή πολλές ανοησίες ακούγονται τελευταία. Ακόμη ο κύριος Δημοκίδης έγραψε "πολύ καλά της είπε"Το ίδιο θα λέγαμε αν ο πατέρας του Λουκμάν ή του Φύσσα έλεγαν το ίδιο στην κυρία Μπακογιάννη για τις συναναστροφές της με την Χρυσή Αυγή?Τώρα θα κρίνουμε και με ποιον μιλάει πολιτισμένα κάποιος? Ακόμη και όταν θα αποδοκιμάζει μια πράξη φόνου?
Αν η Ντόρα Μπακογιάννη πάει στο κελί του Ρουπακιά (ή του Κασιδιάρη) για τσάι, συμπάθεια και αλληλεγγύη θα είναι σαφώς κατάπτυστη. (Για τις παλιές -προ φόνων- γελοίες δηλώσεις της έχω γράψει ήδη.)Προφανώς πολύς κόσμος δεν διάβασε την είδηση, αλλά μόνο τον τίτλο, οπότε λένε "ε καλά, γιατί να μη μιλάμε πολιτισμένα με όλους, κι η Ντόρα το κάνει" σαν αυτό να ήταν το θέμα.Το θέμα ήταν η επίσκεψη αλληλεγγύης (;) στη φυλακή, στον δολοφόνο του πατέρα του εν λόγω ανθρώπου.
Η δολοφονία του Π.Μ, ήταν από τις πιο μαύρες σελίδες μιας έτσι και αλλιώς σκοτεινής ιστορίας.Η άποψη του κ. Πανούση στο βίντεο για το συμβάν, νομίζω καλύπτει ένα μέρος της σοβαρότητας της συγκεκριμένης πράξης.Δυστυχώς, η μαυρίλα αυτής της ιστορίας δεν περιορίζεται στην δολοφονία-ες αυτήν καθ' αυτήν, αλλά συνεχίζει με την εκμετάλλευση της από Πολιτικούς και πολιντικάντιδες, είτε προέρχονταν από το ΠΑΣΟΚ, είτε από την ΝΔ, είτε τώρα από τον ΣΥΡΙΖΑ.Με πονάει όμως ακόμα παραπάνω να βλέπω ακόμα και το παιδί ενός δολοφονηθέντα να πέφτει στην ίδια παγίδα και να χρησιμοποιεί (ελπίζω από αγνό συναισθηματισμό) άθελα του το συμβάν προς Πολιτική εκμετάλευση, γιατί τα λόγια του στο βίντεο επεκτάθηκαν σε ρητορική Πολιτικής (και όχι ηθικής) αντιπαράθεσης με τον ΣΥΡΙΖΑ, με απόψεις οι οποίες δεν μπορεί να γίνουν αυτόματα δεκτές μόνο και μόνο επειδή -προφανώς- θρηνεί.Διότι αυτού του τύπου η ρητορική και η σκοπιμότητα στο παιχνίδι της "τρομοκρατίας", από όποιον και αν επιχειρείται (ΣΥΡΙΖΑ, Μπακογιάννη ή οποιονδήποτε άλλον), απλώς οξύνει την έτσι και αλλιώς ανώμαλη κατάσταση και αφήνει περιθώρια ή/και ανοίγει δρόμους για νέα χτυπήματα, είτε από καθαρή -στρεβλή και σιχαμένη- ιδεολογία, είτε από προβοκάτσιες.Τέλος, η ενδεχόμενη αλληλεγγύη προς μια ομάδα ανθρώπων που έχει κάποια -πιθανώς ή/και μερικώς δίκαια- αιτήματα, δεν σημαίνει ταύτιση με μια προ εικοσαετίας πράξη μελών τους, η οποία παραμένει -υποθέτω και ελπίζω- απ' όλους καταδικαστέα.Η απόλυτη λογική "με τους τρομοκράτες δεν κάνεις διάλογο" (άρα τους χώνεις σε τύπου Γ κ.α. πολλά), δεν είδα να φέρνει αποτέλεσμα, μάλλον το αντίθετο... ισως αν φερθείς πιο πολιτισμένα, να έχεις καλύτερα πρακτικά αποτελέσματα, όσο και αν κάποιοι -δικαίως- πονάνε.Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τους Ρουπακιάδες.Όπως λέει και ο κ. Κοντός, που μπαίνει το όριο αυτής της λογικής;
θα συμφωνήσω με τον Μονο για σήμερα μάνα στο υπόσχομαι. Επίσης δεν ξέρω το ιστορικό της Λεβά με τον Κουφοντίνα. Αλλα οποιαδήποτε φιλική σχέση που έχει σκοπό και την ψυχολογική υποστήριξη οποιουδήποτε , αν μένει σε αυτό, δεν μπορώ να την κρίνω πολιτικά.Και για την φράση του Μπακογιάννη «Άκουσα ότι μιλήσατε πολιτισμένα με τον δολοφόνο του πατέρα μου. Αυτός όμως κανέναν πολιτισμό δεν επέδειξε όταν σκότωνε τα θύματα του Πηγή: www.lifo.gr έχω να προτείνω τον διάλογο του Φασμπίνερ με την μάνα του στην ταινία DEUTSCHLAND IM HERBST . εξαιρετικός διάλογος και ταινία που φαίνεται αρκετά επίκαιρος. Το κεντρικό θέμα της ταινίας είναι η τρομοκρατική οργάνωση baader meinhof και τα γεγονότα μετά την "αυτοκτονία" των μελών της.
Έτσι είναι φίλε. Δεν μπορεί να είναι όλοι σαν την Ζωή Κωνσταντοπούλου, που ξεκίνησε την πολιτική χωρίς κανένα μαξιλάρι;Τι εννοείς είναι κόρη του γνωστού Κωνσταντόπουλου;
ποιος αγόρι μου καλό εξαίρεσε την Κωνσταντοπούλου? Που θα έπρεπε βέβαια γιατί δεν κάνεις πολιτική καριέρα στηριζόμενος σε μια αποτυχημένη πολιτική καριέρα του πατέρα σου
Ε βέβαια, γιατί πολιτισμένα κύριοι, μιλάμε μόνο με πολιτισμένους ανθρώπους. Στους απολίτιστους μιλάμε απολίτιστα, για να τους δίνουμε και το σωστό παράδειγμα...
Δεν την γνωρίζω την συγκεκριμένη, δεν την έχω καν ακουστα.Όπως επίσης δεν γνωρίζω τον λογο που επισκέφτηκε τον Κουφοντινα. Καταδικαζω την τρομοκρατία αλλά ίσως πηγε για να της μεταφερθουν καποια αιτηματα.Ακόμα και αν δεν δεν μας αρεσει,και ο χειρότερος εγκληματίας έχει δικαιώματα. Κατανοω πλήρως τον Μπακογιάννη αλλά για μένα είναι λιγο φάουλ σε αυτη την περιπτωση. Λειτουργησε συναισθηματικα ενω η επισκεψη ηταν καθαρα πολιτικη.Πήγαν στο γραφείο του περιφερειάρχη Μπακογιάννη και όχι στο σπίτι του Κώστα. Όσο δύσκολο και να ειναι σε πολλές περιπτωσεις, όταν είσαι πολιτικός δεν μπορείς να αντιδρας όπως θα αντιδρούσε ένας απλός πολίτης.Τώρα αν η κύρια Λέβα επισκέφτηκε τον Κουφοντινα για να πιουν καφέ αλλάζει το πράγμα.
Γιατί όχι όμως;; Μπορεί ο κ.Κουφοντίνας να φερόταν "με το σεις και με το σας" στην κ.Λέβα. Άλλωστε και η μαμά του κυρίου Μπακογιάννη (Ντόρα) ακριβώς αυτό δήλωσε αναφορικά με τους χαριεντισμούς της στο κοινοβούλιο με τη Χ.Α. Υποθέτω πως αυτή η δήλωσή της θα έφτασε μέχρι και τα αυτιά της μαμάς του Παύλου Φύσσα, μόνο που δυστυχώς αυτή δεν διαθέτει βήμα να δηλώσει θιγμένη, όπως ο κ.Μπακογιάννης.
Αυτό που δείχνεται "αλληλεγγύη" στους θύτες και όχι στα θύματα με ξεπερνά! Που έχει φτάσει αυτή η κοινωνία! Αν υποστηρίζεται το να βγαίνουν άτομα έξω από τις φυλακές σαν τον Κουφοντίνα! Τότε κανείς δε θα πρέπει να είναι μέσα!
Δεν είπα πουθενά ότι υποστηρίζω τον θύτη, ούτε πως πρέπει να βρίσκεται εκτός φυλακής. Είπα μόνο πως αυτό για το οποίο ο Μπακογιάννης κατηγορεί την Λέβα, το έχει κάνει και η ίδια του η μάνα, που ερωτηθείσα γιατί συναναστρέφεται τους Χρυσαυγίτες σαν να μην τρέχει τίποτα, δήλωσε πως εκείνης της συμπεριφέρονται με το σεις και με το σας...
Δεν γνωρίζω το περιστατικό με την Μπακογιάννη. Θα το εκτιμούσα αν έδινες ένα link. Αλλά και να συνέβη, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι υπεύθυνος ο Μπακογιάννης για τις πράξεις της μάνας του; Θεωρώ ότι αν η Μπακογιάννη πήγαινε στη δουλειά της μάνας του Φύσσα θα είχε την ίδια αντιμετώπιση.Είναι πολύ διαφορετικά τα δύο γεγονότα. Η μία μιλάμε για σχέση μεταξύ της βουλευτών εντός της βουλής. Ενώ στην άλλη για μία επίσκεψη "συμπαράστασης" σε έναν καταδικασμένο εγκληματία.
Στα χρόνια της κρίσης θα πρέπει οι οικογενειακές επιχειρήσεις να επιστρατεύουν τα παιδιά τους όσο γίνεται νωρίς.Πρώτα καλά είναι να δοκιμάζει κανείς με το δάκτυλο των ποδιών του τα κρύα νερά πριν μπει στα ρηχά, για να μπορέσει να κολυμπήσει αργότερα στα βαθιά.
Το ότι ο Κουφοντίνας και ο κάθε Κουφοντίνας δεν επέδειξε πολιτισμό δεν σημαίνει πως πρέπει να χάσουμε και μεις τον δικό μας.Γιατί εκεί είναι και η διαφορά μας με τέτοια άτομα.Όσο φερόμαστε σαν αυτούς τόσο επίπεδο χάνουμε,ίσως αυτός είναι και ένας από τους λόγους που καταργήθηκε η θανατική ποινή.Προς Θεού,ούτε να τον αποφυλακίσουμε λέω ούτε να πουμε "σιγά μωρέ,τι έκανε και αυτός".Φυλακή και έκτιση της ποινής κατά το νόμο,όχι λαΐκά δικαστήρια όμως.Μια αν μη τι άλλο σοφή φράση λέει :"Μην παλεύεις με τα γουρούνια. Θα γεμίσεις λάσπες και τα γουρούνια θα χαρούν..."
Την καταλαβαίνω που έφυγε εκνευρισμένη. Ο Μπακογιάννης της έθιξε τον ήρωα της. Έχει σημασία μάλιστα που χτύπησε και την πόρτα πίσω της. Έτσι καθαρίζουν στην παρέα της!
Ακριβώς. Τα είπε πολύ ευγενικά και πολύ συγκροτημένα. Ο τίτλος που επελέγη με προϊδέασε για έναν Μπακογιάννη τιμητή των πάντων. Ίσως θα έπρεπε να τον ξαναδούνε ...
Είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει απέναντι στους τζαμπα μάγκες... Αν είχαν σκοτώσει το δικό της πατέρα της τυχάρπαστης κυρίας Λέβα, θα πήγαινε μετά να του πάει βυσσινάδα στο νοσοκομείο;
Βυσσινάδα του πήγε; Γελοιότητες. Εξήγησε τον λόγο που πήγε και πολύ καλά έκανε. Αν δεν διαβάσατε την εξήγησή της, ψάχτε να την βρείτε. Για τα υπόλοιπα, υπήρξε μια μεγάλη, πολύχρονη περίοδος, που οι εκτελέσεις της 17Ν (δεν εννοώ του Μπακογιάννη, αυτό ήταν το πρώτο λάθος τους) είχαν την αποδοχή (το λιγότερο) της κοινής γνώμης, όποιος τα έζησε θυμάται. Σιγά μην στενοχωρήθηκαν οι Έλληνες για Μάλλιο, Μπ[άμπαλη, Γουέλς κλπ
Μπα;Απο ποτε η βια και η δολοφονια ενος ανθρωπου ειναι α λα καρτ καλη και κακη;Εξαιρετικα επικινδυνες αποψεις.Προφανως για σενα και παρομοιους σου,η βια της τρομοκρατιας και της ακροαριστερας ειναι χρησιμη και θεμιτη,η βια αλλων ιδεολογιων ομως,ειναι κακη..Επιπλεον,ναι η κυρια Λεβα πηγε λογω της καταστασης υγειας του αλλα να μας πειτε οτι απαιτει και αποφυλακιση ενος τρομοκρατη,γεγονος που δεν συμβαινει σε καμια πολιτισμενη χωρα.Αν,λοιπον,δικαιολογετε την βια μονο απο εκει που σας συμφερει,να εισαι σιγουρος οτι αυτη καθε φορα θα εφευρισκει ιδεολογικα καλυμματα για να απλωθει σε ολη την κοινωνια και να γινει μαστιγα της.Εξαιτιας ιδεων που εχουν ανθρωποι σαν εσενα,η ελληνικη κοινωνικα βριθει απο-καθε ειδους-βια και βρισκονται παντα κατι καλοπαιδα να την δικαιολογησουν...
Θα συμφωνήσω μαζί σου στην αποδοχή της κοινής γνώμης της 17Ν για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, και υπήρχε μία διάχυτη αντίληψη σε μεγάλη μερίδα του κόσμου ότι ''αφού τον σκότωσε η 17Ν, κάτι έχει κάνει'', και διεκδικούσαν έναν ρόλο οιονεί τιμωρού εκεί που δεν έκανε τίποτε το οργανωμένο κράτος. Όσον αφορά στο θέμα του άρθρου, μπορώ να αντιληφθώ τον κ. Μπακογιάννη σε κάθε περίπτωση. Δεν επικρίνω κάποιον ο οποίος όντας βουλευτής συναντά έναν καταδικασθέντα για τρομοκρατία, το κακό είναι να ταυτίζεσαι ως πολιτικός με την τρομοκρατία και να προσπαθείς να επενδύσεις με πολιτικό μανδύα την δράση εγκληματιών του κοινού ποινικού δικαίου.
Καλά με αυτή τη λογική να αρχίσουμε να παίρνουμε όλοι ένα όπλο και να αρχίσουμε να σκοτώνουμε όποιον δεν συμφωνεί μαζί μας ή δεν γουστάρουμε. Δηλαδή μας λες ότι ένα έγκλημα είναι αποδεκτό αν συμφωνεί η κοινή γνώμη; Με αυτά που λες και οι δολοφονίες των τσιχαντιστών θα μπορούσαν να είναι αποδεκτές αφού τις αποδέχεται ένα μεγάλο μέρος της τοπικής και όχι μόνο κοινής γνώμης. Τρομοκράτες οι μεν τρομοκράτες και οι δε.
Προφανώς ακόμα και οταν αυτος ο "οποιος" είναι κατα συρροη δολοφονος, εσύ δεν εχεις καποιο ηθικο πρόβλημα, σωστα? Πάντως σε περίπτωση που είσαι ανικανος να κάνεις το διαχωρισμο, πολιτικοι κρατουμενοι είναι ανθρωποι που φυλακιζονται σε αυταρχικα καθεστωτα για τις ιδεες τους οπως πχ πολιτικοι αντιφρονουντες στη κουβα, οι pussy riot στη Ρωσία. Οχι ομως ατομα σαν το κουφοντινα που απλα καθαριζανε κοσμο δικαιολογοντας τα εγκληματα τους με ακροαριστετες αερολογιες